Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? fórum

DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? (tudásbázis kérdés)


1 2 3 4 5 6 7
ápr. 8. 13:03

Ilyen nincs...

Ez már CSALÁS

A nyomkövető rendszerükben azt írták sikeresen átvettem a csomagot.. Mikor még egy értesítőt sem dobtak be...

188. 55Judit
ápr. 8. 12:27
Hozzánk gyakran szállít, elégedettek vagyunk.
ápr. 8. 12:21

Még egy a Google: 2633 vélemény alapján 4.8 pontszám. Hm... Érdekes mostanában nem lehet véleményt írni és értékelni.

Ugye ez is korrekt kedves DPD vezetőség??:)))

ápr. 8. 12:16

Nekem is rosszak a tapasztalataim:

Azt írták a kézbesítés sikertelen mert nem vettem át a csomagot. A megadott időpontban otthon voltam, telefonszámomat is megadtam, senki sem keresett. A telefonos ügyfélszolgálatukon elérhetetlenek, 2 panasz emailemre 10 nap múlva sem reagált senki.

Én elhiszem hogy a Temu miatt sokat szívnak, de akkor sem ez a megoldás hogy velem legyenek inkorrektek.Szerintem tisztességtelen. Ha nem bírják, nincs elég alkalmazott akkor kevesebbet kell bevállalni. A Temutól érkező csomagoknál csak ők vannak megjelölve kizárólagos szállítóként. Gondolom nem véletlen.. Ha nincs elég kapacitás miért vállalták be???

185. Sz123
márc. 18. 13:13

Na most én is megjártam velük, ma 12-1 között vártam volna egy csomagot, erre fél egykor már jött az email, hogy kézbesítés sikertelen.


Csak közben néztem a nyomkövetőn és a futár a falu közelében sem járt... Kellemetlen.


Reklamáltam, de ha ilyen az ügyfélszolgálatuk, sokat nem értem el vele.

184. vacsati
2023. jún. 30. 13:31

Ma jött DPD-vel csomagom, a rendelt áru nem volt benne, úgyhogy óvatosan velük!


Alapszabály: Csomag ellenőrzés és csak utána fizetés!

2023. jún. 22. 12:49

Felháborítóan pocsék minőségű a DPD szállítási szolgáltatása és az ügyfélszolgálatuk is. Ezt minden fórumon megfogom említeni.


Tegnap előtt 2023.06.20. -án rendeltem egy laptopot utánvétellel.


2023. 06..21.-én tegnap 9 óra 43 -kor kaptam egy értesítő e-mailt, amelyben arról értesítenek, hogy a partnerük által feladott csomagot a futárjuk a tegnapi napon kézbesítésre átvette és a tegnapi nap folyamán 17:05-18:05 óra között kifogja szállítani.


De már ugyanaznap, 13 óra 31 perckor kaptam egy másik e-mailt, amelyben azt hazudták, hogy a kérésemre a futárjuk már kiszállította a nevezett csomagot az állítólag általam kiválasztott Pick-up csomagpontra. Mivel ez szemenszedett hazugság, ezért már tegnap 3 -szor reklamáltam náluk.


Először a DPD ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy egy kis türelmet kér amíg kommunikál a futárral és értesit arról, hogy mi a helyzet. Ehelyett megszakította a hívást.


Másodjára, a jogérvényesítés céljából megadott következő hívásazonosító számot már lejegyeztem, mer t kezdett gyanús lenni az egész handabandázás. Ezúttal az ügyfélszolgálatos, azt hazudta, hogy majd visszahív, hogy tájékoztasson az ügymenetről. Ez egy órán belül nem történt meg, ezért felhívtam őket harmadjára.


Ekkor a másik ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy hiba történt mivel véletlenül a futár leadta a csomagot egy pick-up pontra, de a mai nap folyamán 2022.06.22. újra magához veszi majd a csomagot és remélhetőleg, ma 2022.06.22.-én végre megfogom kapni a csomagot.


Ehelyett, ma reggel 2022.06.22. - én már nem kaptam semmilyen új e-mailt a mai kézbesítést illetően és amikor már negyedszer is reklamáltam, akkor már azt mondta a Dóra nevű alkalmazottjuk, hogy ez a csomag már kézbesítettként szerepel.


Ez egészen furcsa, mert nem kaptam meg és nem is fizettem még ki senkinek sem a csomag árat, mivel utánvéttel rendeltem.


Azt ajánlotta a kolléganőjük, hogy írásos reklamációt tegyek, amit meg is tettem. Jeleztem az eladó cégnek is, akitől rendeltem a lap-topot és, ha pár napon belül nem találják meg és nem fogják a címemre kiszállítani, akkor reklamálni fogok a fogyasztóvédelemnél is.

182. yantra
2023. jún. 1. 15:46
Mai tapasztalom totál rossz :) Felhívott a futár. Pár perc múlva visszahívtam és megbeszéltük,hogy hozza a csomagot. Utána soha többet nem volt elérhető. Kiderült, hogy még a telefonhívása előtt "kézbesíthetetlen" csomagként jelölte meg a küldeményt. Köszönjük szépen DPD !!
2023. febr. 13. 14:18
Litvániából gond nélkül hozta a futár, SMS , emilben kb időpontok
180. hilu
2023. febr. 13. 13:41

Semmiképp sem ajánlom.

Előre kifizettük a hőn áhított terméket, melyet a feladó (mint kiderült) a DPD-vel adott fel külföldről Magyarországra. A feladó a telefonszámomat adta meg értesítés végett, a DPD részéről soha, egyetlen egy alkalommal sem kísérelték meg jelezni a kiszállítást, szinte reggeltől estig lestük jön-e a csomag, de semmi. A címünk pontosan került megadásra, telefonszám is, postaládán is kint van a pontos cím és név.. aztán mikor a feladó által megadott kiszállítási időintervallum utolsó napja elérkezett, szóltunk a feladónak, aki azt az infót kapta külföldön, hogy mi megtagadtuk a csomag átvételét (!), ekkor hívtam és írtam a DPD-nek, “lepattintós” válaszaik megdöbbentőek voltak (pl.“Köszönjük, hogy levelét elküldte ügyfélszolgálatunk részére.

Rendszeradataink szerint a küldemény visszaküldésre került a feladó részére, további kiszállításra sajnos nincs lehetőség. További információért a csomaggal kapcsolatban, kérjük egyeztessen feladó partnerével.”)

Arra, hogy nullaszor kísérelték meg kiszállítani a csomagot és nullaszor próbáltak értesíteni, arra többszöri megkeresésemre sem adtak választ.

Kértem küldje meg a DPD, milyen módon pontosan hova lett és mely céggel visszaküldve külföldre a csomag, ugyanis a feladó azt nem kapta meg, sőt, semmiféle információt sem kapott annak visszaérkezéséről.

Persze csak ugyanaz a blabla megy, hogy visszaküldték, nulla válasz arra, hogy kinek, hova, kivel és egyébként meg nekünk miért nem szállították ki?

Nem ez az első vagy második eset, ezért megírom itt, hátha így másnak nem okoznak ennyi kárt és szomorúságot.

2023. febr. 6. 10:51

Háromszori címegyeztetés ellenére nem hozták ki az előre kifizetett csomagot, (érdekes módon az utánvétes csomagnál rögtön megtaláltak)!

Botrány, hogy még működhetnek ilyen cégek!

2022. ápr. 21. 19:43

Éppen tegnap volt hozzájuk szerencsém. Modortalan nyegle fiatalember a futár, de nem is ez a legnagyobb probléma. Azt hazudta a megrendelőnek hogy ingyenes a szolgáltatás, a helyszinen meg pénzt kért. Nem az én csomagom, volt, csak szivességből vettem át, -és kollegám helyett fizettem, a futár nem akart számlát vagy elismervényt adni, végül nagy dühösem egy papircetlire ráirta az összeget. Én mondtam is neki, hogy ne haragudjon én ezek után Magának nem adok borravalót, megszámoltam a visszajárót, ezért nem tudott becsapni.


Százsor inkább a jó öreg GLS.


Ja,még a DPD-hez. 3 hónapja várunk Hollandiából egy csomagot, eddig hiába.

2022. ápr. 21. 19:30
Senkinek nem ajánlom csöves társaság!!! Németországba feladott csomag egyszerűen eltűnt. Nincs felelős, nincs következmény csak mellé beszélés... Soha többet DPD.
2021. dec. 29. 20:27
SENKINEK NEM AJÁNLOM, CSALÓK!!!November 19-én költöztem haza külföldről. Minden homimat összecsomagoltam és feladtam a francia postán, betartva a nemzetközi előírásokat. Priority szolgáltatással küldtem, ami 5-7 munkanap. A posta a magyar határon novenber 24-én átadta a DPD-nek a csomagot. Onnatól ELTŰNT. Az ügyfélszolgálaton minden alkaommal mást mondanak. Nem volt olvasható a címzés. A csomaggot üresen kapták, csak egy szakadt bőrönd jött. Újabb telefonra azt mondták, a csomag Németországban van. (?!) A csomagon email és telefonszám is szerepelt. A panaszlevelekre a DPD ügyfélszolgálaton egyáltalán nem válaszolnak, felelősséget nem vállalnak. Egy háztartás minden holmija a csomagban, a DPD undorító módon hazudozik. Hét hete várom a holmimat, és semmiféle írásbeli választ nem kapok, csak különféle meséket telefonon. Ismétlem, minden alkalommal mást! TOLVAJ BANDA. Bejelentettem a Fogyasztóvédelemnél is a történetet. Soha életemben nem tapasztaltam hasonlót, ezt a céget be kéne zárni és rendőrségi vizsgálatot kezdeményezni.
175. rabankari (válaszként erre: 173. - Hcdila)
2021. nov. 17. 20:18

Én is pont ezt tapasztalom.

Még soha nem volt velük problémám,sőt nagyon pontosan adják meg a szállítási időintervallumot.

174. simple (válaszként erre: 173. - Hcdila)
2021. nov. 13. 22:11
Nekem havonta jön velük csomag, és még sosem kaptam előtte értesítést, mindig csak hívott a futár, hogy ő itt van. Ismerősök is ugyanezt mondták, senki nem kapott még értesítést előtte.
173. Hcdila
2021. nov. 13. 19:23

Sziasztok!

Meg kell, hogy védjem a becsületüket, mivel Édesapám is futár a DPD-nél, és ő szöges ellentéte az itt felsoroltaknak. Az sem igaz, hogy nem kapnak e-mailt sem SMS-t. Fél 8-8 körül érkezik általában a szállítás napján, megadva a futár telefonszámával valamint egy 1 órás időintervallummal amikor a csomag várható. Nyílván mint minden cégnél itt is vannak hülyék akik ha nem vetted fel a telefont ki sem megy a címre, hanem rögtön visszaküldi. Ez mindenhol előfordul. Az én Apukám hívja a címet, kimegy a házhoz , ha úgyvan beviszi a csomagot, dudál, csenget stb. Ezt tanúsítani is tudom mivel többször voltam már vele én is dolgozni. Vannak olyan futárok akik leszarják az egészet viszont vannak akik igenis lelkiismeretesen végzik a munkájukat.

172. simple
2021. okt. 18. 15:57
Ocsmány egy cég. Sem e-mail-t, sem sms-t nem küldenek, hogy mikor jönnek, csak mikor már ott áll a futár a kapuban, akkor telefonál természetesen senki nincs otthon. Többször mondtam neki, mikor felvetette, hogy bedobja a csomagot, hogy ne tegye, múltkor mégis bedobta a kapun.
2021. okt. 18. 15:17

Sziasztok!

Szeretném én is megosztani a tapasztalatom, hogy más ne járjon így!

10.13án felvételi megbízásom jeleztem és ki is fizettem a DPD-nek , egy csomagot kellett volna vidékre szállítani, 15én kaptam e-mailt , hogy 8-18 óra között jön a futár a csomagért, egésznap vártam de nem jött senki, majd 18án hétfőn miután sem e-mail sem telefonos megkeresés nem történt és a futár sem ért ide a csomagért ,felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol közölték, hogy a csomagcímkét nem adták át a futárnak mert vagy elfelejtették vagy túl sok csomag volt ígyis, mivel ezalatt letelt a két munkanap ami két próbálkozásnak számít így nem is jönnek érte a pénzem egy kis utánajárással talán megkaphatom. Felháborít, hogy két napig vártam a futárt, a vevő rajtam keresi a csomagot,ami érthető csak bosszant,hogy önhibámon kívül én veszítek a hitelességemből.

Senkinek sem ajánlom!

170. Lilli 2
2021. jún. 14. 11:36
Sziasztok.Tőlem is lenyúlt a futár 500 ft.ot,úgy látom akkor nem csak nekem van velük problémám!Mostanában meg smst küldözgetnek,hogy csomagom érkezik holott nem rendeltem semmit .Igaz úgy jön az sms hogy 0 Ft.Ilyenkor elgondolkodtató hogy vajon valaki küldött nekem. csomagot,csak nem érkezett meg? Előbb utóbb majd ki derül!Ugyan is küldtem nekik emailt mik ezek az üzenetek de választ nem kapok.
2021. ápr. 23. 14:35
Visszavonom a korabbi pozitiv velemenyemet. :D Ma volt egy dpd-s futar nalunk. Lenyult csak ugy cirka 300 ft-ot a visszajarobol. Egyebkent mindig szoktam adni nekik borravalot, de azt magamtol adom, nem amennyit ő gondol maganak. Koran volt, aztan eszre se vettem hogy 890 ft helyett csak egy 500-t adott vissza. Na, de anyam szerint ennyi nekik is jár..:)
2021. márc. 18. 09:46
Egyre több panaszt hallani rájuk, de a többire is. Nekem a Spinter hozott egy mosógépet, ki ette a kocsiból és a kapu elé tette. Kérdeztem nem segítene bevinni? Közölte, h neki gerincserve van. Egy fiatal nagy melak srác. Én vittem be a kapubol a házba 50 pluszos nő létemre.. A férjem pont dolgozott
2021. jan. 22. 19:58

Sziasztok!

Szerintetek a DPD-hez való jelentkezéshez feltétel a hazugságra való törekvés? Megdöbbenve olvastam a tapasztalataitokat... Ma én is így jártam, hogy folyamatosan a telefon mellett ültem, vártam a hívást, frissítgettem a rendelésem állapotát. Egyszercsak azt írta ki, hogy sikertelen kézbesítés... Szerencsére előtte még felírtam a futár telefonszámát, és felhívtam, hogy ez hogy lehet? Erre közölte, hogy "ő próbált hívni". Szabályosan meghazudtolt, és még neki állt feljebb...

166. hmzotya
2021. jan. 13. 09:57
Sziasztok! Rendeltem néhány dolgot.Sajnos a futár cég a DPD. Már 2021.01.12.én megkellet volna érkeznie a rendelésemnek.De semmi hír. Az eladó már írta hogy, ha e hónap 20.-ig nem jön meg a csomag visszautalják az összeget. Csak nem értem miért kell egy ilyen megbízhatatlan cégnek megbízást adni. Ez nem jó az eladónak és a vevőnek sem. innentől kezdve csak attól rendelek aki nem a DPD-vel szállíttat.
2020. dec. 14. 15:33
Sziasztok! Többszöri ráb*szás után, tudja esetleg valaki hogyan tudnék legkönnyebben panaszt nyújtni be ellenük? Köszi
2020. dec. 9. 18:22
Én vásárlóként mondanék véleményt. Nálunk szörnyű a dpd-s srác. Egyszer becsenget, mire édesanyám kiér ő már nincs ott. Volt olyan, hogy a szeme láttára ment el. Nem vár senkire, pedig anyum nem bottal jár, vagy ilyesmi, rögtön indul mikor csengetnek, csak épp a hátulsó házban lakik, nem az elsőben. És nem hoznak ki semmit még egyszer, hanem azonnal "vissza a feladónak". Külföldre is simán azonnal visszaküldik a csomagot azzal a megjegyzéssel, hogy "Címzett nem elérhető". A vicc, hogy anyám itthon van az esetek 99%-ában. Ehhez képest meglepően sok a "címzett nem elérhető" reakciójuk. Kerüljétek!
163. KláraX (válaszként erre: 162. - KláraX)
2020. okt. 27. 20:50
JAvítom, Angliában 23-a nem volt ünnep, mint itt
162. KláraX
2020. okt. 27. 20:44
Remélem, érdekel valakit, milyen tapasztalatot szereztem a dpd-vel....múlt héten kedden (20-án) délben vitte el a dpd szállítója Angliába küldendő csomagomat...a szállítást a fürgefutáron keresztül rendeltem meg tőlük, a futár hozta a megcímzett etikettet, amit a csomagra ragasztottunk....a tatabányai, majd a budapesti becsekkolás után 21-én a csomagot elindították BULGÁRIÁBA !!! Mert nekik a GB=BG-vel !!! 22-én meg is érkezett Szófiába,délután ,amikor már nem volt a dpd-nél ügyfélszolgálat ! Aztán jött az ünnep, majd szombat, vasárnap...nem dolgozott a dpd, a csomag dekkolt Szófiában....Hétfőn (26-án) pár perccel reggel 7 után sikerült egy ügyfélszolgálatos nővel beszélnem, aki a felháborodásomra (mit keres egy Angliába szánt csomag Bulgáriában) habozás nélkül válaszolta, hogy az a standard...először leviszik a Balkánra, majd onnan fogják felvonni Angliába...délben, amikor már újra kaptam levegőt a felháborodást követően, egy férfival beszéltem ugyanonnan,aki vagy ezerszer kért bocsánatot, mert Budapesten rossz irányba menő autóra pakolták a csomagot, természetesen nem ez a Magyarországról Angliába küldendő csomag útvonala....visszafordították a csomagot, és jelenleg Csehországban van, tegnap(26-a)14:15 től Ricany-ban van, most ott őrizgetik a depójukban, nekik nem sürgős még ezek után sem...betartják a protokollt.Ma elkezdődött a második hét a csomag történetében, jóllehet a múlt pénteken,23-án meg kellett volna érkeznie Angliába.23-a Angliában nem volt munkanap, kézbesítették volna,ha nem cseszi el a budapesti hórukk-ember....A legmegdöbbentőbb ebben az egészben az, hogy még csak nem is érzik magukat kellemetlenül ettől a borzalmas baklövéstől,valószinű ilyen "rohadtságokat" naponta követnek el...tudja valaki, hogy a megfizetetlenség motiválja-e a dpd alkalmazottjait,és megmaradhat-e ilyen "lesz@rjuk" mentalitású cég a magyar piacon? Nekünk jó ez is?
2020. szept. 24. 13:44
Ja, es tokre kovetheto volt a csomagom. Folyamatosan jelezte merre jar a weboldaluk. Kiirta meg hanyan vannak elottem, meg terkepen jelezte hol jar. Ugyhogy en maximalisan megvagyok veluk elegedve.
2020. szept. 24. 13:42

En leszek itt az ellenpólus. 😁

Meg kell hogy vedjem a becsuletuket, mert az en futarom epp az elobb ment el, egy fiatal, rendes, kedves gyerek, idoben jott, normalisan, ovatosan leszedte a bringamat a kocsirol, sot meg behozni is segitett volna, csak en nem kértem belole. 20 kiloval en is megbirkozom. Valamilyen Kornelnak hivjak, eddig o volt a legkedvesebb futar akivel talalkoztam. A gls-es futarokkal rosszabb a tapasztalatom, aki nemreg volt az pölö tökszemtelen volt. Legszívesebben elkuldtem volna a picsaba. 😀

1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook