Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Cikkek » Diéta & Fitness témák » Új Norbi villámdiéta cikk

Új Norbi villámdiéta


Állítólag ezzel a diétával fogyott le Szulák Andrea, Csollány Szilveszter felesége és még sokan mások. A diétát 30 napig kell csinálni és szigorú szabályai vannak. Aki betartja, megszabadulhat akár havi 10 kilótól.. Nem hangzik rosszul, egy próbát megér…

Használd hozzá Norbi könyvét, hiszen alap dolog, hogy a diéta alatt csak Update 1 ételeket ehetsz.

1. szabály: a lisztről

Nem lehet sem teljes kiőrlésű, sem graham, vagy épp durum tésztás dolgokat enni.

Ajánlja a puffasztott búzaszeleteket.


2. szabály: a cukorról

Nem fogyasztható semmilyen hozzáadott cukor. Sem fehér, sem barna!

Próbáljunk olyan cukorpótlót használni, amiben nincs aszpartam. Méz sem engedélyezett, a gyümölcscukor-tartalma miatt a villámdiétában. Natúr joghurt jöhet. Ha hiányoznak az édes ízek jöhet az aszalt vagy épp a friss vagy fagyaszott gyümölcs.


3. szabály: az ivásról

A megfelelő folyadékbevitel létfontosságú, főleg fogyókúránál. Sose igyunk kényszerből, de a napi limit legyen legalább 1, 5 liter folyadék. A folyadékfogyasztás csökkenti az étvágyat.

Ebben az egy hónapban tilos a sör, a bor, a pálinka, vagyis minden alkohol. Talán ez a legnehezebb.


4. szabály: az evésről

Naponta többször együnk keveset, az gyorsítja az anyagcserét, s nem lesznek falási rohamaink! Az utolsó étkezés legalább négy órával a lefekvés előtt történjen meg


5. szabály: zsírfogyasztás

Zsírból semmit, olajból pedig lehetőleg a legkevesebbet használjuk a súlyvesztő hónap során!



6. szabály: hús

Hurka, kolbász, szalonna és társai eltűnnek egy hónapra. Ami ajánlott, az a pulyka, csirke, hal, sertéscomb és karaj, valamint a sovány marhahús.


7. szabály: zöldség, gyümölcs

Ebben a hónapban a zöldségféléket és gyümölcsöket is meg kell válogatni! Amik ajánlottak: répa, karalábé, paprika, paradicsom, fejes saláta, káposzta, kelkáposzta, cékla, nyers uborka, hagyma és a brokkoli.

Gyümölccsel vigyázni kell! Amit lehet enni: eper, málna meggy, zöldalma, ribizli és szeder. Nem jóllakásig és kizárólag frisset!


8. szabály: müzli és gabonafélék

Kizárólag natúr müzlit érdemes fogyasztani, azt is mértékkel.


9. szabály: rágcsálnivalók

Nincsenek olajos magvak, sem ropi, csoki, keksz stb.… nagyon hosszú lenne a lista…


10. szabály: főzelék

Lisztes rántás vagy keményítő hozzáadása nélkül a főzeléket sovány tejföllel vagy joghurttal sűrítsük be. A főzelék egy részét le is lehet turmixolni és azzal sűríteni.


11. szabály: mozgás

Mozogni kell! Jobb lesz a közérzetünk, szebb lesz a bőrünk, na meg jót tesz a diétában szenvedőknek!


12. szabály: só, ízfokozó

Ha teljesen megvonod magadtól a sót az izomgörcshöz vezet, viszont ha túlzásba viszed, akkor tárolja a szervezeted a vizet. MÉRTÉKKEL, s akkor is csak tengeri sót javasolnak.




Írta: 4912cc9864, 2007. június 23. 17:41
Fórumozz a témáról: Új Norbi villámdiéta fórum (eddig 254 hozzászólás)

Ha ez a cikk tetszett, az alábbiakat is ajánljuk figyelmedbe:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook