Győri Kaáli Intézet infók (beszélgetés)
Sziasztok! Jó hírek: megpróbálják elvinni 5 naposig, mert volt 4 db 8 sejtes mára. 3. napon eddig mindig csak max 6 sejtesünk volt....
Holnap kell telefonálni, hogy szombaton mikorra kell menni. Nagyon örülök! El sem hiszem, hogy most a 4.-re talán eltalálták a megfelelő kezelést. :)
Sziasztok,
IR-esek a segítségeteket szeretném kérni, abszolúte kezdő vagyok IR témában... Csak önszorgalomból végeztettem el a tesztett, hogy tuti kizáram IR-t és sajnos mégis az lett az eredmény. Tudnátok segíteni mennyire rossz az eredményem??
0' Glükóz 4,5 mmol/L
60' Glükóz 9,0 mmol/L
120' Glükóz 8,3 mmol/L
0' inzulin 12,5 mIU/L
60' inzulin 160,0 mIU/L
120' inzulin 102,1 mIU/L
Homa index 2,56
Köszönöm
Én úgy tapasztalom, hogy sajnos bármire van esély. Én ebben a hónapban méhtükrözésre nem fértem be, amit a ciklus meghatározott max 4 napján csinálnak, tehát, ha épp nincs hely, nincs az orvos akkor akár hónapokat is csúszhat. Még rosszabb mint amikor a megbeszélésre várunk, mert itt még a ciklust is figyelembe kell venni. Ettől lehet megőrülni, de ez van sajnos.
Andy, Almazöld drukk Nektek!
Tyűű, ügyes vagy!
Biztos marad jó pár szép Emrio még fagyasztani is.
Akkor biztos 5 naposakat kapsz majd vissza!
Szorítok, hogy minden ok legyen!
Jó volt találkozni! :)
Nagyon szorítok nektek!
Sziasztok! Mi még kérdésesek vagyunk.
17 lett leszívva hétfőn. Tegnapra a 8 érettből 7 elkezdett osztódni, illetve a másik 8 éretlent érlelték, és ebből 4+2 talán beérik.
Mára azt mondták, hogy a 7 tovább osztódott, de még csak 1 db nagyon szép van, a többi 2 és 3 sejtes, illetve a második csapatból is látni olyat ami osztódik, de mivel nincs meg a biztos 4-es, ezért holnap reggel 8-kor kell telefonálni, hogy még aznap menjünk-e vissszaültetésre, vagy majd péntek-szombaton.
Nálunk mindig az osztódással van gond, mert a nagy számból végül nagyon kevés lesz és az max 6 sejtes volt a 3. napon (lefagyasztani még sose tudtunk a 3 lombikból :( ).
Na de majd most!