Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? fórum

DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? (tudásbázis kérdés)


1 2 3 4 5 6 7
2020. szept. 14. 12:03

Sajnos ma megtapasztaltam milyen undorítóak és aljasak.

Gyanús volt, hogy a szállítási címnél nem szerepelt a telefon számom. Így megnéztem mikor kerül kézbesítésre a csomagom. 10:17 és 11:17 között írták. A biztonság kedvéért

kiálltam a kapunk elé 10:14-kor. Vártam. Telefonnal a kezemben vártam és frissítgettem a csomag státuszát. Egyszer csak a csomag státusza sikertelen kézbesítésre váltott 10:30-kor. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik nem mellesleg kb 15 percet várattak... Elmagyaráztam a szituációt a hölgynek, aki utána kapcsolta a futárt. A futárnak elmondtam, hogy ott voltam a kapuban és nem láttam egy dpd-s autót még csak felénk sem gurulni. Mire ő elkezdett velem kiabálni a telefonban, hogy én hazudok, nem csak, hogy nem voltam a kapuban, de még otthon se voltam. Ilyen undorító viselkedést még életemben nem tapasztaltam. Mindenféleképpen kerüljétek őket, ha lehet.

158. joey l
2020. jún. 30. 19:24
Adtak időpontot, hogy egy óra múlva hozzák a csomagot, persze nem voltam Pesten. Felhívni persze szinte lehetetlen őket, végre sikerült, de az ember sem időpontot, sem címet nem tud módosítani. Csomagom kaptárba került és oda személyesen mehetek érte. el mentem, de megyek a fogyasztó védelemhez is!!!!
157. New(l) (válaszként erre: 151. - Kiscica4)
2020. jún. 23. 13:23

A honlapjukon ott van hogy a DPD-vel szállíttatnak.

Nekem semmi gondom nem volt velük, pontosan jött a srác, kedves volt abban a fél percben míg találkoztunk.

156. mngbb21
2020. jún. 23. 13:17

Ahogy sokan mások, én is csalódtam bennük. Küldenek egy emailt, hogy június 23-án várható a kiszállítás.

Június 23-án jön az email, hogy sikertelen kézbesítés, cím nem felismerhető. De le lett írva tegnap az emailbe, pontosan és jól, akkor meg mi ez az egész sz*rság a címmel??

Ezek után ha velül akarnak csomagot küldeni, inkább rendelek máshonnan.

2020. máj. 22. 14:01

Óvakodjatok a DPD-től!

Egyetlen család tapasztalatai egyetlen hónap alatt:

Többszöri ígéret ellenére egy héten keresztül senki nem jött a csomagért, amelynek a vidékre szállítását előzetesen elvállalták.

A futár lerendelt bennünket az utcára, nem volt hajlandó a lakásig elhozni a csomagot.

A futár két egymást követő napon is úgy ment el a ház előtt, hogy nem csöngetett fel, hanem értesítést küldött a csomag kézbesíthetetlenségéről, miközben persze itthon voltunk. A reklamáló telefonra az ügyfélszolgálaton keresztül megígérte, hogy a harmadik napon is kihozza, de nem jött. Végül a DPD városszéli telephelyére kellett kimennünk, hogy a küldeményhez hozzájussunk.

154. rabankari (válaszként erre: 153. - Rabankari)
2020. máj. 8. 12:58
A dpd telefonos ügyfelszolgálata viszont tényleg túlterhelt, nekem is az a személyes tapasztalatom, hogy modortalanok nagyon!
2020. máj. 8. 12:54

Meg kell hogy védjem ōket!

Egy óràs idōsávot adnak meg kiszállításra, a futár az óra elsō 10 percében mindig ott volt az elmúlt években!

Rengeteg helyrōl rendelek, sokszor találkozom velük.

A futár végtelenül kedves és türelmes, pedig soha egy fillért nem adtam neki!

Szóval nálunk ez a helyzet!

A depójukban csomagot is szoktam feladni külföldre, soha nem volt sérült és nagyon gyorsan leszàllították, mellesleg sokkal olcsóbb, mint a gls, akik amúgy szintén nagyon pontosak, udvariasak!

152. Sz123 (válaszként erre: 151. - Kiscica4)
2020. máj. 8. 12:27
A Brendon az talán MPL, tőlük még régebben rendeltem, amíg kisebb volt a gyerek. A H&M viszont DPD-vel szállít :(
151. kiscica4 (válaszként erre: 148. - Sz123)
2020. máj. 7. 20:05
Csak sajnos az a baj, hogy nem lehet tudni, melyik helyről szállítanak. A következő helyelről rendelten az utóbbi hetekben: Brendon, CCC, H&M, Women Secret. A két utóbbinál volt a dpd a futár, amit akkor tudtam meg, mikor jött az sms hogy úton van a rendelés. A legutóbbi csomag tegnap jött meg, a páromat küldtem le érte, őt nem merték kioktatni vagy csak szerencséje volt egy másik futárral.
150. Sz123
2020. máj. 7. 16:24
Ideért a csomag. 11.40-kor. Délben kaptam sms-t, tehát utána, hogy aznap érkezik :D Plusz ami kupi abban a kocsiban volt... A csomagkupac alján egy gitár...
149. Sz123
2020. máj. 6. 09:44
És az a vicc, h 3/4 10 van, és nem tudom, ma hozzák-e a csomagot, mert a rendszerük túlterhelt...
148. Sz123
2020. máj. 6. 09:24
Az én csomagom is 2 hete úton... Az időpont módosítást nem veszik figyelembe, a csomagkövetés nem működik, az zömmel hibaüzenetet kapok, hogy túlterhelt a rendszer. Soha többé nem rendelek olyan helyről, ahonnan ők szállítanak.
147. Robinhood (válaszként erre: 145. - Palyi)
2020. máj. 1. 11:44
Javaslom, hogy tájékoztassa valamennyi webshopot, ahonnan rendelt. Én ezt tettem.
2020. máj. 1. 10:39
Rettenetes! Az ügyfélszolgálat telefonon szinte elérhetetlen, ha mégis, akkor modortalanok! Április 6 óta várok egy csomagot, háromszor telefonáltam, kioktattak, hogy nincs a kiszállítasra határidő kötelezettségük. Kétszer értesítettek, hogy hozzák a csomagot, de nem jött a futár. Utána semmi értesítés, nincs újbóli kiszállítás, hanem visszaviszik a raktárba. Tegnapra nem küldtek értesítést, csak este egy emailt, hogy nem jó a cím, pontosítsam. Erre a címre pont a tegnapi napon a GLS és a XLS szállított csomagot. Arrogánsak, szemtelenek, mondhatnám pofátlanok! Csak onnan fogok eztán rendelni, ahol nem ezek szállítanak!
145. Palyi
2020. ápr. 21. 16:35
EZT A CEGET SENKINEK NEM AJANLOM.CSALODAS VOLT MINDEN KAPCSOLATOM VELE .
2020. ápr. 17. 11:54
Jót én sem tudok róluk mondani. Vagy csak odahajítja az (nem a Covid-19 idejéről beszélek), vagy ki sem hozza a megrendelt küldeményt. A múltkor megkaptam az emailt, hogy jön a küldemény - nem a DPD-től, hanem a küldőtől - így felhívtam anyukámat, hogy ezerrel figyelje a csengőt, míg hazaérek egy óra múlva. Csengetés 0, viszont jött egy üzenet, hogy kihozták (?) és hagytak üzenetet a holnapi kiszállításról. Ez nyilván kamu volt, mert panelban lakom, ahol nem jut be a lépcsőházba üzenetet hagyni, ha be nem engedem, de ha mégis, akkor lett volna cetli az ajtónál v. a levélládában, ami természetesen nem volt. Másnap egész nap ügyeletet tartottunk -semmi. Majd email, hogy a telephelyen átvehetem, mert nem hozzák ki újra. A telephely városon kívül, tömegközlekedve megközelíthetetlen helyen van és nincs kocsim. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, teljesen feleslegesen, mert azt mondták, hogy írjak emailt. Amelyre aztán kaptam egy számítógép generálta egyen választ az üzleti szabályzatról. Úgyhogy a csomag visszament. Azóta is hiába kérem az általuk kiszállított csomagoknál, hogy csengessenek meg, mielőtt ideér, sohasem teszik. Döntő többségükben nagyon bunkó futárokat alkalmaznak.
2020. ápr. 17. 09:51
Sziasztok. Ma velem is egy hasonló történt. Évekkel ezelőtt mát tapasztaltam a dpd futárok bunkó stílusát, de látom ez mit sem változott. A jelenlegi helyzet ill.a terhessegem miatt gyakrabban rendelek neten. Megkaptam az időintervallumot a kiszállítasra, majd kb.előtte félórával felhív a futár, hogy nincs kiírva a nevem a csengőre és 1 percet ad hogy lemenjek. Na most jelzem, hogy valóban nincs kiírva, de minden esetben jelzem rendeléskor, hogy mi a kapucsengő, egyébként is ott a telefonszám. Az hogy a logisztikus lefelejti, nem az én felelősségem. A másik dolog, hogy nekem ne egy futár mondja már meg, hogy 8 hónapos terhesen hány perc alatt szaladjak le a negyedikről egy lift nélküli házban. Kint is belém kötött hogy én hátráltatom az ő munkáját. Milyen érdekes, hogy más futárszolgálat fel tud hívni előtte, hogy itt van 2 perc múlva. Kár hogy nem lehet a rendeléskor kiválasztani, hogy melyik céggel szeretném intézni a kiszállítást.
142. RRRéka
2020. márc. 7. 00:07
A dpd-vel kapcsolatban most velem is hasonló történt. A futár az időpont módosító elvileg általuk felkínált lehetőség igénybevételemre, azonnal azt reagálta, hogy nem módosíthatok kizárólagos, dirigáló stílusban beszélt végig, és mikor kértem, hogy egyik délelőtt hozza ki csomagot, közölte, hogy ez nem fog megvalósulni, menjek érte depoba, és abba, amit ő határoz meg, mert a másikba nem lehetséges. Utána az eladó bolttól kértem segítséget, de azt hazudta nekik dpd, hogy délelőtt kihozták, csak nem voltam otthon. Utána beígérték a mai napot kiszállításra, erre ma reggel felhív egy elmondása szerint raktáros, hogy nem fogja kiszállíttatni, cinikus, vedd egy kegynek, hogy ideáig is elhoztam csomagod" stílusban, és idézem: "miért nem veszem meg adott terméket helyi üzletben?". Vezető nem elérhető, átirányító email jött, hogy a panaszoldalra írjak, de az itt olvasottak alapján ez komoly, hogy vszínű semmi válasz sem lesz, s meghazudtolnak továbbra is?! Ez felháborító! Nincs egy szerv, aki ezt az igazságtalan, szolgáltaói attitűdöt nélkülöző céget ellenőrzés alá vonja?! Ez számomra döbbenet. Ráadásul most néztem egy felvételt, hogy pakol csomagokat a dpd: dobálták a kocsiba durván a csomagokat... Ez igaz eset vagy lejárató felvétel? Jesszus, ezek után nem is tudom, hogy kell-e az a csomag. Elszomorító.
141. Green2
2020. febr. 26. 12:49

DPD futárszolgálat-- SZÖRNYŰ MEGBÍZHATATLAN!

Napokkal ezelőtt egyeztettük a pontos időpontot mikor viszik el csomagjaimat. Több küldemény előkészítve, egész délelőtt és délben vártuk: NEM jött, NEM hívott.

Telefonhívásom többször kinyomta. Igen, a FUTÁR!!!

Extra szolgáltatást, papírszámlát is fizettem, ügyfelek időre várták a csomagokat: NEM vitte el. Egész napom ráment a várakozásra. Hiába.

SENKINEK NEM ajánlom!

CSALÓDÁS és ÁTVERÉS.

Ez nem szolgáltató cég - kamu banda.

140. medvesajt72 (válaszként erre: 124. - Macliz)
2020. jan. 21. 19:19

Szia bandee.

Anyi van benne amit irtál, mivel nem vagy tisztában a dpd vel,hogy ez a mocsok lomha, lassú futárszolgálat,akkor megy ki házhoz a terméket felveni, amit rendeltél mástol,vagy másoktol,Ha az előre kifizeti a szálitási kölcséget!Na mivel ên ezt ell utaltam már az eladónak,mint a posta,és termék értékét is, akkor mi a rohadt büdös fracnak kêrte ell az anyosomtol újbóli posta költséget,ja és se számlát,se bizonylatott nem adott rola!!

Ez egy anyagi lenyuló tolvaj banda

Kerülje az egész ország!!!!

Megbizhatatlanok 1000% ban!

139. AnGee
2020. jan. 13. 14:24

DPD a legszánalmasabb, legtrágyább "futárcég", ami valaha is létezett!!! Bármilyen - szó szerint BÁRMILYEN más lehetőség is van a rendelésem átvátelére, én azt választom, legyen az személyes átvétel Üzbegisztánban, vagy teveháton való házhoz szállítás Egyiptomból...

Primitív, aljas, munkakerülő, tróger banda!!!

Semmitől nem riadnak vissza, csakhogy elkerüljék azt, ami elvileg a cég egyetlen feladata lenne: a csomagok kiszállítását! A nyomkövetés oldalukon olyanokat HAZUDOZNAK, hogy már többször is megpróbálták kézbesíteni a csomagot,holott ezt egyetlen egyszer sem tették meg!!!

Feladóként ugyanilyen tapasztalataim vannak velük: egyszerűen ki se jöttek felvenni a csomagot - amit előre ki kellett ugye fizetni az oldalukon!!! Megkeresésemre minden alkalommal azt mondta az ügyfélszolgálat, hogy majd holnap jönnek....kb. 4-5 napig folyamatosan holnap volt...

MESSZIRE KERÜLJE EL MINDENKI ŐKET, AKI NEM AKAR EGY FÖLÖSLEGES IDEGBAJT ÉS PÉNZKIDOBÁST! ;)

138. Lávli
2019. dec. 22. 19:57

Én olyan helyről nem is rendelek inkább, ahonnan a DPD szállít.

3 éve egy saját fotós falinaptárat készíttettem ajándékba. A futár 2 héten keresztül dobálta, taposta (lábnyomok voltak a csomagoláson), belehazudott a szemembe, hogy ő hozta, csak nem vettem át. Pechje volt, mert a munkahelyemre rendeltem a csomagot és jópáran igazolták, hogy még a környéken se járt.

137. macliz (válaszként erre: 136. - Tibi60)
2019. dec. 22. 18:46
Basszus ez komoly:( a vaterafutár oldalról levették a dpd futár lehetőséget hála istennek,,, méghogy nemzetközi cég, az eszem megáll,,
136. tibi60
2019. dec. 16. 20:18

Üdv Emberek !

Aki csak teheti, kerülje a DPD-t. Amit művelnek, az finoman szólva is felháborító. Kávéfőzőgépet küldtem, külön jelezve, hogy törékeny, duplán csomagolva. Nem akarom végig leírni az eseményeket, de nem másnapra, egy hét múlva sem ért el a kb. 90 km-re levő célállomásra, közben mindenfélét hazudtak, végül visszakerült hozzám, darabokra törve. Az kiszállító emberük nem volt hajlandó reklamációt elfogadni, mondván elviheti a csomagot, ha nem veszem át, és ők pár hónap múlva megsemmisítik, vagy átveszem, és reklamáljak a központban. Ez többszörösen is megtörtént képekkel illusztrálva, de a mai napig /ez nyári történet/ még csak válaszra sem méltattak. Beszéltem ügyvéddel, fogyasztóvédelemmel, de minden út rendkívül bonyolult lett volna, elengedtem....Ez egy tróger,hitvány cég!!!!

135. ARTÚR2 (válaszként erre: 129. - Biciklisboszi)
2019. dec. 6. 18:19
Ez csak véletlen lehet! Irígylem a jó tapasztalatért.
134. ARTÚR2
2019. dec. 6. 18:17
A dpd futárszolgálat abszolút megbízhatatlan,a futárok és a tehetetlen ügyfélszolgálat tökéletes szinkronban vannak.ITT NINCSENEK FŐNÖKÖK ? ELLENŐRZÉS ? SZÁMONKÉRÉS ? Mivel a mall.hu partnere, soha többet nem rendelek a mall.hu-tól. A dpd azzal kérkedik,hogy 1 órás intervallumon belül szállít. ezzel csak egy baj van : Se a megadott időpontban - 1 órán belül -, se később nem szállít. KÉRDÉS : A mall.hu hogy bízhatja a kézbesítést egy ilyen megbízhatatlan cégre ? Ők nem olvassák a Hoxa.hu bejegyzéseket ? El kellene küldeni nekik. Vagy mindegy ki-mit ír, ki mit mond, mindenki azt csinál,amit akar ? És hol vannak a felügyeleti szervek ?
133. dpdfun
2019. dec. 3. 13:38

A legcsekélyebb mértékben sem megbízhatóak.


Bármelyik másikat inkább!


Hazudoznak is, nemcsak lusták.

A sofőrökkel az élen! Nincs kedve dolgozni, egyszerűen visszaviszi a csomagodat és kiírja, hogy nem kézbesíthető.

Náluk aki fizet, az az utolsó.

132. globus
2019. okt. 16. 10:12

Semmilyen futárszolgálattal nincs jó tapasztalatom. Lusták, hanyagok, két utcányit sem akarnak autózni, inkább rálőcsölik a holnapi szolgálatban lévőre. Mi a rákért fizetek futárdíjat, ha négy-öt nap múlva kapom meg a csomagom? Azt sem tudják melyik nap, azt sem, hány órakor. Reggel küldenek sms-t, hogy " a nap folyamán", röhej.

Pick Pack pontos szállítás sokkal jobb, oda akkor megyek, amikor tudok, nem kell kivenni két nap szabadságot.

2019. okt. 16. 10:07

A DPD futárszolgálat egy nagy vicc. Leirják neked , hogy 1-3 munkanap , és a 3. munkanapon meg küldik az emailt, hogy sajnos mégse tudjuk kiszállitani a mai napon.

Az én csomagom is most 30percre van tölem egy városban egy központba..

Soha többet nemválasztom őket , egy rakás szar az egész cég.

Ha emailt/sms -t küldesz nekik akkor semmi válasz nincs.

130. macliz
2019. szept. 13. 16:55
Megint megjártam de anit.rendelten nem tudtam hogy a dpd szállitja ki,másképp nem abból a webáruházból rendelek. Szerda óta már a kiszállitást végző depóban van a csomagom, ma pénteken sem hozták ki, lehet majd hétfőn kitudja,,, szarházi egy cég
1 2 3 4 5 6 7

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook