Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Depo-Provera tapasztalatok fórum

Depo-Provera tapasztalatok (beszélgetős fórum)


2013. okt. 16. 14:07
Injekció befejezve már 3 hete és helyett visszatértem a fogamzásgátló gyógyszerre. Na, ez ismét jó és bevált. :D
2013. szept. 23. 09:44

Sziasztok!


NEkem minden bizadalmam az injekcióban volt. Miután megkaptam ez elsőt, kb. 3 hétig állandóan vérezgettem, de kivártam, mert azt mondta a doki, hogy ez az első 3 hónapban előfordul. Megkaptam a másodikat. Majd rendes időben megjött a havim és tartott 6 napig. Na, innen kezdve állandóan vérezgetek és napokig görcsölt a hasam annyira, hogy fájdalomcsillapító kellett esténként. Napközben még el is voltam vele. Felhívtam a dokit, megbeszéltem vele a dolgokat és mondta, hogy kell az injekció mellé kiegészítésként egy gyógyszer is ami 30 napos, ez segít az injekció beépülésében. Hát....már 5 szemet beszedtem, de még mindig vérezgetek. Egyelőre nem hívom a dokit, megvárom mi lesz ha beszedem a 30 szemet. Nagyon bízom benne, hogy a szervezetem befogadja. Mondta a doki, hogy ez beszokott válni. Már nem bánnám, mert 9 hónapja a vérezgetéssel kínlódóm és nagyon kellemetlen, már kezdek depis lenni tőle, sokszor éjszaka is a vérzéssel álmodom. Ma éjszaka is felriadtam rá.


Azért maradt számomra ez a döntés, mert a fogamzásgátlók mellett vérezgettem és ezt láttuk a legjobb módszernek a dokimmal. Nem tudom mi lesz, ha fel kell függeszteni az alkalmazását. Nálam az a baj, hogy ha nem szerdek gyógyszert akkor havonta olyan görcseim vannak, hogy a falat kaparom a fájdalomtól.

6. Porcica (válaszként erre: 5. - Mogyicsoki)
2012. szept. 30. 11:04

Igazán nincs mit!

Sok sikert! :)

Ja! Sokakat zavar a gumi. Én a barátommá tettem, így is hívom. Idő kell hozzá, hogy az ember el tudja fogadni, és a "játék" részévé tudja tenni, de ha már megszoktad, nem zavaró, és nem terheli a szervezeteünket sem. :)

5. Mogyicsoki (válaszként erre: 4. - Porcica)
2012. szept. 28. 09:26
Nekem a bogyóktól iszonyatos fejfájásom van:( De látom van rosszabb is.Olvastam erről a szerről "szépeket" úgyhogy megfogadom a tanácsod,kipróbáljuk a gumit amit javasoltál.Köszönöm,hogy válaszoltál:)
4. Porcica (válaszként erre: 3. - Mogyicsoki)
2012. szept. 26. 12:33

Azért kértem ezt, mert csak úgy "simán" gyógyszert nem bírok szedni. Mindegyiktől hányingerem van, főleg reggel. Az állandó reggeli rosszullétet meg nem igazán lehet hosszútávon bírni. Szóval mintha állandóan terhes lennék.

Így hát nem szedek azóta sem semmit (legalább 8 fajta gyógyszert végigpróbáltam), marad a jóöreg gumióvszer. Már egészen megszoktam, és a piros ultravékony durex maradt a barátom. Az nem rossz.

3. Mogyicsoki (válaszként erre: 2. - Porcica)
2012. szept. 26. 11:59
Huhh,nagyon sajnálom:(:( Megmondom őszintén én is ettől félek.Azóta használsz valamit,ami bevállt?
2012. szept. 26. 11:02
Én egyszer kértem, és nekem nagyon rosszak a tapasztalataim róla. Én abszolut melankólikus voltam tőle az első pár hét alatt, és a libidóm a béka feneke alá került. Miután letelt a 3 hónap, akkor sem jöttem egyből helyre, idő lekkett, hogy nagyjából helyre álljanak a dolog. A szexuális intenzitásommal kapcsolatban azt hiszem, hogy azóta sem a régi, pedig ez már nagyjából 2 éve volt. Valószínűleg sosem kapom már vissza a "régi önmagam".
2012. szept. 26. 10:51

Sziasztok!

Szeretném a Depo-Proverát használni,egyszer anno egy alkalommal beadattam,de arra lennék kíváncsi,aki rendszeresen használta,mik a tapasztalatai.Azért döntöttem ez mellett,mert olcsó,nem kell vele "foglalkozni"!


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook