Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Mi a jó légzéstechnika futás közben? fórum

Mi a jó légzéstechnika futás közben? (tudásbázis kérdés)


2012. okt. 12. 08:36

Orron be, szájon ki - ez a helyes technika. Én viszont többször csinálom úgy, hogy a számon szívom be - ott valahogy több jön :) Főleg amikor légszomjam van, akkor meg direkt mélyeket lélegzem, és úgy jobban átvészelem a helyzetet.

Amúgy meg kialakul a ritmus, és nem is kell rá figyelni, megy magától.

Az oldalam nekem akkor szokott szúrni, ha futás előtt mondjuk egy órával eszem. Nekem legalább két óra kell evés után, különben kényelmetlen a mozgás.

8. bd55e3f068 (válaszként erre: 7. - Guruljka)
2012. okt. 11. 09:10
Nekem nincs orrsövény feldülésem, de változó mennyiségben nyáron kijön valamikor az allergiám, mikor meg jön a hűvösebb, még jobban orrfújós vagyok :( Nem tudok orron át lélegezni. Talán részben csak megszokás.
7. Guruljka (válaszként erre: 4. - Bry083)
2012. okt. 11. 00:45

Látom, hogy régi a témafelvetés, és az utolsó válasz is, de hátha valaki olyan is olvassa, eki nem követi az életösztönét:


Az alábbi tanács igaz, ha nincs orrsövényferdülésed.

Nekem van...és igen, eljön az a pillanat, amikor az orrodon át nem jut elég levegő. Azért megfulladni nem kell, lehet nyitott szájjal is lélegezni, de érdemes valamit a szád elé húzni, mert nyáron a bogár megy be, télen meg a hideg.

Kicsit macerás, de ez van.

2010. jún. 29. 18:58
Az ütemet neked kell kitapasztalnod, ha nem jó, akkor az oldalad hamar szúrni és fájni fog. Nekem a bemelegítő köröknél az vált be, hogy két lépésre szívtam be az orromon a levegőt és két lépésre ki a szájon.
5. bella1125 (válaszként erre: 1. - Gemini84)
2010. jún. 29. 08:13
2-2 később 3-2 azaz kettőt orron keresztül be kettőt szájon ki, majd ha fáradsz hármat orron be, kettőt szájon ki. Magyarázat amíg nem fáradsz el addig a tested a normális oxigén mennyiséggel megelégszik, később ezt fokozni kell, hogy ugyanazt a teljesítményt tud hozni.
2010. jún. 25. 09:20
Szájon t semmiképp sem!!! Orrodon be szádon gyorsan lendületesen ki. A légzésed legyen harmóniában a futás ütemével!
2010. jún. 25. 06:58
orr be-száj ki
2010. jún. 25. 06:45
Orr be-orr ki. Orr be-száj ki. Orr ki-száj be????
2010. jún. 25. 06:44
Mi a jó légzéstechnika futás közben?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook