Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Csírák, csíráztatás fórum

Csírák, csíráztatás (beszélgetős fórum)


1 2
2014. febr. 16. 07:59

Sziasztok van itt még valaki?


Kezdő vagyok a témában, vettem műanyag emeletes csíráztatót. Elsőnek rukkolát próbálok, tegnap áztattam be a zárt tálkában, ma önteném le róla a vizet, de az egész mintha zselében állna.

A zsázsáról olvastam, hogy normális ez, a rukkolánál is esetleg? Hogyan lehet lemosni róla?


próbáltam már:

- a csíráztató lyukacsos tálkájában, de semmi víz nem csöpög ki

- teaszűrőn - szintén semmi nem csöpög ki


Nagyobb szűrőn meg kiesnek az apróka magok...körülöttük pedig akkor is ott ragadna a zselés cucc...


Segítsetek! :)

41. grizus
2013. jún. 17. 16:03
Szerintem ez a csillagok járásától függ. Van amikor kicsírázik, és van amikor nem. Fene tudja.
2013. jún. 17. 10:57
Hát nekem sem sikerült csíráztatni , pedig edényem is van , és mindent úgy csináltam , ahogy irva van. Szeretném megtudni az igazi módot!4
39. grizus
2013. jún. 17. 02:12
Én még régen próbáltam csíráztatni, beáztattam a búzát aztán jól megrohadt csírázás helyett. Mit rontottam el?
38. hippie_lany (válaszként erre: 37. - Nut Ella)
2013. jún. 16. 23:41
készítettem a csíráztató edényt:) szerintem azért felesleges pénz kiadni!
2013. jún. 16. 17:37

Új vagyok, most gondolkodom a csíráztatáson. :)

Mit kell beszerezni feltétlenül és honnan jó? Konkrét linkeket is várnék... :)))

2013. máj. 25. 09:34

Sziasztok!

Látom kihalt ez a téma:( írok hátha valakinek kedve szottyan beszélgetni a csíráztatásról:)

35. Hmv.
2011. jún. 13. 14:57

Sziasztok!

A témával kapcsolatban van egy bejegyzésem a naplóm 585-ös hozzászólásában.

Ha esetleg érdekel valakit, olvassátok el!

2011. ápr. 16. 09:55
Én se vettem tálat, hanem műanyag szűrőbe teszem a beáztatott magokat és alá kis tálkában vizet úgy hogy ne érjen bele.Mindig sikerül.
2010. márc. 1. 16:40
Igen köszi már értem.
2010. márc. 1. 14:59