Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Biztosításokról fórum

Biztosításokról (beszélgetős fórum)


Ez a fórum a következő cikkhez nyílt: Biztosításokról

1 2
54. 9d7907a17a (válaszként erre: 49. - Adamics)
2013. nov. 16. 10:56

Lassan nyolc éve nem lehetsz ügyfele a Genertelnek, mert csak 2007-ben indultak.


Igen van lehetősége a biztosítónak arra, hogy rajtad követelje az általa kifizetett kárt.


Arra is van lehetősége, hogy évfordulóra indoklás nélkül felmondja.


Ráadásul vannak olyan kötelező biztosítások ahol önrésszel kötődött a szerződés és ezért lett alacsony a díja.


Minden gépjárműves kárnál célszerű fotózni (ma már szinte minden telefonnak van ilyen funkciója) és részletesen a helyszínen leírni, hogy mi történt, mind két félnek aláírni. Ha ez valamelyik fél szerint nem járható, akkor közölni vele, hogy rendőrt hívsz, mert nem tudtok megegyezni. Annyi kellemetlenséget el lehet kerülni utólag.


Azért nem hagynám ki, hogy megírjam a biztosítónak, akár így utólag is, hogy szerintem olyan számlára fizetett ami nem állja meg a helyét. Persze ez a levél akkor lett volna az igazi amikor téged értesítettek, hogy mennyit fizettek ki.


De látni kellene a konkrét eset teljes dokumentációját ahhoz, hogy az ember azt tudja mondani, hogy helytelenül járt el a biztosító vagy megtudja mutatni azokat a pontokat amik miatt helyes volt az alább részletezett eljárási rend. Gyanítom egyébként, hogy pontosan azért akarják rád terhelni, mert azt gyanítják a számla alapján, hogy biztosítási csalás történt. És mivel a társaság veled áll jogviszonyba így csak rajtad követelheti.


Sajnálom, hogy nem tudtam jobb hírekkel szolgálni.

53. 9d7907a17a (válaszként erre: 52. - Pista55)
2013. nov. 16. 10:46
Ha ők rögzítik, akkor az elején kell említeni, hogy szeretnéd a beszélgetés rögzítésének archiválási számát. Az is csodákra képes.
2013. nov. 15. 21:10
Szerintem azt kellene csinálni mikor felhív az ember egy ilyen társaságot, hogy előtte figyelmezteti, hogy a beszélgetést rögzíti. Talán más hangnemben beszélnének az alkalmazottaik.
51. pista55 (válaszként erre: 50. - 56ca57f777)
2013. nov. 15. 20:42

Nem azt írta?

"Felhívtam az ügyfélszolgálatot hogy mégis miért, mire egy egyszerű válasz a magasból, nekünk le a pór népnek: hogy "nem kötelesek nekem megmagyarázni!"

50. 56ca57f777 (válaszként erre: 49. - Adamics)
2013. nov. 15. 17:07
nem próbáltál velük beszélni? Igen, a kötelező erről kell hogy szóljon, nem is értem...
2013. nov. 14. 13:19

Sziasztok


Lassan nyolc éve vagyok a Genertel biztosítónál, már rég bónusz 10-es ként. Nemrég életemben először koccoltam, egy sima karcolásos balesett lett, amit anyám szemüveg nélkül észre se venne. Mire kapok egy levelet először emaiben, hogy kifizettek 126.00 forintot a károsultnak(egy körülbelül 90-es évjáratú ausztriábol behozott ütöt kopott BMW-re), csöppet se tűnik "biztosítási csalásnak", amit kifizethetek a saját kötelező biztosítási cégemnek a Genertelnek, és akkor minden ok. Kérdem én, akkor miért fizetem 8 éve ha nem ők állják ezt?!Persze eszem ágában se volt kifizetni, hisz ezért fizetek kötelezőt ha már KÖTELEZŐ!

Aztán kaptam egy ajánlott levelett postán, hogy 2013.dec.31-el felmondják a kötelező biztosításom egyoldaluan, úgy hogy mindig fél éves csekkel rendesen fizettem a díjat. Felhívtam az ügyfélszolgálatot hogy mégis miért, mire egy egyszerű válasz a magasból, nekünk le a pór népnek: hogy "nem kötelesek nekem megmagyarázni!"


"Köszönöm" GENERTEL!


Csak gondoltam megosztom Veletek ezt a rövid kis sztorit, mivel itt az év végi kötelező váltási lehetőség, hogy átgondolhassátok. BIZTOSAN JÓ NEKTEK A GENERTEL?


Köszönöm hogy elolvastátok

48. Sopianae (válaszként erre: 47. - 9d7907a17a)
2012. dec. 28. 23:59
Egyetértek
47. 9d7907a17a (válaszként erre: 46. - Sopianae)
2012. dec. 28. 20:11

Semmi nem másolat a cikkben. Önálló megfogalmazás, amiben szándékosan próbáltam kerülni azt a szaknyelvet amit évek folyamán én is magamévá tettem. Jelenleg nem ebben a szakmában tevékenykedem, de nagyon szeretnék a lentebb már tárgyalt valóban független szakemberként vissza térni. Egészségturisztikai közgazdászként pedig az utazással kapcsolatos biztosításokból írtam a szakdolgozatomat kb. egy évvel ezelőtt. Ha ez még mind nem lenne elég, a férjem is átolvasta a cikkemet mielőtt beküldtem. Neki kb. 25 éves kötődése van ehhez a szakmához, ebből kb. 20 év termék oktatóként. Évekig dolgozott ügyvédeknek biztosítókkal kapcsolatos peres ügyek szakmai iratelőkészítőjeként.

Mind a ketten úgy gondoljuk, hogy az ügyfélnek joga van a gondos tájékoztatáshoz és abban is hiszünk, hogy aki ezt nem képes megadni, annak nincs keresni valója ebben a szakmában.

2012. dec. 28. 18:25
Remélem úgy másoltál be dolgokat a cikkbe, hogy ebbe a szakmában is dolgozol....
45. pista55 (válaszként erre: 43. - 9d7907a17a)
2012. dec. 28. 17:11
Azt hiszem már részben van is és úgy tudom még inkább lesz konkurenciájuk. Olvastam valahol ilyesmit, de nem akarok nagy hülyeséget írni.
44. michelle.r (válaszként erre: 38. - Pista55)
2012. dec. 28. 17:08
Sajnálom is szegényeket, mert olyan groteszk a helyzet. Csekket fizetek, levelet adok fel, és tíz percben köthetek egy életbiztosítást, befektetési számlát :/
43. 9d7907a17a (válaszként erre: 42. - Pista55)
2012. dec. 28. 16:14
Igen ez is lehet. Bár persze elgondolkodtató, hogy ha ez olyan jó biznisz akkor miért is nincs még a Magyar Postának konkurenciája. Én spec jobban haragszom rájuk mint a bankokra, de persze azok is megérnek egy misét.
42. pista55 (válaszként erre: 41. - 9d7907a17a)
2012. dec. 28. 16:12
Nem tudják eltartani mert a vezetők ott is nagyon jól keresnek és azt mind a dolgozóknak kell kitermelni.
41. 9d7907a17a (válaszként erre: 39. - 9d7907a17a)
2012. dec. 28. 16:06

Van kevésbé durva verzióm is. Kell kérni, hogy ezzel külön ablaknál foglalkozzanak és akinek kell sorsjegy, biztoítás vagy kalendárium, az majd odamegy és szépen megvásárolja. Így talán kevesebb munkahely kerül veszélybe. Mert az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy a posta a levelezésből és a csekkekből nem tudja fenn tartani a jelenlegi apparátust. Bár ritka tapasztalataim serint így is káosz az egész hely.


Legutóbb szabályos ügyvédi meghatalmazással nem vehettem át a férjem levelét, mert csak a saját meghatalmazásukat fogadják el.

40. pista55 (válaszként erre: 39. - 9d7907a17a)
2012. dec. 28. 16:01
Lehet, hogy az kellene. Már nem is postások. Szórólapot terjesztenek, sorsjegyet és kalendáriumot árusítanak és még biztosításokat is kötnek.:)
39. 9d7907a17a (válaszként erre: 38. - Pista55)
2012. dec. 28. 15:53
Utálják is rendesen, de a munkájuk függ attól, hogy mennyit tudnak értékesíteni. Ezt megint csak úgy lehetne leállítani ha az emberek tudatosan gondolkodnának és minden egyes alkalommal amikor megemlítenek nekik bármilyen egyéb opciót, mint a normál postai szolgáltatás, akkor szépen kérnék a panaszkönyvet és beírnák, hogy ezt ők zaklatásnak tekintik.
38. pista55 (válaszként erre: 37. - Michelle.r)
2012. dec. 28. 15:50
A postán meg a postások kötik a biztosításokat kényszerből, de fogalmuk sincs a szakmáról. Annál én is többet értek hozzá mint ők, legalábbis mint a legtöbb.:)
37. michelle.r (válaszként erre: 34. - 9d7907a17a)
2012. dec. 28. 15:45

Szerintem ez egy beismerő vallomás, hogy a biztosító nem tud olyan jó képzett szakemberekt felvonultatni, akik értenek ehhez :)

Tudod hány olyannal találkoztam, aki független biztosítási szakértő névjegyet adott és nem tudta értelmezni sem az ÁSZF-et?


Az is felháborító, hogy ugyanakkor aláíratnak egy olyan papírt, hogy értem, tudomásul vettem, hogy mit írtam alá.

36. 9d7907a17a (válaszként erre: 35. - Pista55)
2012. dec. 28. 15:44
Mindig az a tarifálás alapja, hogy mennyiből lehetne ugyan olyat újra megépíteni. De nem kell elfogadni ezt az értéket. A lakásbiztosításoknál van lehetőség felfelé és lefelé is eltérni az ajánlott négyzetméter ártól. De annak utána kell nézni, hogy ez miként befolyásolja a kifizetést.
2012. dec. 28. 15:42
Felértékelik a 4 milliós házat 15 millióra négyzetméter alapján és az után fizettetik a díjat, mondván, hogy az újjáépítés költsége ennyi. Általában a kár pedig csak csőtörés, tetőjavítás, üvegkár, esetleg lehet lakástűz, de akkor sem kell teljesen újjá építeni és nem is fizetnék ki.
34. 9d7907a17a (válaszként erre: 32. - Michelle.r)
2012. dec. 28. 15:40
Nincs benne semmi rossz, csak elég paradox, hogy olyan valamire teszel ajánlatot, amihez nem értesz és ráadásul más mondja meg, hogy milyen összegért teheted meg amit szeretnél, alku nincs, vagy ha mégis, az a szolgáltatás kárára megy. Tehát bár Te teszed az ajánlatot, a feltételeket nem Te diktálod.
33. 9d7907a17a (válaszként erre: 32. - Michelle.r)
2012. dec. 28. 15:38
Nem biztosítósokat képeznek a felső oktatásban. Ugyan talán még akad másoddiplomás képzés, de inkább biztosítási matematikát és biztosítás üzemtant tanítanak. Viszont vannak bizonyos egyetemek és főiskolák akiknek a tanrendjében van pár kreditért felvehető töltelék tantárgy, pl. BKF-HFTGK gazdasági szakirány.
32. michelle.r (válaszként erre: 28. - 9d7907a17a)
2012. dec. 28. 15:35

Ebben én nem látok különösebb rosszat, végül is a saját helyzetét, lehetőségeit az ügyfél ismeri a legjobban. De persze ez sem igaz, mert ők kalkulálják ki végül, hogy az általam meghatározott díjért ők mit adnak.


Magyarországon van már képzés a felsőoktatásban? Nahát ;)

31. 9d7907a17a (válaszként erre: 26. - Pista55)
2012. dec. 28. 15:35
Keressék meg ők, neked, írj nekik a kobekukackobeponthu címre és kérd a tájékoztatást amihez jogod van.
30. pista55 (válaszként erre: 27. - Michelle.r)
2012. dec. 28. 15:35
Igazad van, meg sem próbáltam most sem keresni.:))
29. michelle.r (válaszként erre: 26. - Pista55)
2012. dec. 28. 15:31
Igen, keresek majd neked anyagokat, de most indulnom kell.
28. 9d7907a17a (válaszként erre: 25. - Michelle.r)
2012. dec. 28. 15:30

Magyarországon még mindig az a külföldiek számára abszurd helyzet áll fenn, hogy az ügyfél tesz ajánlatot a biztosítónak és nem fordítva.

Három ajánlatot már csak azért is csak a függetleneknek kell adni, mert a függőek egy bizonyos céghez szerződtek, így nincs miből három ajánlatot adni.


A kincsek jók, nagyon jók. De sajnos Magyarországon az sem biztos, hogy kincs, aki évtizedeket húzott le a szakmában, sőt valószínűbb, hogy nem.


Normális képzés nincs. Az előadások amiket a főiskolákon, egyetemeken tartanak a legtöbb esetben viccnek is beillik.

27. michelle.r (válaszként erre: 24. - Pista55)
2012. dec. 28. 15:30

Kérdezz olyantól, aki tudja ;P


Nem kell tudni, de a saját érdekedet nálad jobban senki sem képviseli. És tényleg nem leiskolázni akarlak, de beírod a google-ba, hogy KÖBE és a negyedik találati helyen említi, hogy KÖBE tagdíj :))

A honlapon meg egészen őszintén és hosszasan vallanak arról, hogy ők biztosítási egyesület.

Közlekedési Biztosító Egyesület :)

26. pista55 (válaszként erre: 23. - Michelle.r)
2012. dec. 28. 15:27
Elmondhatnád mert nem tudom hol keressem!
25. michelle.r (válaszként erre: 22. - 9d7907a17a)
2012. dec. 28. 15:24

Igen, ez egy nagyon mostoha szakma Magyarországon, pedig egy jó biztosítási szakértő ér annyit, mint egy jó belgyógyász :)

Csak sajnos ritka, hogy van türelmük kivárni, amíg megtanulják a szakmát.


Én "örököltem" egy ilyen kincset, ő találta nekünk ezt a jó kis biztosítást és a lakás biztosítást is updat-elte. A vicc az, hogy nem is fizetünk sokkal többet mint eddig, de még a rosszul vasalt nadrágomat is kifizetik. Nem is gondoltam, hogy van ilyen.


Úgy tudom, erre már törvény is van, hogy legalább 3 ajánlatot kell írásban produkálni. Kíváncsi vagyok, hányan teszik meg. Vagy ezt csak a függetleneknek kell?

1 2

Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook