Elkezdtem dolgozni a Lidl-be! Kinek mi a tapasztalata/véleménye a Lidl termékeiről a dolgozókról... stb.?! (beszélgetős fórum)
Mondjuk én annyira nem figyelem ki mit vesz :)
Én sajnos kell hogy nézzem az árakat.
Ez szörnyű, akkor ezek szerint egy normális évi 2 hetes szabira se engednek el ezek a kizsákmányolók titeket?! Nem is értem, hogy van képük hozzá?! :S
Szét kellene már csapni köztük tényleg valahogy, mert már egyre többet engednek meg maguknak!
Ők bezzeg elmehetnek hosszabb szabadságra, igaz? :S
Na igen, az se lehet normális, aki ezt kitalálta, hogy ha nincs fizető vevő a pénztárban, akkor ki kell jönniük a kasszából a pénztárosoknak. Bár én már nem egyszer láttam olyat, hogy ilyen alkalomkor pár perc elteltével aki viszont fizetni szeretne csak kóvályog a pénztárak környékén, de nincs egy működő pénztár sem. :S
Sőt nálam is előfordult már ilyen, hogy a pénztárhoz szerettem volna menni, de egyik kasszánál se volt senki, így kénytelen voltam menni egy kört, és utána próbálkozni ismét... :S
Szóval akkor a Lidl-ben is kb. ugyanaz a helyzet, mint az Aldi-ban. :S
Én inkább az Aldiban szoktam vásárolni, de nemsokára megnyílik itt Kispesten tőlem nem messze egy új Lidl, na majd "letesztelem" azt a boltot is... Bár ezek szerint akkor sok jóra ott se számíthatok majd... :S
Igen,ez tényleg így van,én is láttam abban a Lidl-ben ahová mi néha járunk.Én is kereskedelemben dolgozom,de mindig jó helyeken voltam,ezért minden tiszteletem azoknak akik hasonló multikban dolgoznak.Igyekszem mindig kedvesen viselkedni az ottani kasszásokkal,és látom hogy jól is esik nekik,mert sajna sokan nem nézik őket embernek :(
Vásárlók sem!Főnökök sem.
Nem is azzal van a baj, hogy dolgozni kell, sőt... Ilyen szempontból még jó is, gyorsan megy az idő.
Az a baj, hogy kutyába sem veszik az embert. Mindenki pótolható... És ezt szeretik is éreztetni nap mint nap!
Azért eléggé furának találom, hogy az Aldiban, ha éppen nincs vevő a kasszánál a pénztárosnak ki kell mennie az eladótérbe vagy takarítani, vagy az árukat árazni... :S
Nem egyszer, nem kétszer láttam már ilyet ott... :S
Értem, akkor jól láttam én, hogy nagy a forgás... :S
Na igen sajnos egykutya az összes ilyen multi cég. :(
Akkor lenne mit mesélned neked is... :(
Én nem tudom, hogy van ez, mert többen is írták, hogy sok helyen ugyanazok vannak már hosszú ideje. Én sokat járok vásárolni ilyen áruházláncokhoz, és szinte minden alkalomkor más arcokat látok ott dolgozni... :S
Vagy lehet, hogy pont mindig egy másik műszak van akkor? :)
Sziasztok!
Én épp a napokban mondtam fel...
Sajnos a kereskedelem már nem arról szól amiről kéne! :-(
Csak dolgozz, mint egy robot, ne kommunikálj senkivel... Se vevőkkel, se kollegákkal.
És persze 20 bőrt le akarnak húzni rólad, mert ha nem akkor el lehet menni, mert 10en vannak a helyedre.
Ez mondjuk leginkább arra a boltra vonatkozik ahol én voltam. Több ismerősöm dolgozik más lidl-ben, de ők elégedettek.
Sziasztok, jelentkeztem a Lidl-be, és szeretném megkérdezni, azoktól akik ott dolgoznak, hogy kb mennyi ideig számítsak arra, hogy interjúra hívnak? 1 -2 hét pl?
köszi
"mindenhol a közép- és felsővezetőkkel van gond. Az alkalmazottak többé-kevésbé normálisak"
Száz százalékig egyetértek veled.
Kiegészítés az utolsó mondatodhoz: "Pótolhatatlan emberekkel van tele a temető." :D
Egyébként tényleg a kereskedelemben is igaz a mondás: Fejétől bűzlik a hal.
Azok a kis mitugrálsz területi képviselők a legundorítóbbak. Azok aztán tényleg semmihez nem értenek, csak kitalálják a sok "okosságot" aztán bunkóbbnál bunkóbb stílusban osztják az észt.
Valahogy mindenhol a közép- és felsővezetőkkel van gond. Az alkalmazottak többé-kevésbé normálisak lennék, az igazgatósági tagok is, csak a köztük lévő töltelék romlott. Biztos ők is érzik magukról, hogy ők a legfeleslegesebbek a cégnél, leginkább rájuk igaz az általuk előszeretettel hangoztatott mondat: "Senki sem pótolhatatlan!"
Azért hallottam én már olyat dolgozótól, hogy majd kitépik ezt az oldalt. Gondolom, ha akarják meg tudják oldani, hogy eltüntessék. Ráfogják a vevőkre. Bár nem tudom ennek mik a következményei a boltra nézve, szóval, hogy mennyire éri meg nekik.
Egyébként a panaszkezelés is a vevő felé annyi, hogy küldenek neki egy sablon, semmit mondó levelet. A dolgozókat se nagyon veszik elő, ha panaszt kapnak, nem sok értelme van beírni, max. ha valakire sok panasz érkezik, de a legtöbb embernek nincs kedve azzal tölteni az idejét, hogy panaszt írogasson, inkább siet haza.
További ajánlott fórumok:
- Mi a véleményetek az Amway termékeiről?
- Kicsit elkezdtem pánikolni a háborús helyzetek miatt. Nem...
- Kinek mi a véleménye a bolti dolgozókról?
- Mik a tapasztalatok a Tesco saját termékeiről?
- Normális az, hogy elkezdtem tornazni naponta 45 percet és emelkedik a súlyom?
- Csokifüggőség?! Elkezdtem a 90 napost, de nem bírom a csokit letenni... a krómot is elkezdtem szedni 3 napja.