Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Hangulatjavító szedésének abbahagyása terhesség idejére fórum

Hangulatjavító szedésének abbahagyása terhesség idejére (beszélgetős fórum)


15. Bridgeeet (válaszként erre: 3. - Júlia*)
2015. júl. 31. 19:45
Olvass bele egy terhes fórumba, főleg nyáron a dögmelegben, garantáltan megváltozik a véleményed.
14. Bucóka20 (válaszként erre: 13. - Frézia75*)
2015. júl. 31. 17:56

Nem fontos hanem szabaly.

Ugye en 1 szemet szedtem,azt csokkentettem felre.

Utana azt kellett volna negyedre,de annyi fele mem lehet torni,igyis neha mar csak kette haraptam.:)

Ugyhogy par hetig szedtem felet,aztan 2-3 naponta felet ,most mar semmit. De ez csak par napja van,de nem erzek semmit!Nem is gondolok ra.Nem hianyzik es ugy tunik nincs tunet.

13. Frézia75* (válaszként erre: 12. - Bucóka20)
2015. júl. 31. 17:53

Az orvossal már beszéltem, de ő azt mondta, hogy veszélyes az én gyógyszeremmel terhesnek lenni, ő nem ajánlja.

Régebben már többször próbáltam abbahagyni, de nem ment:(

Megint meg kellene próbálnom, csak szerintem nagyon fontos az elhagyásban a fokozatosság.

12. Bucóka20 (válaszként erre: 11. - Frézia75*)
2015. júl. 31. 17:42

Persze,ertem en!

Sajnos ebben nem nagyon tud senki okosat mondani.

Mindenki mas,minden eset mas.

Par evvel ezelott nekem hiaba mondta volna barki is h tegyem le ha nem ment volna.

Ha jon a baba,ha nem.


Ha erzed h menne akkor tedd meg.

Ha nem erzed magad eleg jol akkor konzultalj az orvosoddal h amellett a gyogyszer mellett amit szedsz lehet e babat vallalni vagy irjon olyat ami kevesbe artalmas a babara.


Nem te lennel az elso es nem is az utolso aki gyogyszert szed a terhessege alatt.


Lehet ha abbahagyod es nem leszel jol,tobbet artasz mint ha nem szeded....


Vannak lehetosegek,csak lepni kell...gagy erre vagy arra....

11. Frézia75* (válaszként erre: 10. - Bucóka20)
2015. júl. 31. 17:28
Nekem már a 9 hónap is elég lenne, legfeljebb nem szoptatnék, hanem sajnos tápszerrel kellene megoldanom:(
10. Bucóka20 (válaszként erre: 9. - Frézia75*)
2015. júl. 31. 17:21

A 9 honap kicsit keves mert ugye szoptatni is kellene.:)

Igazsag szerint nem mind1 hogy milyen lelkiallapotban hagyja abba a gyogyszert az ember.

En 99% ig tunetmentes vagyok evek ota,kivetel amikor szakitottunk exemmel akkor felborultak a dolgok,de ugye az nem mindennapos.:)

Citapramot szedek ,ezt szedtem vegig.

Mast nem,ugye az elejen irtak melle nyugtatot,azt se szedtem illetve most a ,,leszokashoz,, is irtak valami nyugtatot,de ki se valtottam.

9. Frézia75* (válaszként erre: 7. - Bucóka20)
2015. júl. 31. 17:14

Köszi a választ.


Hát, ha Te pár hónapig, talán 1 évig bírtad, az nekem pont jó volna, mert csak azt a 9 hónapot kéne kibírni:)

Megkérdezhetem esetleg, hogy melyik gyógyszert szedted?

És nyugtatót nem is szedtél mellé?

8. Frézia75* (válaszként erre: 4. - Andi6020)
2015. júl. 31. 17:04

Hát igen, aki nem volt még benne az nem tudja, hogy milyen, ha szükség van a gyógyszerekre:(

Remélem, nem tapasztalatból beszélsz?

2015. júl. 31. 17:02

Èn szedtem antidepresszánst. 18-19 èves koromtól kb a mai napig. Most 26 èves vagyok.

Egyszer règes règen abbahagytam. De nem bírtam túl sokáig,pár hónap talán 1 èv.

Mivel már 26 vagyok ,szóba kerül elèg sokszor a baba tèma.

Pár hónapja voltam a règi dokimnál ,mondta h abbahagyhatom lassan,marmint aprankent csokkentve.

Megtortent ... A napokba tettem le 100% osan , 7 èv után.

Az adagom mindig ugyan annyi volt,napi 1 szem este.


Hat ennyi:)

De mondta h volt olyan betege aki szedte ezt a gyogyszert a terhessege alatt es egeszseges babaja szuletett.


Azt is elmondta h az orvosok 3 alkalmat adnak ugymond a leszokashoz. Nyaron kell elkezdeni mert akkor a napsugarak stb dolgok jotekony hatassal vannak az emberre.

En most masodjara probalom meg.:)

6. Frézia75* (válaszként erre: 3. - Júlia*)
2015. júl. 31. 17:01
Hát ideális esetben igaz:)
5. Frézia75* (válaszként erre: 2. - Enissa)
2015. júl. 31. 17:00

Köszi a választ.

Igazad van abban, hogy az orvost kérdezzem meg, de őt már megkérdeztem.

És abban is igazad van, hogy nem vagyunk egyformák.

De olyan jó lenne pozitív példáról olvasni:)

4. andi6020 (válaszként erre: 3. - Júlia*)
2015. júl. 31. 16:37
Jól hangzik. Gondolom nem voltál rászorulva hangulatjavító szerekre sosem.
2015. júl. 31. 16:28
Nem ismerek jobb hangulatjavítót, mint a baba várás.
2015. júl. 31. 16:25
Az orvosodat kérdezd, minden ember más. Hiába bírta ki valaki, ha Nálad meg éppen problémák adódnának. Nehéz kérdés ez még az orvosnak is, hogy mivel árt többet?
2015. júl. 31. 16:03

Sziasztok!


Azok tapasztalatát várom, akik régebb óta hangulatjavítót szedtek, és utána abbahagyták terhesség vállalása miatt.

Mi a tapasztalat, ki bírtátok a 9 hónapot gyógyszer nélkül?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook