Nálunk az automatába nincs mindig pénz. Jókor kell menni.Időnként karbantartanak olyankor nem tudsz utalni de ezeket az időpontokat elküldik üzenetbe . Bank az ügyfelek nélkül nem létezne. Az online felületén szerintem ki lehet igazodni.
Hasonló problémát, mint az online bankkártyás fizetés? De mi volt maga a probléma?
Csak dolgoztam az MBH-nál, még mikor elkezdték összevonni a bankokat a holdingba. Egyértelműen lölö bankja. Nem a lakossági kiszolgálás minősége a cél.
Viszont jártam már úgy, hogy a napi online fizetésre beállított keretet meghaladva akartam vásárolni és megtagadta. Helyesen.
Szóval, nem mindig a bank a hibás, ha nem tudjuk kezelni a számlánkat.
Akit ismerek (2 fő) átment másik bankba. Se megfelelő számú terminál, ha bement a bankfiókba flegmák voltak és egyéb apróságok amik nem megengedettek a mai világban. Váltott.