Ricinusolaj és a haj. Tapasztalatok? (tudásbázis)
Köszi :)
Legfeljebb megszülök :)
Ha rövid hajam van, hogyan használjam? 1 ek. étolaj + 2 ek. ricinus, belemasszirozom a fejbrömbe, dunsztba teszem, majd lemosom kb. 2 óra múlva?
Baj ha nem melegítem fel?
Senki nem tud segíteni, hogy terhességben lehet-e használni?
Csigusz írta, hogy nem tudja. Más?
Neten nem írnak róla semmit, csak annyit hogy beindítja a szülést. De gondolom ott arra vonatkozik aki megissza.
nem is tudom....olyan 6X kentem talán....és ahogy most ezt leírom kicsit nevetségesnek érzem magam h hisztizek h még nem nőtt a hajam rengeteget :)))
dehát én mindig türelmetlen vagyok az ilyen doglokban :)
a szempillám viszont brutálisan sokat nőtt és dúsult és azon nagyon látványos.......:)
Kezdő vagyok még...ma kentem fel először délelőtt, összeségében jó volt, lágyabb, dúsabb és selymesebb lett, remélem, hogy nőni is fog!
Meg is mutattam a nagyközönségnek, mert most volt a kisfiam ovis farsangja :)!
Te mióta használod?
Óóó....
ricinussal milyen eredményre jutottál eddig???? :)
Na én is erre vágyom!
Dús, hosszú és lehet benne pár lágy hullám is...na oké, mostmár kiveszem a kezem a biliből :)))!
Nekem vékonyszálú és kevés hajam van.....A közel 3 évig tartó szoptatás hazavágta :(.
Régebben én is éjjelre hagytam,de nekem is jobb éjjel zacsi nélkül aludni :)
Amugy én hajszárítózom a zacskót közben,kb 15 percenként és igy jó meleg lesz,látom ugyanugy nő a hajam mintha éjjelre hagynám.
Miért csak 2 órára hagyod??
Én egész éjjel rajta szoktam hagyni!
Már csak arra leszek kíváncsi, hogy nő-e?!
Szülések óta nagyon car a hajam, hullott is, amit biovanne-val és olajos (babaolajjal kentem) pakolással megállítottam, de hitványul nő...kb. 1centit havonta :((....
További ajánlott fórumok:
- Hajnövesztés ricinusolajjal - tippek/tapasztalatok!
- Szempillára ricinusolaj
- Ha levágatom a töredezett hajam, nem vasalom és ricinusolajt használok, mennyit nőhet havonta?
- Miért nem használ a ricinusolaj?