ACN-ről vélemény? (beszélgetés)
Nagyon köszönöm, sokat segítettél! Azt még meg tudnád mondani, hogy ez a lemondás, egy általuk kibocsátott formanyomtatvány, ami valahonnan letölthető, vagy egy szokásos általam megírt lemondó nyilatkozat?
okés, nem hiszek neki.. :-)
Nagyon bonyolult a dolog: miután lejárt a hűségidőd, bármikor írásban lemondhatod. Előtte ne tedd, mert 6.000 ft a kötbér.
Arra kell figyelned, hogy a lemondás dátuma mindenképpen a hűségidő lejárta után legyen, és írd alá, valamint bizonyosodj meg róla utána, hogy beérkezett hozzájuk.
Ne add az ügynököd kezébe, ne higgy neki, hogy majd elintézi.
Milyen csomagod van??? (a számlán biztos rajta van)
Amit írsz opció, hogy 18 órától meg hétvégén ingyenes olyan nem létezik! Ami ingyenes az nincs napszakhoz, munkanaphoz kötve!
Csodálkozom, ha ilyet mondott volna az ügyfélszolgálat!
Szerintem valami nagy félreértés van a dologban!
Ilyenkor az aktiválási díjat kell kifizetni, amit elengedtek a szerződés megkötéskor, 6ezer valahány száz forint! Ha 500 Ft felett van a havi plusz költséged akkor nem érdemes megvárnod az 1 évet, hiszen akkor rosszabbul jársz!
Szerintem Nálad is igaz, hogy nem biztos, hogy lemondani érdemes, hanem okosan használni!! Mert gondolom akkor nem monda el az üzletkötő, hogy miként is érdemes használni!
Ha gondolod, és el küldöd a számlamásolatodat, én szívesen átnézem, hogy mit lenne érdemes leginkább csinálni!
Nem írtad ugyan, de leírom, a félreértések elkerülése végett, mert van aki azt hiszi, hogy így duplán fizet mert két számlát kap! Ez nem így van! Ha eddig telefonáltál 10 alkalommal egy hónapban, akkor arra megkaptad a számlát a szolgáltatódtól! Most ha telefonálsz ugyanúgy 10 alkalommal, de abból ötször úgy, hogy az előválasztó hívószámot is ütöd akkor a régi szolgáltatód számláz az ő árain, a másik öt hívásért (ahol csak a számot ütötted) számláz az ACN a saját árain!
Tehát ugyanúgy 10 hívást kell fizetni!
Amint tudni érdemes, hogy amikor hívsz (mobil, vezetékes, külföld), azt melyiken olcsóbb hívni!!
Ha ezt mind tudtad akkor elnézést, hogy így leírtam!!
Mi is megjártuk!:( És egyre nagyobb számla jön.Már alig várom hogy az 1-év leteljen,és lemondjam.
Minket sem tájékoztatott az üzletkötő,az 1-sö számlánál eszméltem fel.Akkor pedig már nem bontották fel, csak egy bizonyos összegért a szerődést!! :(
Sajnálom, hogy így jártak anyukádék!! Sajnos ez a cégre vet rossz fényt, pedig semmi ilyesmi elvárása sincsen a cégnek, sőt!!! Ilyen embereknek nem szabadna ilyen tevékenységet csinálni!! :(
Úgy már én is jártam, hogy várnom kellett az ügyfélszolgálaton, de ha bekapcsolnak nagyon segítőkészek!
Nem tudom, hogy mennyire idősek a szüleid. Lehet, hogy könnyebb lenne, ha Te próbálnál beszélni az ügyfélszolgálattal, és átbeszélni velük, hogy milyen díjcsomagotok van, milyen lenne a legkedvezőbb, tudnátok e spórolni, és ha nem akkor indítani a felmondást!
A hét elején mondta fel a férjem, kedden faxolta el a nyilatkozatot, így azt még nem tudom mennyi idő alatt megy át a rendszereken. Azt viszont már olvastam, talán éppen itt, hogy valaki írta, hogy sajnos 2-3 hónap volt! Nem szabad hagyni magad, hívogatni kell őket, meg nektek a UPC-t is, mert hát azért hosszabb az ügyintézés, mert két szolgáltatón keresztül megy az ügy, gondolom nekik is kell egyeztetni ilyenkor. De csesztetni kell őket, sürgetni, mind a kettőt!
Tartok tőle, hogy valóban hosszabb idő mire meg van a dolog, mert nekünk a megkötés után is vagy 2 hónap eltelt mire élt a szolgáltatás!
(azt nem tudom hol állt az ügy többet, de azt láttam a rendszerben, hogy megigényeltük, és az érte járó képviselői pontot 2 nap múlva meg is jelenítette a rendszer. Ami nem az ACN-nek fontos, hanem nekem volt az. Szóval azt gondolom nálunk inkább a T-com időzött.
Szia, Koszonom a valaszod. Nekem ami fura, ahogy a szerzodest kototte. Ha annyira jo az Acn mert olcsobb akkor miert felrevezetessel szerzi az ugyfelet?
Sajnos nem hiszem hogy a legolcsobbat jelolte meg az uzletkoto mert 1500-1600 ft korul fizetett. Az is fura hogy az apum neven van a telefon es az uzletkoto az osszes szemelyes adatat tudta apumnak es anyum irhatta ala a szerzodest (marmint apum nevet kellett odairnia).
Anyumnak kodrol nem tett emlitest.
Igen ez az a telefonszam amit 3*is hivott, de mindig varakoztattak.
Azt esetleg meg meg tudod irni, hogy a lemondas utan mennyi ido mire megszuntetik? A megszunesrol kap valami ertesitest? Koszonom a segitseget.
Az ACN szolgáltatása vezetékes telefonra egy ráépülő szolgáltatás, azaz magában nem is köthető! T-Home, Invitel, UPC szolgáltatókkal van partner kapcsolatban!
Milyen csomagja van a Szüleidnek? Az olcsóbbik 350 Ft-ba kerül havonta + amit telefonálnak. Azt kell megnézni, hogy valóban nem e éri meg a szolgáltatás Nekik bizonyos esetekben? És akkor azokat arról hívni, ami meg a UPC-nél jobb azt meg arról hívni! Igaz így két számlát kap az ember, de olcsóbban jön ki! Feltéve ha okosan használja az ember!
Úgy működik, hogy kell egyen egy előhívó szám, azt hiszem minden esetben négyjegyű! Ha azt beütik a telefonszám előtt, akkor az adott hívás a UPC tarifája szerint számolódik, és ők is számlázzák!
Ha a hívás indítása csak a telefonszám beütésével indított, akkor meg az ACN tarifa számol és ők számlázzák azt a hívást!
Meg kell nézni, hogy melyik szolgáltatónál melyik hívás olcsóbb és aszerint használni!
Ha sehogy sem éri meg az ACN akkor nyilván lemondani!
Mi éppen a héten mondtuk le, mert a férjem sajnos a céges kedvezményét elveszíti, ha van a telefonunkon ilyen ráépülő szolgáltatás (T-com-os)
Ügyfélszolgálat: (+36) 06 1 920 5000
(hétfő-péntek 09:30-18:00)
Mindig felveszik!!! Segítőkészek!
Faxon elég lemondani!!!
Sziasztok,
Valaki tudna segíteni, hogy lehet lemondani a szerződést az ACN-el?
Szüleimnek beadta egyik ügynökük, hogy meg fog szünni a körzetükben a UPC, akinél most vannak, és aláírta édesanyám a szerződést.
Azóta most a UPC-től is és az ACN-től is jön a számla, amit nem igazán ért, hogy lehet ez.
A számlán lévő telefonszámon már próbálta hívni, de sajna csak rögzítő hogy várjon 2-5 percet, ügyintézővel még nem tudott beszélni. Sajnos az üzletkötőről semmit nem tudni.
Érdekelne, hogy az eddig befizetett csekket vissza e lehet fizettetni a céggel, hisz hogy lehet hogy a UPC és az ACN is küldi a készenlétiről a csekket + a hívások után.
Segítséget előre is köszönöm.
ez is egy megközelítés, sok ilyen ember van, ki elveszik a részletekben...
és én mit tapasztaltam acn-en belül, amiért megérte már a pénz...
pozitív életszemlélet, segítő emberek, nincs könyöklés, intrika, furkálódás, stb...
rossz emberként nem tudod ezt folytatni, ez egy tanfolyam is egyben , hogy jó emberré válj...
Amire te akarod használni, arra tökéletesen megfelel az ACN adaptere. Mi lassan két éve használjuk, szanaszét van a család, Franciaországban, USA-ban, Németországban, barátok szintén szerte-szana. Több százezer forintot takarítottunk már meg a használatával. Én nem szeretek a számítógép előtt ücsörögve beszélgetni, ezért nekem a skype jó alternatívája, már csak azért is, mert üzleti ügyben is sokat hívjuk külföldet, az nem túl elegáns skype-on.
Munkatársnak nem mennék az ACN-hez, de mint felhasználó elégedett vagyok vele.
Így van egy alkalmazottnak nem kell belépési díjat fizetni! Talán ez az egyetlen olyan különbség ami pozitív egy hálózatépítéssel szemben. Amúgy én is alkalmazott vagyok, a hálózatépítést nem régen kezdtem, és ahogy időm engedi úgy csinálom. Nem mondanám, hogy gyorsan haladok, de nem zavar, ez maraton, nem sprint táv (legalábbis nálam)! :) De nem bánnám, ha hosszabb távon ebből élnénk és nem az alkalmazotti fizetésből!
Nem tudom, hogy milyen hálózatokkal kerestek meg eddig, hogy ilyen rossz tapasztalatod van, hogy gyomor kérdése lenne. Én ezt a jelenlegi csapatban nem tapasztalom!
Ha nem találnám jónak, akkor nem is ajánlanám az ismerőseimnek. Én hiszek benne, szerintem nagyon jó szolgáltatások vannak most is, és amit a jövő ígér az meg még nagyobb lehetőség lesz. Én úgy döntöttem ott szeretnék lenni és megpróbálom.
Már rég óta szerettem volna valami plusz jövedelem szerzési lehetőséget keresni, de nem találtam olyat ami rugalmasan, otthonról végezhető lenne. Így már nem is keresgéltem. Aztán jött az ACN is úgy éreztem, ezt most meg kell próbálnom!
A jövőben majd kiderül milyen eredményekkel!