Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » A Xanax elhagyása okozhat magas vérnyomást? fórum

A Xanax elhagyása okozhat magas vérnyomást? (tudásbázis kérdés)


márc. 14. 12:22
Szerintem nem. Legalábbis ilyen nagy mérvűt nem.
6. papája (válaszként erre: 5. - Clarah)
márc. 14. 08:02
A szem kidülledését a pajzsmirigy túlműküdés okozza. Amikor túlműködő voltam, erős lábizom görcseim is voltak.
jan. 30. 21:49
Igen. Meg szemkidülledést és lábujjrángást. Anetenolvastam.
4. Regin_a (válaszként erre: 2. - V.v.V)
jan. 30. 21:45

Nem!

Bár a Xanax is csökkenti kissé a v.nyomást, de ennyit nem. Orvos, vérnyomáscsökkentő


Azért persze nem egyértelmű a dolog

Én Xanaxon "élek" és v.nyomáscsökkentőt is szedek

Rendben minden.

Vagy két hónapig mégis magas volt a vérnyomásom, igaz jellemzően csak 150-160

jan. 30. 13:54
Igen.
jan. 30. 06:56
Sok évig szedtem a xanaxot. Most végre eltudtam hagyni. Viszont valamiert brutalisan megugrott a vérnyomásom. 180-200 a 120 helyett. Egyszerűen nem tudom mi okothatja. Lehet a xanax elhagyasa?
jan. 30. 06:54
Xanax elhagyása után magas vérnyomás lehetséges?

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook