Csevegjünk erről- arról, ami Neked éppen problémát jelent, és lássuk új szemszögből a kérdésed. (beszélgetés)
Tévedtem, nem hagyta abba. Most épp azzal jön, hogy látja, hogy mit csinálok. Na persze! Azt hiszi kezdő vagyok?
Tájszólása van, valami nyírségi és meg is van fázva (vagy az utcán tartózkodik a hidegben).
Jóval kezdett! Apám szerint nyomozókutya voltam előző életemben! :)))))
Irányítanám én, de a számát sem tudom! :D
Még egy párszor próbálkozott, aztán nem vettem fel a telefont - most csönd van, remélem megunta.
holnap lesz!..:)))
arra ébredsz, hogy a hasadra süt!
gyere! irom a cimet.
fél liter hulala tejszin 25dkg csoki. összemelegitjük, egy éjszakára a hütöbe teszük had fagyoskodjon, másnap fölverjük robottal...ennyi az egész és csuda finom. próbáljátok ki nem lehet benne csalódni. ja és kell egy akármilyen formáju piskóta. most speciel tortaformájut sütöttem.
látom megérkezett a káposztám, és nagyon csendbe vagytok.DDD vagy nagyon rossz???DDD
mentem dolgozni.
legyen szép napotok. este jövök.
pusz mindenkinek.
Nyuszifül jobban vagy? remélem hogy igen...
ja a telefonomba változatlanul igy szerepelsz, aztán a páromnak nem árulom el ki is az....DDD
hagy gyötörje a kiváncsiság..na majd egyszer fölhiv hogy lenyomozzon majd nem lepődj meg..DDDD
néha elborul az agyam, m és olyankor a nap se tudja kivilágositani....DDDD
mered a nyakam...van akinek más, de most még arra se tudok gondolni..DDD
sajnos csak holnap lesz kész, mindjárt megyek a dolgozóba..
a csokis tejszin még fagyoskodik a hütőbe.
de küldök egy csokit csak ne sirjál. a párom is ma kapta meg a szúriját a hnn1 meg a sima infulenzia ellenit.nekem a jövőhéten adják be..
ó dehogy, nincs nekem már egy éve munkahelyem..:(((
itthon dolgozom: Házimunka!..:))
viccesen azt mondanám: a napnál dolgozom, s a hold fizeeti..
Bármilyen halk is voltál, hallottunk a csokitortáról:_)))
Megyek oltásra, mire hazaérek, küldessz nekem egy vigasztaló szeletet? Ígérem nem fogok sírni a doktornéninél:-))
dolgozol?