Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Lift helyett lépcső fórum

Lift helyett lépcső (beszélgetős fórum)


13. csengu (válaszként erre: 8. - Sikerbox)
ápr. 19. 14:19
135 lécsőfok van :)
12. plavalaguna (válaszként erre: 3. - Csengu)
ápr. 16. 21:31
Persze hogy használ! Hajrá! Egy hónap múlva szerintem már kb látszani fog a különbség
11. Guruljka (válaszként erre: 3. - Csengu)
ápr. 16. 15:57
Otthon is lehet gyakorlatokat végezni.
10. Karott (válaszként erre: 1. - Csengu)
ápr. 16. 14:49
Persze, feszesít, meg kardio edzésnek is jó. De ha hozzászoktál ehhez a terheléshez, további eredményhez már növelni kell a lépcsőzést. Az a kérdés, elég-e az neked, amennyit ezzel edzel?
ápr. 16. 14:23

mindig! sose szállok liftbe 5-6 emeletig.

alakomra 0 hatást gyakorol.

8. Sikerbox (válaszként erre: 1. - Csengu)
ápr. 16. 13:53
Naponta többször, mondjuk 5x-, 6-x az elég egy napra. Kardiológus szerint, aki 29 lépcsőfokot meg tud tenni föl-és le, annak még jó a szíve is hozzá. Nem sok a 29 fok, de nem tudom kis panel házban, vagy régi magas lépcsőkkel. Comb és izmot erősít, de nem biztos hogy magát a fogyást nagyon befolyásolja. A térdet és mondjuk a sarok feletti achillest sok-sok lépcsőzés után lehet majd érezni. DE ha mondjuk meredeken mész sokat, hamarabb kikészül a lábad.
7. Amaunet (válaszként erre: 6. - Csengu)
ápr. 16. 13:28
Csak felfelé lépcsőzz, ha 63kg vagy is. A térdedre vigyázz!
ápr. 16. 12:34

3 nap pihenőbe, napi szinten 6-7x lemegyek és fel

3 nap munkába 1-2x

5. andi6020 (válaszként erre: 3. - Csengu)
ápr. 16. 12:19

Hát, ha csak annyi, hogy reggel elmész otthonról, este meg hazamész, akkor csodára ne várj.

Vagy hányszor mászod meg naponta a 7 emeletet?

ápr. 16. 11:52
A lépcsőzés max. kifáraszt, vagy megdolgoztatja a szívedet, de popsira inkább célzott gyakorlatokat csinálnék. YouTube remek hely erre sztem.
3. csengu (válaszként erre: 2. - Amaunet)
ápr. 16. 11:46

63 kiló vagyok, 168cm-hez.

Csak kicsit feszesíteni szeretnék popsin, combon.

Munkám miatt edzőtermekre nem nagyon van időm.

A 7. emeleten lakom, és már 10 napja lépcsőt használom! :)

Kíváncsi vagyok mennyi idő alatt, lesz némi változás ...

2. Amaunet (válaszként erre: 1. - Csengu)
ápr. 16. 11:41

Alap.


De túlsúlyosaknak nem ajánlott, mert kikészűlnek a térdeik.

ápr. 16. 11:28

Sziasztok!


Arra lennék kíváncsi aki lift helyett lépcsőn közlekedik, észrevehető változás popsin , combon?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook