Családi kedvezmény (beszélgetés)
Nekünk ezt írták a béresek:
A gyermekek után igénybe vehető kedvezményekhez a gyermekek adószámára is szükség van. Az adószám hiányában a kedvezmény nem érvényesíthető
1. Ha van adószáma akkor be kell írni, ha nincs nem írod be, de azon felül kell minden esetben a születési adatok, anyja neve, lakcím és TAJ szám is.
2. igen
Mindenképpen rá kell írni az adószámot.
Először valamelyik fél mondjon le az adókedvezményről és utána, aki igénybe veszi az vigye a másik papírját, hogy a párja lemondott róla.
Ha van adószáma a gyereknek beírod, ha nincs, értelemszerűen nem írod... Asszem a 2005 után születetteknek van. Az enyémnek nincs.
a második kérdést nem értem
1: -az igényléshez mindenképp rá kell írni a gyermekek adószámát, vagy ha születési dátumot, lakcímet adunk az is jó?
2: Ha egyedül vesz igénybe a férj és a feleségnek van munkáltatója, akkor előbb a feleség munkáltatójánál kell leigazoltatni, hogy ő nem veszi igénybe utána leadni a férj munkáltatójánál?
További ajánlott fórumok:
- CSOK 2016 - Családi otthonteremtési kedvezmény
- Emelt családi pótlékkal járó kedvezmények
- Családi kedvezmény 2011
- Nyilatkozat a családi kedvezmény érvényesítéséről... Valaki elmagyarázza hogyan kell kitölteni?
- Családi adóalap kedvezmény visszaigényléssel kapcsolatos kérdésben segítenétek?
- Hogyan történik a családi kedvezmény visszaigénylése várandóság esetén?