2013-ban babára vágyók! (beszélgetés)
Remélem gyorsan fognak menni a dolgok és nem kell sokat várrnotok! :-) És minél hamarabb babás leszel! :-)
Én is kezdő vagyok igazából. Nálam sem olyan rég derült ki, hogy csak így lehet kistesó. Csak gyorsan szereztem is időpontot, mert szorít az idő.
Sziasztok!
Úgy látom kicsit "lombikos" a topic :) ennek örülök, mert amint írtam Én még kezdő vagyok. Talán jövő hét végére lesz telefonszámom a Forgách intézethez. És remélem hamarosan elindulnak a dolgok Nálunk is.
Lehetséges:) Mostanság megint kezdem látogatni az ilyen fórumokat.
Hogy vagytok ma csajok?
Köszi! :)
A Dévai magánkórház vagy tb-s?
Sziasztok lányok!
Üdv az újaknak! :-)
Pixi84 szorítok neked, hogy szép két csíkos teszted legyen!
Reci 83 nekünk a Dévai itnézetbe van időpontunk konzultációra. Még Karácson előtt hívtam fel őket, ha jól emlékszem 17.én. Január 15-re kaptunk időpontot. Vinni kell az eddigi leleteket, meg kellesz egy pár új. Majd akkor megtudjuk, hogy mi a helyzet. Még elég hamar katunk időpontot, sok helyen olvastam, hogy hónapokat kell várrni.
csak a konzin fogják megmondani, hogy kb mikorra kerül sor a lombikra
de addig vizsgálatok lesznek meg miegymás
Lányok Ti mit tudtok a lombikos várakozási időről? sok helyen olvastam már hogy nagy a várólista sok esetben egy évet is várni kell a beavatkozásra. Ez tényleg így van?
Felhívom őket hogy szeretnék bejelentkezni és esetleg már akkor közlik vagy az első konzultáción hogy majd csak kb fél év egy év múlva tudják a lombikot vállalni? emiatt már nagyon szomorú vagyok,.
Zebra a D vitamin szintem nagyon alacsony 41.4 lett most júniusban arra kaptam receptre 3000 ne D vitamint. Azóta nem voltam még konzultáción, és az endokrin dokim még nem tudja hogy megműtöttek és sajnos csak a lombik jöhet szóba.
Már Én is rengeteget olvastam a D-vitaminról. Próbálok művelődni könyveket beszerezni, hogy könyebben vegyem az akadályokat. De ahogy olvasom itt senkinek nem egyszerű.
milyen lett a D3 vitamin szinted?