Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Jófogás tapasztalatok fórum

Jófogás tapasztalatok (beszélgetős fórum)


1 2 3
51. nilem023 (válaszként erre: 48. - Globus)
2023. márc. 23. 20:52
Ha oda írtad hogy személyes átvétel, akkor ha az nem felel meg a vásárlónak akkor pá….
50. nilem023 (válaszként erre: 48. - Globus)
2023. márc. 23. 20:51

Kapcsolatfelvétel címszó alatt.Rá kell kattintani a felhasználó nevére és ott van olyan hogy a felhasználó további hirdetései.

Legalábbis én telefonon szoktam ezt intézni ott így van.

49. globus (válaszként erre: 47. - Channa*)
2023. márc. 23. 20:47
Túl bonyolult...
48. globus (válaszként erre: 46. - Nilem023)
2023. márc. 23. 20:46

A leírásban szerepelnek méretek, és személyes átvétellel.

Mást nem állítottam be, nem tudom, hol lehet, vagy mi az alapértelmezés.

Például egeknek nem jövök rá, hogyan találta meg valaki a többi hirdetésemet... én hiába kattogtatok az üzenők nevére, nem jön be semmilyen oldaluk.

47. Channa* (válaszként erre: 45. - Globus)
2023. márc. 23. 20:40

Ha a jófogáson ő rákattint a szállítással kérem-el, akkor ok.

Mond neki, hogy tegyen úgy, ahogy le van írva ott a linken, amit küldtem.

Azt a részt olvasd, amikor a vevő fizeti a szállítást.

46. nilem023 (válaszként erre: 42. - Globus)
2023. márc. 23. 20:37

Nem nem. Neked kell csomagolni ő csak rá ragaszt a csomagra egy papírt amint a címek/feladó, vevő/ van amiről te is kapsz egy példányt vagy egy átvevő papírt.

Ez tuti valami kamu átverős dolog.

Nem árt a hirdetés szövegébe bele írni hogy hogyan és miként küldöd a csomagot. Gondolok itt arra, hogy csak előre utalás után adod fel vagy csak személyesen vehetik át stb és akkor sok hülyeségétől megkíméled magad.

Szabj feltételeket magyarán.

45. globus (válaszként erre: 44. - Channa*)
2023. márc. 23. 20:33

Idézem:

"Jó napot! Rendelhetek GLS futárt? A futár becsomagolja az árut, és az Ön címén veszi át. A fizetés az Ön bankszámlájára történik, mielőtt a futár megérkezik. Rendben? "


Ennek az üzenetnek pont nincs előzménye, egyből ezt írta.

Korábban ugyan írogattam egy Felhasználóval, de vele más termékről beszéltünk.

44. Channa* (válaszként erre: 42. - Globus)
2023. márc. 23. 20:30

Nem szokott csomagolni. Azt neked kell!


[link]

43. Channa* (válaszként erre: 39. - Globus)
2023. márc. 23. 20:28

Ez átvágás!

Nekem is ilyen volt. Most tudtam meg, hogy át akartak vágni.


Ez az, amiről írtam.


Nem kell semmit tenned, csak küld egy emailt, amiben csak jóvá kell hagynod az eladást, stb. Tehát, ez átvágás.

42. globus (válaszként erre: 41. - Nilem023)
2023. márc. 23. 20:26
Szokott a futár csomagolni? Ritkán rendelek netről bármit is, nem tudom.
41. nilem023 (válaszként erre: 39. - Globus)
2023. márc. 23. 20:18
Ez eléggé fura valóban. Fizessen előre és utána kap terméket. Szerintem.
40. globus (válaszként erre: 37. - Bluemoon55)
2023. márc. 23. 20:15
Azt nem kérte. Még :)
39. globus (válaszként erre: 35. - Channa*)
2023. márc. 23. 20:14

Az van benne, hogy megveszi az árut (nagy méretű termék), GLS futárt küld érte, a futár becsomagolja, közben ő elküldi a pénzt.

Így, "közben". Furcsa.

38. nilem023 (válaszként erre: 34. - Globus)
2023. márc. 23. 20:12

Nem kamu bár a napokban két ilyen Felhasználó is szivatta az agyamat. Vagyis a végén rájöttem a szó használatokból, hogy ugyan az. “Jót” beszélgettünk és elhitette hogy több mindent is szeretne venni. Én már örültem is és mindkettőnél mire fizetni kellett volna eltűnt.

Sokak nagyon ráérnek…🤷🏻‍♀️

37. Bluemoon55 (válaszként erre: 34. - Globus)
2023. márc. 23. 19:30
Az lehet gyanús ha valaki az email címed akarja!!! Az csaló!!!
36. Bluemoon55 (válaszként erre: 34. - Globus)
2023. márc. 23. 19:29
Nem. Nekem többször írtak ilyen névvel és rendes vásárló volt.
35. Channa* (válaszként erre: 34. - Globus)
2023. márc. 23. 19:12
Milyen üzenet?
34. globus
2023. márc. 23. 19:07

Akinek a Jófogáson Felhasználó a neve, az kamu?

Már második ilyen tag küld üzenetet... de az is lehet, hogy ugyanazt takarja.

2023. márc. 9. 21:09
Ha nagyon olcsón adsz valamit akkor vesznek de nyilvan olyan nagyon áron alul nem érdemes eladni bármit is
2023. márc. 9. 13:44
Hirdettem a Jófogáson, de semmi eredmény...
31. Bluemoon55 (válaszként erre: 30. - Charlize)
2023. márc. 9. 13:20
Jofogason ilyet nem lehet sajnos, megnezni az adatlapjat.
30. Charlize (válaszként erre: 1. - Bluemoon55)
2023. márc. 8. 20:17

Vettem és adtam el Jófogáson, Marketplacen, Vaterán csak vettem. Nem volt csaló senki. Illetve Marketen volt, csaló keresett, elzavartam és tiltottam.

Minden szereplő független a többitől, lehet köztük bárki rossz szándékú. Próbálom megnézni az adatlapját, visszajelzéseket, stb.

29. Channa* (válaszként erre: 25. - _Berry_)
2023. márc. 8. 19:25

Nekem pont ilyen volt. Erről írok.

Azt akarta, hogy postázzam.

Én is mondtam neki, hogy nem csomagolok, nem postázok, stb., erre mondta, hogy adjak email címet és küld egy linket, ahol megtudom erősíteni a megrendelést és a fizetést és majd futár jön érte, stb...

2023. márc. 8. 19:19

Email cím kérés, mindenképp csalás!!!!


Figyeljetek oda!

Rengeteg ilyen csalás történik mostanában.


Email címre azért van szükségük, mert oda akarnak küldeni egy linket, amire, ha rákattintunk, egy oldalon megjelenik az összes bank logója.

A ügyfél ha kiválasztja a bankját, akkor elirányítja egy oldalra, ami nem a bank oldala! És ha itt belép az ügyfél a netbankjába, akkor ugye meg adja a felhasználónevét és a jelszót is, majd jóváhagyja és már meg is szerezték az összes szükséges adatot ahhoz, hogy a számlát a csalók lenullázzák.


NE ADJATOK EMAIL CÍMET SE! HA MÉG IS MEGTÖRTÉNT MÁR, AKKOR NE LÉPJETEK BE ONNAN A NETBANKOTOKBA!


Máshogy nem tudom kiemelni a lényeget, ezért a nagybetű!


A másik csalásforma sem ment még ki a "divatból", amikor telefon kérnek belépési vagy kártya adatokat.


Ezt se tegyétek!


Ja, és még egy: amikor küldenek SMS-t vagy emailt, hogy lejárt a pin kódotok, az sem igaz! Ezt is a csalók küldik. A folyamat ugyan az, mint amit leírtam. Ha a linkre kattint valaki, hogy a pin kódot megváltoztassa, akkor rögtön a csalók felületére kerül és az összes adatát leszedik, majd utána a pénzét is.

27. Bluemoon55 (válaszként erre: 26. - Nilem023)
2023. márc. 7. 13:30
Nekem nem jött ilyen sajnos még
26. nilem023 (válaszként erre: 24. - Bluemoon55)
2023. márc. 7. 12:24
Igen-igen,az oldalon kell jelenteni. Bár már sokan jelenthették, mert nekem van hogy küldenek e-mailt, hogy figyeljünk erre.
2023. márc. 7. 11:53
E-mailt kéregető nálam is bukkant már fel. Mondjuk én nem gondoltam arra, hogy csaló, csak nem értettem, hogy minek akar e-mail címet, (nem is adtam) amikor az oldal felületén is lehet egyeztetni. Ja meg futár küldést emlegetett. Na mondom ez sem tud olvasni, hogy nem postázok és csak személyesen adom el.
24. Bluemoon55 (válaszként erre: 23. - Nilem023)
2023. márc. 7. 09:46
Kinek jelentsem? Az oldalon?
23. nilem023 (válaszként erre: 1. - Bluemoon55)
2023. márc. 7. 08:17

Már régóta árulok a jófogáson. Főként a gyerekem ruháit, játékait, már nem használt dolgait. Nem mondom hogy pikk-pakk elkel de azért mindene megjön a vevő. Inkább Facebook-on árulnak az emberek rá ott hamarabb el is kel minden en úgy látom.

Van olyan is hogy “nagyon jót beszélgetünk” és a végén mire oda kerül a sor hogy fizetni kéne lelép…. persze ez a ritkább.

Az e-mailt kérő “vásárlók” engem már többször megtaláltak. Jelenteni kell.

Sikeres eladást!

2023. márc. 7. 07:43
Nem válaszolnak a kérdésekre.
1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook