Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » DPD futárszolgáltról várok tapasztalatokat. Megbízható e? fórum

DPD futárszolgáltról várok tapasztalatokat. Megbízható e? (tudásbázis kérdés)

1 2 3 4
116. p_2000
tegnap 16:22
Azért írtam ide erre a fórumra, mert a FELADÁS előtt kíváncsi voltam, hogy milyen tapasztalatokkal rendelkeznek mások a témában, mivel nekem pozitív hozzállást mutattak mai, azaz első csomagfelvételem esetén, sziplán ezért osztottam meg gondolataimat! További szép napot mindenkinek!
tegnap 14:55

Nem igen hiszem, hogy akinek pozitív tapasztalata van, az rákeresne a DPDről szóló negítv visszajelzésekre, hogy ellenkommentelhessen...

de persze..őrülök, hogy legalább van 1 vagy 2 hozzászólás, amit találtam, ami pozitív.

A remény hal meg utoljára...hogy a csomagomat a visszaküldik a feladónak, és a pénzemet tényleg visszakapom. Amúgy pedig megyek feljelentést tenni, hátha akkor változik is valami.

114. p_2000
tegnap 14:00

Sziasztok!

Nekem eddig pozitív tapasztalataim vannak a dpd-vel kapcsolatban. Egyszer szállítottak nekem csomagot, ma pedig én adtam fel rajtuk keresztül, házhoz jött a futár. Egyik esetben sem volt gond, sőt kifejezetten készséges és pontos kézbesítők jöttek mindkét esetben, az előzetes e-mail egy órás időablaka is korrektül működött olyannyira, hogy még jóval a közölt időpont előtt vették fel a küldeményt illetve az érkezésük előtt ráadásul telefonon is hívtak, akkor mentem le a ház elé! Ameddig megtartják ezt a jó színvonalat, szívesen igénybe fogom venni a szolgáltatásukat!

tegnap 10:26

Hahó!

Engem is hasonlóan felháborító dolog ért, a DPD részéről. Háromszor vártam, hogy hozzák, de a futár nem ért el hozzám, fel sem csengetett, nem telefonált. Otthon voltam, vártam a csomagot. Jeleztem nekik emailben, ennek ellenére a harmadik alkalommal eljátszották ugyanezt. Az lenne a kérdésem, hogy valamelykőtök tett feljelentést a fogyastóvédelemnél? Láttam írta valaki, hogy ha sokan vagyunk csak akkor kezdik kivizsgálni. Hát úgy látom sokan vagyunk sajnos.

112. Falcon2
júl. 15. 13:57
Ahogy látom sokan vannak itt akiket megkárosítottak!! Fel kell jelenteni őket! Nem beszélve arról hogy a csomagoknak tartalma eltünnek! Mégis hova??? Nem akarom elhinni hogy ennyi negatív vélemény után nincs senki aki hajlandó lenne feljelentést tenni!!
111. Falcon2
júl. 15. 13:50
Sziasztok! Eddig két Franciaországból érkezett csomagom van! Az egyiket önhatalmúlag visszaküldték azzal az indokkal hazugsággal "hogy a címzett nem található!! A mostani beerkezett 13 án és már azt látom hogy a cím hiányos és vissza a feladonak!!megfenyegette őket hogy feljelentem őket a rendőrségen és a fogyasztóvédelemnél!! De ahogy látom ezt is leszarják! Az egyik tétel került 40 e Ft ba a másik 120 e Ft ! Basszák meg!!! Hány embert kell még hogy átverjenek hogy végre feljelentsék őket????
110. gedeon5
júl. 12. 09:24

Már is helyesbítek.


A nyomonkövető oldal jól használható, de úgy látszik, csak munkaidőben. Se tegnap este, sem ma reggel 9-ig nem volt elérhető. Túl késő, illetve túl korán volt bizonyára. De mostanáig semmi értesítést nem kaptam a kézbesítési időt illetően. Már alig várom, hogy megérkezzék és aztán mehetek bárhova.:)

109. gedeon5
júl. 12. 09:09

A DPD-t Soha többet!!

Hirdetésük szerint annyira jó velük szállíttatni, mert nem kell otthon ülni egész nap és várni a futárt... Ehhez képest nem előző nap, de még csak nem is egy kora reggeli időpontban, hanem 1 azaz egy órával a várható kézbesítés előtt kap az ügyfél egy mailt, hogy esélye se legyen beosztani az idejét. Akinek nincs okos telefonja és/vagy nem nézi két percenként a mailjeit, hanem tegyük fel galád módon dolgozik, vagy egyéb dolgot mer csinálni nap közben akkor az bebukta. Nem telefonálnak kézbesítés előtt, ahogy az általam eddig igénybe vett futárok tették, nem hagynak értesítőt, hogy már egyszer kézbesítettek!! Tehát végül is ülhetsz otthon egész nap és várhatod a mailt. Így aztán az első szállítással elkerültük egymást. A netes nyomonkövető rendszerük használhatatlan! Így aztán másnap telefonáltam reggel fél 9-kor, de még nem tudták megmondani, hogy mikor szállítanak aznap, mert "túl korán van". Azt bírtam mondani, hogy így aztán tényleg ülhetek otthon egész nap, erre az mondta kedves illetékes, hogy de nem ám, mert kézbesítés után mehetek bárhova. Mondjuk, sejtem, hogy Ő hova gondolta, hogy menjek. Azt is asszonta, hogy ők nem telefonálnak és valóban nem hagynak cetlit, mert ha rendelek valamit, akkor arra készüljek is fel. Hát ennyi. És még én érezzem magam rosszul...

108. golycsi
2017. nov. 30. 14:34
Még valami kimaradt,panaszt tettem a fogyasztóvédőknél, de sajnos csak akkor lépnek ha sok bejelentés érkezik. Ezt már tapasztaltam az extrém digitál miatt is. Három hónap múlva kártalanítottak.Szóval levél a fogyasztóvédelemnek, ha jogos akár 500000 Ft-ra is büntethetik a DPD-t.
107. golycsi
2017. nov. 30. 14:12

A múlt héten a csomagomban összetörve érkezett egy drága porcelántál. A doboz már kívülről is sérült volt. Már a felbontáskor is hisztizett a futár, amikor meg kértem a jegyzőkönyv felvételét azt monda, hogy nem lehet, és egyébként sem szállíthatnak törékenyet.Telefon a DPD-hez , durvák voltak, a futárnak adtak igazat. Ezek után beletemetkeztem az ÁSZF-be és láss csodát jegyzőkönyvet kellet volna felvennie a futárnak.Itt idézném:

Ide szeretném idézni az Önök ÁSZF-ből a 6.7-es pontot:


6.7 A Küldemény átvétele A Küldemény átvevője köteles az átvételkor a Küldeményt a futár jelenlétében megvizsgálni és nyilvánvaló, a Küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén felbontani és a felismerhető hiányosságokról, vagy egyéb károkról a futárral közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a DPD-nek haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében. A Küldemény részleges elveszését vagy megsérülését - ha az felismerhető - a Küldemény kézbesítésekor, illetve a Küldemény visszakézbesítésekor a kézbesítési okiraton azonnal jelezni kell. Az Ügyfél köteles a DPDnek lehetővé tenni, hogy személyesen és fizikailag meggyőződjön a kár jellegéről és mértékéről. A részletes szabályok a 8. pontban olvashatóak

Ezt elküdtem a DPD-nek is hátha nem ismerik a saját ÁSZF-iket. Azóta semmi válasz.Ezentúl megnézem rendelés előtt melyik futárszolgálat hozná. HA a DPD inkább nem kell.

106. brick75
2017. nov. 19. 12:27
Nekem szerencsére eddig nem volt bajom a szolgáltatásukkal, főként Angliába szoktam csomagot küldeni egy DPD alkusz cég segítsésével. A DPD listaára elég magas, de szerencsére a csomagnet oldalán töredék áron sikerül a csomagküldést megoldanom.
105. audio59
2017. nov. 16. 17:22

DPD-től soha semmit, avagy tapasztalataim a DPDvel!


Egy pénteki napon vitte el a csomagom az eladótól, s azt gondoltam, hogy hétfőn kiszállítja. Azért csak gondoltam, mert erről hétfőn reggel sms vagy email értesítést kellett volna küldeniük.Bár én nem tartozkodom otthon, mert dolgozom, viszont a feleségem otthon van és várta a futárt. Felhívott engem a futár hétfőn délelőtt,de a munkám miatt nem voltam telefon közelbe. Az eredmény: nem fogadott hívás.A nem fogadott hívás hatására meg sem próbálta a feleségemnek átadni, hisz el sem jött a megadott címre.A nyomkövetés miatt valamit hazudnia kellett, ezért ezt írta be:"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről."

Azt gondoltam, hogy kedden újra megpróbálja és figyeltem a telefonom a munkahelyemen. Így is lett, felhívott és felelősségre vont, hogy tegnap, azaz hétfőn, "miért nem vettem fel a telefont". Amikor tájékoztattam, hogy az lenne a munkája, hogy a címre vigye el és nem az, hogy a kézbesítés előtt telefonáljon, de ha már megtette, akkor elmehetett volna a megadott címre, hiszen a feleségem állandóan otthon van és várja. Erre a telefonját kinyomta, majd a nyomkövetésnek ugyan azt hazudta, mint előző nap: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." Ezen a keddi napon természetesen megint nem jött a címre. Ekkor már tudtam, hogy szerdán sem fog. Az viszont igaz, hogy aljas és sunyi módon eljött a kapuig szerdán és gyorsan bedobott egy értesítőt a postaládába amitől 80 centiméterre van egy ablak, ahol akár be is szólhatott volna, ha már nem akart csengetni. A nyomkövetésnek ezután bemásolta az előző két nap hazugságát: :"A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről." A véletlen úgy hozta, hogy a feleségemnek is volt egy csomagja csütörtökre. Őt is felhívta, hogy "Egy óra mulva érkezik" Miután vele tudott telefonon beszélni, ezért valóban el is jött és érdekes betudott szólni, hogy megérkezett. Természetesen az én csomagom már nem hozta, sőt kijelentette, hogy az én nevemre soha ezután nem fog hozni semmit. A tanulság az, hogy ha telefonon a kézbesítés előtt nem ér el, akkor meg sem próbálja, csak behazudja a nyomkövetésnek a sablon szöveget s ha kérdőre vonom, hogy miért nem megy el a címre, akkor ne is reménykedjek, hogy kézbesít, pedig a fizetését azén futárkötségemből (is) kapja. A csomagom tehát már úton van vissza a feladónak.

2017. nov. 9. 20:18

Sziasztok!

Évek óta vaterázok, és sajnos a postai díjszabás drasztikus emelkedése miatt én is inkább futárral küldöm az eladott árut. Kezdetben még minden rendben ment, de mostanra sajnos egyre gyakrabb a csomag tartalmának a sérülése. Igyekszem mindent túlcsomagolni, pukifóliázni, és ennek ellenére is egyre gyakrabban törnek össze az eladott motyóim. Több esetben jeleztem a DPD-nek, ami 3-4 levélváltás után oda jutott, hogy én bizonyítsam be, hogy a termék ép volt, amikor átadtam a futárnak. Tiszta vicc!!! A futárok személye szinte kéthetente változik!

Ma megint írt az egyik vevőm, hogy kartondobozban, pukifóliával darabokba kapta meg a jénait. Az előzőekből tanulva, mindent, amit DPD-vel küldök, végigdokumentálom, legalább 4 fotót készítek. Írtam is rögtön a mellékelt fotókkal az ügyfélszolgálatnak. Kíváncsian várom, hogy most mi lesz....

2017. nov. 3. 01:18

Sziasztok!

Nekem eddig nem volt negatív véleményem róluk, bár lehet azért mert előre nem szoktam kifizetni a csomagokat. Csupán annyi gondom szokott lenni velük, hogy csak aznap reggel küldik a várható szállítási időpontot emailben, sms-ben nem és a futár csak néha jelez telefonon, hogy itt van a csomaggal. Szóval egész nap lesnem kell a kaput, hogy mikor érkezik, mert csak 5 percet vár a futár és már többször előfordult hogy futottam ki a kapuhoz, miután hallottam a kapucsengőt és már írta a lapot a sikertelen kézbesítésről.

Eddig kétszer mondtam le csomagot futárszolgálatnál, mindkétszer a dpd-nél és egyszer sem ment simán. Először rögzítették a kérésemet, majd mégis egyik nap reggel jött az email az aznapi kézbesítésről, gondoltam biztos véletlen küldték ki, majd délután hív a futár, hogy itt van a csomaggal. Mondtam hogy ezt a csomagot én lemondtam, de a futár értetlenkedett, hogy erről nem szólt neki senki. Másodszor a múlt héten mondtam le és ugyanezt eljátszottuk, kivéve hogy most direkt írtam külön emailt is a dpd-nek, amire választ is kaptam és megerősítették. A futár hívott megint, most még inkább bunkó volt, már majdnem kiabált velem és a végén megkérdezte hogy a másik csomagomat, amit pár nappal később szállítanak majd egyáltalán kérem és átveszem majd. Értem én, hogy valószínűleg feleslegesen jött el ideáig, de ez nem az én hibám. Mindkét csomagot jó okkal mondtam le, a csomag lemondását először a webshoppal egyeztettem, akik írták, hogy nem vagyok köteles átvenni a csomagot, nyugodtan küldjem vissza. A dpdp-nél is időben, nem aznap mondtam le, amit meg is erősítettek, így nem értem a futár felháborodását.

102. filcike (válaszként erre: 93. - E9af76b8e7)
2017. márc. 31. 10:27
Csak kedden viszi el:)
2017. márc. 30. 12:08
A dpd futár ügyfélszolgálata felhívhatatlan! 4X10 percet elzenéltek ma a telefonomon, azzal, hogy mindenki foglalt náluk. Lassan többe lesz nekem a hívás, mint a csomag maga. Soha többet edigital és dpd!
100. ettika
2017. márc. 4. 21:16
Na újabb fordulat, a csomag tartalma amit rendeltem és elveszett: Amerikai fánksütő, Babyliss hajnyíró, led-es lámpa 2 db, összesen 12e ft-ért. Visszaért a fánksütő a feladóhoz. A többi cucc eltűnt és sajnos nem tudta Ő átvenni. ÍGy csak későn derült ki. Teljesen ledöbbentem, hogy milyen szemetek. Így nem hajlandóak kártérítést fizetni.
2017. márc. 4. 14:36

Sziasztok!


Én a mall.hu-ról rendeltem egy porszívót kedden este, DPD-s házhozszállítással. A honlapon azt írták, hogy "a szállítmányozónak való átadás előrelátható időpontja" péntek. A mall.hu-tól szerdán kaptam levelet, hogy megérkezett hozzájuk a pénzem (online fizettem bankkártyával). Már csütörtökön átadták a DPD-nek a cuccot, akiktől már aznap kaptam e-mailt, hogy holnap fogják hozni és hogy holnap küldenek még egy levelet, amiben megadnak egy egyórás időintervallumot, amikor valszeg itt lesznek. Ezután a DPD oldalán a csomagszám alapján nyomon lehetett követni, hogy épp mi történik a csomagommal (pl. még az elosztóban van).

Pénteken reggel kaptam sms-t és e-mailt is, hogy átvette a futár és hogy aznap 9:28 és 10:28 között fog jönni. Ezután már azt is nyomon tudtam követni, hogy hol jár az autó, hány megálló van még előttem, térképes elrendezésben... Marhajó. Mivel folyamatosan csekkoltam, hogy éppen hol jár az autó, rendesen fel tudtam öltözni, kulcs a kézben és leskelődtem az ablakban, mint Szauron szeme. Végül egészen pontosan 9:28-kor vettem át a rendelést.


Mindenkinek hasonló "vásárlói élményt" kívánok! Az ember végre érezhette, hogy kap is valamit a pénzéért.

98. ettika
2017. márc. 4. 08:25
Sziasztok, na 2 hete még mindig semmi. Nagy nehezen elértem, hogy küldtek kártérítési papírt, töltsük ki a feladóval. Na és képzeljétek hétfőn írt a feladó, hogy megtalálták a csomagot. DE még Ő sem kapta meg és Én sem. Valahol van és megkapja valamelyikünk, csak nem tudjuk mikor.
2017. márc. 1. 10:19

Sziasztok!

Hát nekem mostanában sok jó tapasztalatom nincs sajnos. December végén rendeltem Francia országból ami január 13-án beérkezett az elosztó depóba, de ezt csak a francia cég nyomon követési oldalán láttam, azzal a megjegyzéssel, hogy rossz vagy hiányos a címzés, igazából azt sem tudtam itt ki fogja kézbesíteni. Írtam a francia cégnek gond van és csak Ők tudnak kapcsolatba lépni a szállítóval, értetlenül álltak az eset előtt, közben én próbáltam egy pár céggel és a postával is felvenni a kapcsolatot hátha valakinél megtalálom a csomagot, de hiába senki nem tudott róla semmit. Két hét elteltével a francia cég segítségével kaptam egy e-mail-t, a Dpd -től, hogy náluk van a csomagom egyeztessünk címet, mert valami gond van. Egyeztetés megtörtént várok semmi, telefonálok mi a helyzet írok levelet, semmi egy hónappal a beérkezés után elfogyott a türelmem és újabb telefon persze húsz perc várakozás után egy kedves hölgy felvette a telefont, nem értette a szitut, mert újból visszakerült a raktárba a csomag, de rögzítette kiszállításra és csoda történt két nap múlva megkaptam a csomagot. Igaz akkor már megfenyegettem Őket, hogy ha nem kapom meg akkor a Fogyasztó védelem lesz a következő ahová telefonálok. És az egészben a legszebb, hogy a címzés teljesen tökéletes volt. Amiért írok az, hogy állateledelt rendeltem és tegnap ismét kaptam egy e-mail-t, hogy hiányos vagy rossz a címzés egyeztessünk. Hát most aztán kíváncsi leszek mikor lesz a csomag nálam.

96. e9af76b8e7 (válaszként erre: 87. - Ettika)
2017. febr. 26. 09:43

óh sajnálom,én is kíváncsi vagyok mi lett azóta.

Nekem hála eddig csak jó tapasztalataim vannak(koppkopp).

95. Veronika36 (válaszként erre: 87. - Ettika)
2017. febr. 26. 08:39
Szia,azóta mi történt?miénk is el tünt?nem találják,holnap szerintem fogyasztóvédelem.....
94. e9af76b8e7 (válaszként erre: 93. - E9af76b8e7)
2017. febr. 21. 11:06
Nos,pénteki rendeléssel jön hétfőn :)
2017. febr. 18. 17:49

ó egy topic :)

tudnátok abban segíteni,ha vasárnap rendelek dpd-futárt,akkor hátfőn jön-e a csomagért?

2017. febr. 1. 08:09

Tegnap este sikerült szereznem egy DPD-s mobilszámot egy kollégától. Volt olyan rendes az illető, mivel már nem is DPD alkalmazott, hogy sms-ben átküldte az aktuális DPD futár számát.

Fel is hívtam fél 8-kor, hogy az értesítő email alapján én ma vártam volna egy tv-t. Rögtön tudta miről van szó, és azt mondta, hogy nem tudta megerősíteni a címet és ezért nem hozta, majd holnap fogja.

Ezen is felmérgeltem magam, hogy kivel nem tudta megerősíteni? A feladóval? Próbálta hívni őket? Az egyik legnagyobb elektronikai webáruház. És engem, mint címzettet meg se próbáltak hívni? Egy 30 000-es városban lakom, a központban.

Ezt egyszerűen nem is értem, mint magyarázatot.

Még jó, hogy nem én fizettem a feladás díját garantált 18 óra előtti expressz kézbesítéssel, mert tuti visszakövetelném.

91. sanszika (válaszként erre: 90. - Milup2)
2017. jan. 31. 21:28

A 15 óra ezek szerint nem napközben van.

Ha a központot felhívja az ember, akkor elhangzik, hogy cégünk 8-18ig kézbesít csomagokat....

Ráadàsul valamilyen értesítőt eddig mindig kaptam csomagszàmmal, nap, kb idővel,mikor hozzák.Most semmit nem kaptam ezen a hívàson kívül.

90. Milup2 (válaszként erre: 88. - Sanszika)
2017. jan. 31. 16:57

Én nem is értem, hogy 15h után miért nem hozzák ki? Elképesztő.


Mondjuk nekem sincs jó véleményem róluk. De legutóbb a Royal futárcég is egy katasztrófa volt..Cirka 3-szor kellett hívnom őket, hogy előre szóljak, melyik napon, mikor tudom átvenni, mert mindig elutasítottak, végül mire egyeztethettem velük, mégsem akkor hozták, amikorra kértem, hanem 1 nappal előtte. De mázlijuk volt, mert pont abban a fél órában voltam otthon.

2017. jan. 31. 15:39

A leghiteltelenebb, megbízhatatlan, tróger futár cég még 2017-ben is!

Évente megszivatnak 2-szer minimum. Soha, de soha nem választanám őket, de a webáruházak ingyen házhozszállítós akcióival akaratlanul is beléjük fut az ember néha.


A legfrissebb élményem egy 300+ ezer ft-os Extreme Digital-os tv ingyen házhozszállítása volt.


Este megkaptam az emailt a bolttól, hogy feladták, majd jelentkezik a futár cég is emailben.

Meg is jött nem sokkal a DPD-s levél, hogy átvették, van csomagkövetési szám is és hogy másnap kézbesítik, DPD garantált 18:00-ás csomagban, ami este 6 előtti garantált kézbesítést takar.

Jól be is rágtam, mert nem volt más időpont az emailben, mint ahogy azt korábban küldték, hogy csak rá kellett klikkelnem a tetszőleges következő 1-2 napra.

Na, mondom nem variálok, mert túl sokszor faragtam már rá a DPD trógersége miatt, inkább este 8-kor kisírtam egy szabit a munkáltatómnál.

Másnap már reggeltől követtem a csomagot. 7 óra után már a 25 km-re lévő depóba ért. Ezután jött a csavar, egy 10 órai bejegyzés, hogy még mindig ugyanott van és a kiszállítás dátuma módosítva...

Hívtam is rögtön a központi számot, hogy ezt most mégis hogy gondolják, mikor maguk miatt ülök itthon szabadságon?!

A csimpánz a telefon másik végén közölte, hogy ő sajnos azt látja a rendszerben, hogy az említett depóig el sem jutott a csomag, úgyhogy ma ezt én már ne várjam.

Kérdeztem, hogy akkor mégis miért van két bejegyzés a követésnél 7 és 10 órai időponttal a depóból?!

Azt ő nem látta. Hát, mondom szép! Ez aztán a színvonal.


Aki csak teheti kerülje őket, és inkább szaküzletbe vagy közeli csomagpontra próbálja a rendeléseit leadni, mert 5 év után sem képesek fejlődést mutatni!

2017. jan. 30. 21:10

Ma nagyon felbosszantott a dpd, és nem tudom, hogy milyen módon lehet panaszt tenni.

Sztori:

Múlt hét szerdán felhív reggel 9 után a futár, hogy hozná a csomagomat 14 körül.

Mondom jó, a fiam 15:30 és 15 között hazaér az iskolából, majd ő átveszi.

-Az nem jó, mert ő hamarabb fog ideérni annál, ezért inkább holnap hozza.

-holnap is csak fél15 -15 körül érünk haza

-hàt akkor ő ezt a csomagot nem tudja kihozni, mert ő nem tud időhöz igazodni, hìvjam fel a központot és adjak meg bent egy olyan címet, ahol napközben is otthon vannak!

-mondom neki akkor hozza kora reggel 8 utàn, mert nekem a csomagra nagyon nagy szükségem van-az se jó neki..,mert most is 9 óra van és még csak most van a raktàrban

Lerázott.

Nem hívtam a központot, mert nincs olyan ismerősöm, aki otthon van egész nap.

De amúgy 1 db email-t, sem sms- t nem kaptam a csomagom értesítési időpontjàról.csak ezt a hívast.

Ma felhívtam a központot, hogy mègis mi van a csomagommal, mert se hìre se hamva.

Válasz:vissza lett küldve 27én a feladónak!!!!!

Tehàt egyszer sem próbálták kiszállítani, illetve esélyem sem volt, hogy megkapjam a csomagom, mert semmiről nem értesítettek...

Ha újra megrendelem a csomagot, újra nem fogják kihozni, mert csak fél15 után érünk haza.mindenki dolgozik és iskolába jár.

87. ettika
2017. jan. 19. 15:55
Sziasztok, január 9-én adtak fel egy csomagot részemre Debrecenben. A nyomkövetés alapján azóta is az ottani raktárban van. Több telefonálás után meg kellett adnom mi van a csomagba, hogy azonosítani tudják kibontás után. Majd közölték, hogy 30 nap a kivizsgálás, hogy miért van még ott a csomag. A feladó is bement már panaszt tenni, neki hétfő délutánra ígértek választ, persze semmi hír azóta sem. Mit tudok még tenni?
1 2 3 4

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook