DPD futárszolgálatról várok tapasztalatokat. Megbízható-e? (tudásbázis kérdés)
Sajnos ma megtapasztaltam milyen undorítóak és aljasak.
Gyanús volt, hogy a szállítási címnél nem szerepelt a telefon számom. Így megnéztem mikor kerül kézbesítésre a csomagom. 10:17 és 11:17 között írták. A biztonság kedvéért
kiálltam a kapunk elé 10:14-kor. Vártam. Telefonnal a kezemben vártam és frissítgettem a csomag státuszát. Egyszer csak a csomag státusza sikertelen kézbesítésre váltott 10:30-kor. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik nem mellesleg kb 15 percet várattak... Elmagyaráztam a szituációt a hölgynek, aki utána kapcsolta a futárt. A futárnak elmondtam, hogy ott voltam a kapuban és nem láttam egy dpd-s autót még csak felénk sem gurulni. Mire ő elkezdett velem kiabálni a telefonban, hogy én hazudok, nem csak, hogy nem voltam a kapuban, de még otthon se voltam. Ilyen undorító viselkedést még életemben nem tapasztaltam. Mindenféleképpen kerüljétek őket, ha lehet.
A honlapjukon ott van hogy a DPD-vel szállíttatnak.
Nekem semmi gondom nem volt velük, pontosan jött a srác, kedves volt abban a fél percben míg találkoztunk.
Ahogy sokan mások, én is csalódtam bennük. Küldenek egy emailt, hogy június 23-án várható a kiszállítás.
Június 23-án jön az email, hogy sikertelen kézbesítés, cím nem felismerhető. De le lett írva tegnap az emailbe, pontosan és jól, akkor meg mi ez az egész sz*rság a címmel??
Ezek után ha velül akarnak csomagot küldeni, inkább rendelek máshonnan.
Óvakodjatok a DPD-től!
Egyetlen család tapasztalatai egyetlen hónap alatt:
Többszöri ígéret ellenére egy héten keresztül senki nem jött a csomagért, amelynek a vidékre szállítását előzetesen elvállalták.
A futár lerendelt bennünket az utcára, nem volt hajlandó a lakásig elhozni a csomagot.
A futár két egymást követő napon is úgy ment el a ház előtt, hogy nem csöngetett fel, hanem értesítést küldött a csomag kézbesíthetetlenségéről, miközben persze itthon voltunk. A reklamáló telefonra az ügyfélszolgálaton keresztül megígérte, hogy a harmadik napon is kihozza, de nem jött. Végül a DPD városszéli telephelyére kellett kimennünk, hogy a küldeményhez hozzájussunk.
Meg kell hogy védjem ōket!
Egy óràs idōsávot adnak meg kiszállításra, a futár az óra elsō 10 percében mindig ott volt az elmúlt években!
Rengeteg helyrōl rendelek, sokszor találkozom velük.
A futár végtelenül kedves és türelmes, pedig soha egy fillért nem adtam neki!
Szóval nálunk ez a helyzet!
A depójukban csomagot is szoktam feladni külföldre, soha nem volt sérült és nagyon gyorsan leszàllították, mellesleg sokkal olcsóbb, mint a gls, akik amúgy szintén nagyon pontosak, udvariasak!
DPD futárszolgálat-- SZÖRNYŰ MEGBÍZHATATLAN!
Napokkal ezelőtt egyeztettük a pontos időpontot mikor viszik el csomagjaimat. Több küldemény előkészítve, egész délelőtt és délben vártuk: NEM jött, NEM hívott.
Telefonhívásom többször kinyomta. Igen, a FUTÁR!!!
Extra szolgáltatást, papírszámlát is fizettem, ügyfelek időre várták a csomagokat: NEM vitte el. Egész napom ráment a várakozásra. Hiába.
SENKINEK NEM ajánlom!
CSALÓDÁS és ÁTVERÉS.
Ez nem szolgáltató cég - kamu banda.
Szia bandee.
Anyi van benne amit irtál, mivel nem vagy tisztában a dpd vel,hogy ez a mocsok lomha, lassú futárszolgálat,akkor megy ki házhoz a terméket felveni, amit rendeltél mástol,vagy másoktol,Ha az előre kifizeti a szálitási kölcséget!Na mivel ên ezt ell utaltam már az eladónak,mint a posta,és termék értékét is, akkor mi a rohadt büdös fracnak kêrte ell az anyosomtol újbóli posta költséget,ja és se számlát,se bizonylatott nem adott rola!!
Ez egy anyagi lenyuló tolvaj banda
Kerülje az egész ország!!!!
Megbizhatatlanok 1000% ban!
DPD a legszánalmasabb, legtrágyább "futárcég", ami valaha is létezett!!! Bármilyen - szó szerint BÁRMILYEN más lehetőség is van a rendelésem átvátelére, én azt választom, legyen az személyes átvétel Üzbegisztánban, vagy teveháton való házhoz szállítás Egyiptomból...
Primitív, aljas, munkakerülő, tróger banda!!!
Semmitől nem riadnak vissza, csakhogy elkerüljék azt, ami elvileg a cég egyetlen feladata lenne: a csomagok kiszállítását! A nyomkövetés oldalukon olyanokat HAZUDOZNAK, hogy már többször is megpróbálták kézbesíteni a csomagot,holott ezt egyetlen egyszer sem tették meg!!!
Feladóként ugyanilyen tapasztalataim vannak velük: egyszerűen ki se jöttek felvenni a csomagot - amit előre ki kellett ugye fizetni az oldalukon!!! Megkeresésemre minden alkalommal azt mondta az ügyfélszolgálat, hogy majd holnap jönnek....kb. 4-5 napig folyamatosan holnap volt...
MESSZIRE KERÜLJE EL MINDENKI ŐKET, AKI NEM AKAR EGY FÖLÖSLEGES IDEGBAJT ÉS PÉNZKIDOBÁST! ;)
Én olyan helyről nem is rendelek inkább, ahonnan a DPD szállít.
3 éve egy saját fotós falinaptárat készíttettem ajándékba. A futár 2 héten keresztül dobálta, taposta (lábnyomok voltak a csomagoláson), belehazudott a szemembe, hogy ő hozta, csak nem vettem át. Pechje volt, mert a munkahelyemre rendeltem a csomagot és jópáran igazolták, hogy még a környéken se járt.
Üdv Emberek !
Aki csak teheti, kerülje a DPD-t. Amit művelnek, az finoman szólva is felháborító. Kávéfőzőgépet küldtem, külön jelezve, hogy törékeny, duplán csomagolva. Nem akarom végig leírni az eseményeket, de nem másnapra, egy hét múlva sem ért el a kb. 90 km-re levő célállomásra, közben mindenfélét hazudtak, végül visszakerült hozzám, darabokra törve. Az kiszállító emberük nem volt hajlandó reklamációt elfogadni, mondván elviheti a csomagot, ha nem veszem át, és ők pár hónap múlva megsemmisítik, vagy átveszem, és reklamáljak a központban. Ez többszörösen is megtörtént képekkel illusztrálva, de a mai napig /ez nyári történet/ még csak válaszra sem méltattak. Beszéltem ügyvéddel, fogyasztóvédelemmel, de minden út rendkívül bonyolult lett volna, elengedtem....Ez egy tróger,hitvány cég!!!!
A legcsekélyebb mértékben sem megbízhatóak.
Bármelyik másikat inkább!
Hazudoznak is, nemcsak lusták.
A sofőrökkel az élen! Nincs kedve dolgozni, egyszerűen visszaviszi a csomagodat és kiírja, hogy nem kézbesíthető.
Náluk aki fizet, az az utolsó.
Semmilyen futárszolgálattal nincs jó tapasztalatom. Lusták, hanyagok, két utcányit sem akarnak autózni, inkább rálőcsölik a holnapi szolgálatban lévőre. Mi a rákért fizetek futárdíjat, ha négy-öt nap múlva kapom meg a csomagom? Azt sem tudják melyik nap, azt sem, hány órakor. Reggel küldenek sms-t, hogy " a nap folyamán", röhej.
Pick Pack pontos szállítás sokkal jobb, oda akkor megyek, amikor tudok, nem kell kivenni két nap szabadságot.
A DPD futárszolgálat egy nagy vicc. Leirják neked , hogy 1-3 munkanap , és a 3. munkanapon meg küldik az emailt, hogy sajnos mégse tudjuk kiszállitani a mai napon.
Az én csomagom is most 30percre van tölem egy városban egy központba..
Soha többet nemválasztom őket , egy rakás szar az egész cég.
Ha emailt/sms -t küldesz nekik akkor semmi válasz nincs.
További ajánlott fórumok:
- Hatvan, Pásztó környékén keresek megbízható nőgyógyászt, akinek van magánrendelése is elérhető áron. Ha van tapasztalatotok, segítenétek?
- Van valakinek tapasztalat a véranalízissel kapcsolatban? Kíváncsi lenné mennyire megbízható a vizsglat.
- A Jófogáson vásárlás mennyire megbízható, kinek mi a tapasztalata?
- Van valakinek tapasztalata a Tesco mobile-lal? Mennyire megbízhatóak?
- Mennyire megbízható a ciklus.hu mensis naptárrendszere? Használja valaki? Tapasztalatok?
- Van valakinek Mirena márkájú spirálja? Mennyire megbízható? Milyen a menses? Milyen tapasztalatok vannak?