Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Jól írja a kalória számláló, hogy ennyi kalóriára és szénhidrát mennyiségre van szükségem? fórum

Jól írja a kalória számláló, hogy ennyi kalóriára és szénhidrát mennyiségre van szükségem? (tudásbázis kérdés)


1 2
39. a0c1361e44 (válaszként erre: 35. - AlBundy)
2013. febr. 14. 11:59

Sajnos pont ezért kerülöm őket:))))

Alig eszek meg valamit.

Készételben csak azt, amit én főzök. Felvágottat szinte nem is eszek a szója (ebbe is van hormon, persze csak növényi, de szerintem káros) miatt.

Nem eszek gyors kajákat, kínait, szinte pékárut sem szinte, max. kifli vagy kenyér, de már azt is sokszor itthon sütöm.

Gyümölcs és zöldség piacról. Konzerveket egyáltalán nem. Az egyedüli, amivel kapcsolatban elcsábulok időnként az a sok tésztás leves, de az is ritkán, mert inkább a saját levesemet eszem.

38. a78c2ff918 (válaszként erre: 35. - AlBundy)
2013. febr. 14. 11:48
A normál kaja hivatalosan azért normál kaja,mert nem károsít.:)
37. a78c2ff918 (válaszként erre: 34. - AlBundy)
2013. febr. 14. 11:46

:D És az is az agyad akar lenni,meg a csontvelők,egyéb kis normál raktár...:DDD ?

Te vékony vagy,nem?Bocs nem ismerem a történeted.:)

36. a78c2ff918 (válaszként erre: 33. - A0c1361e44)
2013. febr. 14. 11:45
Pedig ennyi napi kalóriával fix,hogy nem viszel be elég vitamint.Szerintem konzultálj erről a kezelő orvosoddal,mert így később más irányú gondjaid is lesznek és a jelen problémádat sem segíted ezzel.Ami gondolom szintén nem hiányzik.
35. AlBundy (válaszként erre: 33. - A0c1361e44)
2013. febr. 14. 08:43

Elfogadom ezt az álláspontot, de én nekem megvan a helye az kiegészítőnek. Nem azzal kell pótolni az evést, de van amikor jó.

Amúgy a normál kajákba sajnos szerintem sokkal több a káros anyag..

34. AlBundy (válaszként erre: 32. - A78c2ff918)
2013. febr. 14. 08:42
Én úgy szoktam, hogy egy 4-5 kilóval kevesebbet ütök a kalória kalkulátorba.:)
33. a0c1361e44 (válaszként erre: 30. - A78c2ff918)
2013. febr. 14. 06:27
Nem, nem szeretem az étrend kiegészítőket. A fene tudja mit raknak bele, van már hormonális problémám épp elég, így nem szeretnék még valamit:)
32. a78c2ff918 (válaszként erre: 29. - AlBundy)
2013. febr. 14. 01:17

Ja-ja,az is.:)

Akkor te nem szoktál számolni úgy,hogy testzsír% nélkül?

31. a78c2ff918 (válaszként erre: 28. - 117b1693d0)
2013. febr. 14. 01:16

Na.De frappáns hsz.:)

Igen.A fehérje hasznosulásához energiára van szükség.2g/ttkg-s fehérje mennyiség egy részt káros hosszútávon,másrészt hogy hasznosuljon,ahhoz elég sok energia kell,ez már inkább a hízókúrára hajazna.(mint ahogy roboráló étrendben, adott esetben,ez így is történik)

30. a78c2ff918 (válaszként erre: 26. - A0c1361e44)
2013. febr. 14. 01:14

Jó,hát hibát hibára halmoznak,ez azért van,mert botcsinálta szakik lehetnek ezek.:)Jogosan nem tetszik.:)

Étrendkiegészítőt szedsz valamit?

29. AlBundy (válaszként erre: 20. - A78c2ff918)
2013. febr. 13. 09:05
Én is így gondoltam.. Mármint, hogy a 0 biztos nem jó, hiszen valamennyi energiát kell, hiszen ezt a terhet is meg kell mozgatnod.:)
28. 117b1693d0 (válaszként erre: 1. - Erzsike33)
2013. febr. 13. 06:49

Azért ír neked ki mást, mert mások a paramétereid (súlyod, magasságod, korod, napi aktivitásod és a célod). Szóval nincs értelme hasonlítgatani, hogy grammra mennyi.


Százalékban meg négyfélét tud, ott van a beállításokban, fogyókúra, sportoló, általános és saját.


100g fölött nem érdemes bevinned fehérjét, mert egyrészt nem dolgozod fel, másrészt mert eltérőek a véleménye, de van olyan elmélet, hogy az már inkább káros, mint hasznos.

27. a0c1361e44 (válaszként erre: 23. - A78c2ff918)
2013. febr. 13. 06:29

Igen:)

Ha bevált, akkor miért változtassak?

Miért követném a szerintem nem jó diétákat, főleg akkor ha nem is kell?

Pont annyit eszek, amennyit kell és azt, amihez kedvem van. Nem kínzom magam és ez a lényeg:)

26. a0c1361e44 (válaszként erre: 22. - A78c2ff918)
2013. febr. 13. 06:27
Lehet, hogy hibás, de én csak inkább kontrollnak használom, arra pedig megfelel. Egyébként van egy excel táblázatom is, előtte abba írtam. Ami nem tetszik most ebbe az az, hogy beletették, hogy bizonyos mozgások mennyit igényelnek, ez elviheti az embert. Pl. alapból a CH 140 g, de ha vasalok 1 órát, akkor már 163 g.
25. a0c1361e44 (válaszként erre: 19. - A78c2ff918)
2013. febr. 13. 06:21

Június óta csökkentettem a cukrot, azaz a kávémba nem teszek. Ebbe fogyasztottam a legtöbb cukrot, de már édesítővel iszom. Ha tehetem, akkor teljes kiőrlésű lisztes cuccokat eszek.

Nekem szerencsére nincs küzdelem, mert sosem híztam meg és nem is szeretnék. Ezért figyelek nagyon. Sokat mozgok (torna, bicaj, futás (ha olyan az idő és van kedvem) és persze igyekszem eleget enni.

Én inkább az "állagom" miatt csinálok bármit, mert a korom már meg van a leépüléshez:)

24. a0c1361e44 (válaszként erre: 18. - AlBundy)
2013. febr. 13. 06:16

Igen, érdemes lenne és próbálom is amennyire sikerül. Szoktam beszélgetni itt IR-esekel és elküldték nekem az általuk használatos diétát.

Tulajdonképpen én nem vagyok diagnosztizált IR-es, de próbálok figyelni rá.

23. a78c2ff918 (válaszként erre: 18. - AlBundy)
2013. febr. 13. 05:46
Nekem úgy tűnik magának dolgozta ki,hogy mit eszik és mennyit...:D
22. a78c2ff918 (válaszként erre: 17. - A0c1361e44)
2013. febr. 13. 05:44
Ettől függetlenül azért mégiscsak egy netes kalkulátort használsz(ha jól értelmeztem),ami ez alapján a számadat alapján hibásnak tűnik...
21. a78c2ff918 (válaszként erre: 20. - A78c2ff918)
2013. febr. 13. 05:42

Kieg.:

De ettől függetlenül érdekelne,hogy akkor hogyan kerül ez számítási megvalósításra,ha gondolod leírhatnád.Mondjuk fogj egy 120kg-s emberkét.Hát persze,ha van kedved hozzá.

20. a78c2ff918 (válaszként erre: 16. - AlBundy)
2013. febr. 13. 05:40

Hát...én ezen szoktam jót mosolyogni...Rendre keverik a zsírsejteket a zsírral.Nem tudom,hogy ezt hol olvastad és ezt mi alapján mondták,a téma érdekes.Az biztos,hogy a megnövekedett zsírszövet egy nagy szipka.Mármint egy csomó mindent elhappol a szervezettől.

A nulla biztos,hogy nem igaz,mivel ezeknek a sejteknek is kell alapanyagcsere,minthogy élniük kell.Némi funkcióval is bír,ami szintén igényel energiát,ráadásul mechanikai munkát is ad az izmoknak,szívnek:el kell tudni viselni a súlyt.Vagyis közvetve is szaporítja az energiaigényt.

19. a78c2ff918 (válaszként erre: 17. - A0c1361e44)
2013. febr. 13. 05:33
Érdekes...És mióta csinálod így?Meg gondolom akkor bevált...Ja,azt tudom,hogy nálatok ez kemény-extrém küzdelem...:/
18. AlBundy (válaszként erre: 17. - A0c1361e44)
2013. febr. 12. 21:48

Akkor lehet érdemes figyelembe venned az IR-esek által alkalmazott ch elosztást. Nekik azt hiszem 150 (vagy 160?) gramm ch-t kell enniük a nap során elosztva 5 felé különböző mennyiségekben.

Orvos/dietetikus nem mondott erre valamit?

17. a0c1361e44 (válaszként erre: 14. - A78c2ff918)
2013. febr. 12. 20:08

:)

Én biztos nem fogok jojózni. Nekem nincs feleslegem én csak azért nézem a kalóriát, mert pajzsmirigy beteg vagyok és keveset eszek így, hogy figyelem eszek eleget, mert kiírja azt is, hogy mennyit kellene még ennem:)

Na meg a szénhidrát bevitel miatt figyelem, mert ennek a betegségnek vannak társbetegségei, mint az inzulin rezisztencia, ezért igyekszem csak annyi CH-t fogyasztani, ami szükséges.

De azért köszi:)

16. AlBundy (válaszként erre: 12. - A78c2ff918)
2013. febr. 12. 19:41
Mert fals eredményt adhat az alapanyagcsere szükséglet. Nem tudom mennyire jelentős ez, de ha belegondolsz a zsírszövet fenntartása ha nem is 0 de biztos kevesebb energiát igényel. Valahol olvastam, nem tudom mennyire kell ezt szigorúan venni..
15. konacafe (válaszként erre: 1. - Erzsike33)
2013. febr. 12. 11:48
Szerintem is a feherjenek kellene tobbsegben lennie, nem a szenhidratnak. A feherje a legtobb, a zsir es a ch egyenlo.
14. a78c2ff918 (válaszként erre: 9. - A0c1361e44)
2013. febr. 12. 09:41
Az ideális testsúlyra számolt alapanyagcsere alatt bevitt energiamennyiséggel csak jojózni fogsz.Ez túl kevés.
13. a78c2ff918 (válaszként erre: 11. - A0c1361e44)
2013. febr. 12. 09:06
Kütyükkel lehet megmérni.:)
12. a78c2ff918 (válaszként erre: 10. - AlBundy)
2013. febr. 12. 09:06
És az miért fontos,hogy a zsírszövetet figyelmen kívül hagyjuk?
11. a0c1361e44 (válaszként erre: 10. - AlBundy)
2013. febr. 12. 08:14
De azt honnan tudjuk, hogy mennyi a súlyunkból a zsír?
10. AlBundy (válaszként erre: 8. - A78c2ff918)
2013. febr. 12. 08:12
Zsírmentes.
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook