Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Lehet-e izmot építeni 50 évesen? fórum

Lehet-e izmot építeni 50 évesen? (beszélgetős fórum)


1 2
41. Csalános (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
márc. 8. 20:22
Azt hiszem semmi akadálya. De egy személyi edző jó ha tanácsot ad és te megbeszéled, hohy és hol akarsz erősödni. Ha nincs semmilyen más betegséged, akkor az edzéseket fokozatosan lehet növelni. Talán egy kardiológus is elmondhatja a véleményét, hiszen ha eddig nem edződtél, a hirtelen edzés nem jó, de folyamatosan viszont egészséges a szívnek is.
40. Guruljka (válaszként erre: 34. - Michelle.r)
márc. 8. 20:08

Ez így van. Egy ember nem tudja eltépni.

Viszont azt vettem észre, hogy egy idő után elöregszik az anyaga, akkor szakad, de akkor már nem üt. Ez olyan 2-3 év, akár haszhálod, akár nem.

Érdemes hintőporozva tárolni egyébként.

márc. 8. 19:37
lehet hát
márc. 8. 17:15
Köszönöm a hasznos tanácsokat mindenkinek!
37. 55Judit (válaszként erre: 34. - Michelle.r)
márc. 8. 12:45
Megnyugtattál. :D
36. michelle.r (válaszként erre: 30. - 55Judit)
márc. 8. 12:33
Olyan mint egy méretes hajgumi 😜
35. michelle.r (válaszként erre: 28. - Kisj)
márc. 8. 12:33
Biztos, hogy nem fog, ne aggódj! Legalábbis ha nem hánykolódik évek óta a napon, a hidegben, vagy nem éri valami vegyi anyag.
34. michelle.r (válaszként erre: 27. - 55Judit)
márc. 8. 12:32
Azt az életben nem téped el ;)
33. 55Judit (válaszként erre: 32. - Kisj)
márc. 8. 10:58
Lehet hogy jobb a véges, mert talán többet lehet vele végezni. Pl. rá lehet állni a közepére, a két végét fogva pedig minden irányba lehet vele mozogni ami az egész törzset, kart, lábakat erősíti. csak találgatok. :) Lehet hogy kézbe kéne vennem, régen eltettem. Viszont eszköz nélkül is lehet erősíteni.
32. kisj (válaszként erre: 30. - 55Judit)
márc. 8. 10:26
körszalag és nincs vége:)
31. 55Judit (válaszként erre: 7. - Fórumnyitó (anonim))
márc. 8. 08:05

50 felett persze hogy petyhüdnek az izmok. A változó kor valóban változást hoz minden téren. Az én bőröm is megereszkedett mindenhol, az izmaim helyét átvették a puha zsírszövetek. Azért kezdtem el rendszeresen tornázni, erősíteni, hogy a megmaradt izomzatom leépülését lassítsam. Nem baj ha még épül is picit, de erre edző és kemény diéta nélkül nem sok esély van.


Minél több izomzatot tartunk meg, annál kevésbé betegszenek meg a szerveink is. Nem tudom ezt elmagyarázni hogy van, de az izmoknak nagy szerepük van a megfelelő immunitásban is. Az oxigén felvételben, szállításban, stb. Szóval ha szépülni, izmot építeni nem is sikerül, de meg kell próbálni lassítani az izmok leépülését ami sajnos 50 felett felgyorsul. ha van személyi edzőre pénz, legalább 1 hónapra fogadni kell, ez idő alatt el lehet sajátítani a legfontosabbakat.

30. 55Judit (válaszként erre: 28. - Kisj)
márc. 8. 07:57
Fogalmam nincs milyen lehet a kör gumiszalag. Nincs vége?
29. 55Judit (válaszként erre: 25. - Cucicsillag)
márc. 8. 07:56

Én támogatom! Támogatom! :)


Én 65 éves vagyok. Szóval nem kell csak azért feladni egyes gyakorlatokat mert az első pár alakalommal nagyon nehéz, vagy kényelmetlen. Egy bő hét után meg lehet szeretni, és egyre jobban érezhető a pozitív változás.


Én atibeti 5 rítussal vagyok úgy, hogy időnként kisebb balesetek miatt abba kell hagynom, aztán mikor újra kezdem esetlenek a mozdulataim, és az ismétlésszámot sem tudom megcsinálni. Lelki erő kell a folytatáshoz, de tapasztalatból tudom hogy minden nap jobban fog menni.


A meridián torna meg nagyon egyszerű, főként az energiákat, a szervek energiáit élénkíti, de ez által minden tekintetben jobb lesz az ember közérzete, már az első torna után is érezhető. Ebben is van azért kemény izomerősítés a láb és a far izmaira főleg.


Szóval csak hajrá,bármilyen tornába fogunk, javunkra válik! Sőt, az immunrendszert is erősíti!!!

28. kisj (válaszként erre: 27. - 55Judit)
márc. 8. 07:51

Én főleg kör gumiszalagokat használok. 3 színben van, de a márkát most nem tudnám megmondani.

Én is gondoltam már arra, hogy mi van, ha elszakad:)

27. 55Judit (válaszként erre: 26. - Kisj)
márc. 8. 07:48

De jó hogy ezt írtad!

Nekem is van gumiszalagom, de félek használni. Úgy gondolom ha eltépem, marha nagyot fog ütni.

Neked milyen márka van? Nekem Theraband. Piros és zöld is.

26. kisj
márc. 8. 07:33

Lehet.

58 évesen én éppen ezt teszem.

Bár "csak" gyógytorna labdával és gumiszalagokkal, de meglepően hatásos.

25. Cucicsillag (válaszként erre: 8. - Fórumnyitó (anonim))
márc. 7. 23:17

Minden korban lehet barmit.

Csak azokat nezd, azokra hallgass, akik tamogatnak :)

24. michelle.r (válaszként erre: 18. - Fórumnyitó (anonim))
márc. 7. 20:15
Így igaz, de figyelj, hogy a térdeid soha ne menjenek a bokád elé, mert kicsinálod a térdízületeidet.
23. michelle.r (válaszként erre: 16. - Fórumnyitó (anonim))
márc. 7. 20:14

Tele van a YouTube edzés videókkal. Péntek Enikőtől, Béres Szandrátók, vagy Rubint Réktól ki fogsz nyúlni, de két-három hónap és elkezd kerekedni. A fenékizmokat a legkönnyebb edzeni.


Kezdhetnél pl. ezzel:

[link]


Én egyébként a Callanetics-et vagy a Pilatest ajánlom. Nem terheli az ízületeket, de nagyon szép tónusos izmot épít.


Tessék egy kis ízelítő:

[link]

22. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 21. - Borian)
márc. 7. 19:56
Köszönöm szépen ,próbálni fogom.
21. Borian
márc. 7. 19:53
50 felett valóban nehéz izmot növelni, de nem lehetetlen. Ha jól értem a problémádat, elkezdtél egy ugrabugrálós edzést, ami inkább kardió-jellegű, így valószínű, hogy kicsit fogytál, ettől láthatod magad kicsit "löttyedtebbnek". A kardió edzés ilyen korban fontos és jó a vérkeringés, anyagcsere, légzés, szív erősítése miatt, de ha alakot formálnál, akkor valóban kell a súlyzós-erőnléti edzés is. Ha viszont gyengék, fájósak az izületeid,nehogy elkezdj nagy súlyokat emelgetni, mert lesérülsz! Az izomnövelés nem a súlyon múlik, hanem az ismétlésszámon múlik, a szakértők ezt úgy nevezik "bukásog", vagyis addig kell ismételni, míg bírod. Akkor jó. És szépen növelni az adagot. 1-2 kilóval is tudsz addig emelgetni a karodat, míg nem bírod tovább, sőt saját testtel is lehet végezni gyakorlatokat. (pl. guggolás, lépcsőzés, kitörés, fekvőtámasz stb.) Nyújtani ne felejts el a végén és egyél sok fehérjét is!
20. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 19. - Guruljka)
márc. 7. 19:52
Ügyes vagy, én jobb szeretek elmenni otthonról eddzeni.
19. Guruljka (válaszként erre: 8. - Fórumnyitó (anonim))
márc. 7. 19:50

Én is faluban élek, és amikor végre megvilágosodtam, hogy hetven-valahány kilóval olyan golyóformám lett, mozgással együtt kezdtem odafigyelni a kalóriákra. Mire lement az a 25+ kiló, az izomzatom is szépen felépült újra. Akkor voltam 56 éves.

Itthon csináltam mindent, nem mentem konditerembe, nincs is a közelben, autóm sincs.

Szóval lehet, ha okosan csinálod.

18. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 17. - Minhon)
márc. 7. 19:49
Nem kedvencem,de biztos tuti.
17. Minhon (válaszként erre: 16. - Fórumnyitó (anonim))
márc. 7. 19:40
Guggolás. Az a best.
16. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 15. - Minhon)
márc. 7. 19:37
Köszi,amúgy farra szeretnék legjobbna izmosodni.
15. Minhon (válaszként erre: 14. - Fórumnyitó (anonim))
márc. 7. 19:29
Ha valaki izmot akar magára az tömegnövelés. Ennyire kis súlyokkal tónus, struktúra tud változni. Értsd, keményebb lesz a bicepsz, de nagyobb csak elhanyagolható mértékben. Fuss, guggolj, esetleg felhúzás és mehet a fekvő is. Szerintem ezektől simán lehet sportos alkatod, ha figyelsz a kajádra és minden 2. nap edzel 1 órát keményen.
14. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 13. - Minhon)
márc. 7. 19:16
Nem akarok tömeget növelni, csak átalakulni.Nem tudom, esetleg még asúlygolyós eddzésben gondolkodom, de lehet a kezdő 4kg-os súly is megterhelné a gyenge ízületeimet.
13. Minhon (válaszként erre: 12. - Fórumnyitó (anonim))
márc. 7. 19:11
Ja jó szóval akkor nem is súlyzós edzésről van szó. A felsorolt gyakorlatok alkalmatlanok tömegnövelésre. Maximum alakformáló gyakorlatok amik adhatnak plusz erőnlétet.
12. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 11. - Minhon)
márc. 7. 19:04
56 kg 160cm. Aerobic szerű ugrálós eddzés. Súlyzót csak fél kg-ost használok, fekvőtámaszok, farizom, hasizomgyakorlatok is vannak, mikor melyikre fókuszálunk.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook