Lombik életre-halálra (beszélgetés)
Ez a fórum a következő íráshoz nyílt: Lombik életre-halálra
Megint barnázom... Csajok, én úgy érzem, nekem most sem sikerült:(
Megtettem mindent, igyekeztem mindent betartani, de ennyire sikerült...nem bízom én már abban, hogy csak ez barnázás lesz...ebből mensi lesz...
Hogy tudok-e még valaha lombikozni? jó kérdés... Havi 90e ft-ot fizetünk a Fiam gyógykezelésére felvett hitelre, amit Isten tudja meddig fogunk fizetni... Visszakullogni dolgozni, szar lesz, de nincs más...Leépítések lesznek nálunk is...
Úgy tudom, hogy a törvény 6 hónapig véd...nos ez februárban lejár... Addig újból tuti nem tudunk kezdeni... Szeptemberben jelentettem be, hogy lombikozom, muszáj volt szólni, mivel tanár vagyok, a helyettesítésemet meg kell oldani előre... Így értem, hogy a 6 hónap sajnos lejár...
Hát ez még változhat.1. du vizelet- mennyit ittál?
2. mindenkinél máskor kezdődik a hcg termelés.ne add még fel:-)
igen, de mar tovabbleptem. mondjuk.
a cucc amugy nem ver szinu hanem barnas. szoval nemtom. majd csak kiderul!
de akkor a ciklusaink ossze vannak hangolva. szoval barmi elofordulhat :))
25-ös érzékenységűvel csináltam egy félreérthetetlen negatívat.
Barnázásom megszűnt.
persze, mindig kutatja az ember a sikertelenség okát. nekünk (szerintem) alapos indokunk volt váltani (2. és 3. stimu előtt sem csinált a doki hormonsor vizsgálatot, a másfél évvel azelőtti jó eredményekre támaszkodott, közben nekem már egekben volt a tsh-m).
KP jó orvos, és biztos vagyok benne, hogy felelőtlenül nem mond ilyet, mint Neked.
Nekem is 23 körül kéne kezdődnie... még azt nem tudom, hogy vágjunk bele februárban és beülti márciusban, vagy márciusban kezdjük és áprilisi beülti. :)
Pancsa lehet tegnap nekem is csak egy csík lett volna meg ma is alig látható.
Ne add fel
pancsa, ez még korai ám... főleg, ha nem 10-es erősségűvel csináltad.
türelem és bízz magadban és a kisbabádban!