Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Ez milyen betegség? Az egyáltalán? fórum

Ez milyen betegség? Az egyáltalán? (beszélgetős fórum)


2017. nov. 15. 20:55

Jövő héten megyek EKG re.Minden este furcsán beleüt a szívembe de nem szúr,fáj,fulladok vagy ilyesmi.És mindig csak este.És például ha futok,biciklizek,akkor utána jobb lesz.Ugye nem fogok meghalni???

Nagyon félek

Köszi,aki segít!

27. csikil4ny (válaszként erre: 22. - Elkeseredett eszter)
2017. aug. 17. 06:00
Tényleg nem lehet ettől meghalni.
26. Enada
2017. aug. 16. 21:58

Szia! Jó pár éve nekem is volt ilyen. Szintén egy közeli hozzátartozóm halála váltotta ki, es szintén kb. egy év után. Nálam az alapgond az volt, hogy magam hibáztattam részben a haláláért, pedig az eszem tudta, hogy nem így van.

Munkahelyet kellett váltanom, mert éjszaka egyedül dolgoztam és nem bírtam, rosszul lettem. Néha itthon is. Nem tudtam egyedül maradni, de még úgy se, hogy pl. becsukom a szobaajtót, de kint van a családom. Elmentem háziorvoshoz, adott gyenge nyugtatót, hogy ha érzem, hogy nem jó, csak akkor vegyem be. A relaxálást javasolta, és elbeszélgetett velem a lelki háttérről. Soha nem vettem be a gyógyszerből, de évekig mindenhová vittem magammal. Ez megnyugtatott. Magadban kell legyőzni, meggyőződésem, hogy valami lelki trauma az oka. Próbálj rájönni, mi az. Sok sikert!

25. 4c1a787e8f (válaszként erre: 20. - Elkeseredett eszter)
2017. aug. 15. 10:18

Nekem is írt, én azt csináltam, hogy nem szedem, csak kb. 2-3 hetente, amikor érzem, hogy szarul vagyok, akkor veszek be egyet. Ezzel hozzászokni nem fogok, és akkor segít, amikor kell...


De van olyan gyógyszeres terápia is, ami nem ilyen nyugtatóbekapkodás, hanem kúrák, és jó esetben, ha meggyógyulsz, akkor nem kell később... Viszont ehhez pszichés, életmódbeli változás is kell, mert csak a gyógyszer nem old meg mindent...


Kell ezzel foglalkozni, nem maradhat minden a régiben...

2017. aug. 14. 18:58

Minden valószínűség szerint pánikbetegség. Nálam 2015- ben egy szép tavaszi estén jelentkezett, mikor minden előzmény nélkül törtek rám a tünetek. Akkor azt hittem ennyi volt mennem kell. Aztán egészen tavaly őszig húztam, hol jobban, hol rosszabbul voltam majd egy húzósabb időszak után egyik nap folyamán legalább húsz alkalommal ,úgy éreztem hogy elájulok, és kértem a kollégáimat állítsák meg a Földet, mert én ki akarok szállni. Ezt követően elmentem az orvoshoz és pár vizsgálat után nálam is pánikbetegséget állapítottak meg.

Megfordultam az ideggondozóban is, ahol minden alkalommal feltettem magamnak a kérdést, mit keresek itt. Nálam sokkal betegebb emberek fordultak meg ott. Gyógyszereket ( nyugtatókat )is írtak fel, de eldöntöttem nem szedem. Nem akarok függő lenni. Mondjuk én tudtam mi váltotta ki nálam és pár hónapja meg is tettem a szükséges lépéseket. Most majdnem úgy érzem magam, mint a betegségem kezdete előtt, néha általában mikor időjárás változás van, akkor érzem, hogy háborog az erőm.

2017. aug. 14. 18:51
Hu!Nekem ez 7 és fél éve kezdödött tüdőemboliám volt és amilyat lett.Akkor nem is nagyon szedtem gyogyszert mondjuk nekem akkor a szpihologus sokat segitett.Aztán 2 éve egyre rosszabbul lettem alig ettem nem tudtam itthon lenni stb igy elmentem orvoshoz.Most is járok,de hol jobban vagyok hol rosszabbul.Nekem azt mondta a doki,hogy a pánikbetegségbe nem lehet meghalni.Viszont szeintem simán bármibe meg lehet halni.
2017. aug. 14. 17:57
Tényleg remélem, hogy ebbe a betegségbe nem lehet meghalni...
2017. aug. 14. 17:56
Még annyit, hogy ez a roha. t rosszullét akkor kap el, ha eszembe jut a szörnyű éjszaka, és az, hogy mindjárt úgy érzem, hogy elájulok vagy elkezd verni nagyon a szívem. Fizikai tünet nincs szerencsére. A gondolatokat kéne elhessegetni... Ezért jó a munka vagy fél hívők valakit akkor.
20. elkeseredett eszter (válaszként erre: 15. - Epervirág)
2017. aug. 14. 17:49
A Xanaxot a háziorvos írta ki. Kezdetben egy felét szoktam bevenni este. De 1hete csak negyedét, a 0.25ből.Az a legkisebb. De tegnap be kellett egy felét, szarul voltam. De fokozat elhagyom.
2017. aug. 14. 17:38
Természetesen privátban, bocs
18. elkeseredett eszter (válaszként erre: 16. - Epervirág)
2017. aug. 14. 17:37

Szia. Megírnád hogy Te mióta érzed ezeket a tüneteket? Mit mondott az orvos? Szedsz is gyógyszert? Ha igen, mit és mennyit?

Köszi előre is

2017. aug. 14. 16:55
Szia Esztike!! Ne haragudj ,hogy zavarlak .S a tegeződést is nézd el nekem . A bemutatkozó szöveged alapján , miszerint ,röviden ,ha Neked nem jó , ne legyen jó másnak sem ..De nem baj , én is szoktam unatkozni .. Ha írsz válaszolok , nagyon jó kedvembe találtál ..BOCS!
16. epervirág (válaszként erre: 12. - Elkeseredett eszter)
2017. aug. 14. 16:45
Mit nem èrtesz? Pánikbetegsèg nekem is ez van.Èn is szèdülök mintha kihagyna a szivem ès minden este iszonyat rosszul vagyok.
15. epervirág (válaszként erre: 14. - Elkeseredett eszter)
2017. aug. 14. 16:42
A xanax is nyugtató.Ahozz is hozzá lehet szokni.Mióta szeded a xanaxot.
2017. aug. 14. 16:21
De ha elmegyek dokihoz az úgyis nyugtató ír fel, és arról leszokni állítólag kegyetlen. Mint a drog. Így is esténként egy negyed vagy fél 0.25 Xanaxot veszek be. Az baj?
2017. aug. 14. 16:18
Haláláért=haláleset
2017. aug. 14. 16:18
Köszi a segítséget. Pár hónappal ezelőtt, a haláláért után még olyat éreztem, hogy kihagy, majd nagyot beledobban a szívem. Elmentem EKG-re és szívultrahangra, de szerencsére minden rendben volt. 3hónapja.megint előfordult, Elmentem a háziorvosomhoz, ő is elküldött ekg re, az is rendben volt. Ez a szívkihagyás is úgy kB. 3-4 naponta ma 1-2szet és csak 2-3 szor fordul elő egymás után. És akkor ha jobban elfáradtak. Volt már, hogy a szívkihagyás után jött ez a furcsa félelemérzet és remegés. De szervi baj szerencsére semmi... Nem értem én ezt.
11. Liuna
2017. aug. 14. 14:51

Valószínűleg pánikbetegség.

Gyógyszer nélkül is szépen helyrehozható, de rengeteget kell érte dolgozni agyban. Tudatosan le kell foglalnod magad valamivel, amikor egyedül vagy, hogy eltereld a gondolataidat. És tudnod kell, hogy a rosszullét el fog múlni, túl kell lenni a pánikrohamon, utána jobb lesz. Tudod, fejben dől el minden.

Tapasztalatból mondom. Nem kis munka, és nem kevés idő, de sikerül, ha tényleg akarod!

2017. aug. 14. 14:05
ha ezzel kiírna az orvos 1 évre, ember nem lenne, aki dolgozik...
9. andi6020 (válaszként erre: 5. - Elkeseredett eszter)
2017. aug. 14. 13:58
Miért írna ki az orvos 1 évre?
8. epervirág (válaszként erre: 1. - Elkeseredett eszter)
2017. aug. 14. 12:12
Szia!Èn pánikbeteg vagyok!Amit irtál tènyleg pánikbetegsègre utal.Menj el a háziorvosodhoz mert ez idővel rosszabodhat.
7. 4c1a787e8f (válaszként erre: 5. - Elkeseredett eszter)
2017. aug. 14. 12:03

Arról nem beszélve, hogy azért azt mondja az orvos, hogy nem valamilyen szív, vagy vérnyomás problémád van mégis...


Ezt mindenképpen ki kell zárni.

6. 4c1a787e8f (válaszként erre: 5. - Elkeseredett eszter)
2017. aug. 14. 12:02

Nem, csak az életminőségedet rontja le nagyon, és ennél sokkal gázabb rosszullétek várhatóak..


Bocs, de buta vagy, mert most nem járna 1 éves kiírással, valószínűleg egy napossal sem, de később viszont járhat azzal is..


Van itt elég sok pánikbeteges fórum, olvasgass bele..

2017. aug. 14. 11:44
Rosszul hangzik. Igazából szabin voltam, most indul be a munka a héten, és a sok egyedüllét alatt éreztem ezt. Kíváncsi vagyok, munkában remélem nem jön elő, mert a sok mjunka elvonja a figyelmem. Ráadásul az orvos kiírna 1 évre, azt meg nem tehetem meg, ráadásul itthon egyedül lennlk, kezdődne minden előlről! De ebbe meg lehet halni egyébként?
4. 4c1a787e8f (válaszként erre: 1. - Elkeseredett eszter)
2017. aug. 14. 11:30

Pánikbetegségre utaló jelek.


Valóban menj időben a háziorvoshoz, utána meg a szakhelyekre, ahova küld.


Meg lehet technikákat is tanulni, amivel le lehet győzni ezeket, de a pszichés háttér feltárása nélkül, és a szükséges dolgok lelki feldolgozása nélkül csak időleges eredményt lehet elérni.


Ha a háziorvos nem mondja, akkor is keress fel magánban egy jó szakembert, mert a fél életedet megkeserítheti ez, de elejét is lehet venni, és meg lehet tanulni kezelni.


A pozitívum: van jele, hogy jobban kell figyelned magadra, a lelkedre, időben jött a figyelmeztetés.


Ha netán mégse ez az oka, az orvosnál az is kiderül..


Minden jót!

3. agis
2017. aug. 14. 11:25
Latogasd meg a haziorvosodat, biztosan megfelelo szakmai tanacoskkal es utmutatassal fog ellatni.
2017. aug. 14. 11:24

Ja és a remegést hogyan lehet csillapítani? Mert a legapróbb ijedtségre (pl. múltkor az utcán kiabáltak mások) is rámjön.

Köszi!

2017. aug. 14. 11:22

Sziasztok!


A következőben szeretnék a véleményeteket, tanácsotokat kérni. SZóval kb. 1, másfél hónapja fordul elő az, ha itthonról elmegyek, és tudom, hogy egyedül vagyok az utcán, úgy érzem, elájulok (de azért, mert arra gondolok, hogy roszul leszek). Nem szúr, nem fáj semmi, nem fulladok, de ilyenkor egy iszonyatos remegés kap el, és úgy érzem, össze fogok esni. Leírhatatlan rossz érzés, és csak akkor érzem magam biztonságban, ha itthon vagyok, illetve ha nem egyedül vagyok és beszélgetek valakivel. Sajnos nemrég eaz egyik legközelebbi hozzátartozóm veszítettem el. Létezik, hogy 1 év után ez most jön ki rajtam? Nem akarok a nyugtatóra szokni (pedig egy fél Xanax-ot lefekvés előtt be szoktam venni), nem tudtok esetleg valamit bevált trükköt? Ugye ebbe nem lehet meghalni? Csak mert hallottam mástól olyat, hogy bevitte a mentő...Pánikbeteg volt.

Köszi, aki segít!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook