Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Terhesség gyógyszer mellett...? fórum

Terhesség gyógyszer mellett...? (beszélgetős fórum)


2010. dec. 8. 15:19
barátnőm 7 év folyamatos tabiszedés mellett esett teherbe, gyönyörű, egészséges angyalka-arcú 5 éves a kiskópéja
14. krimar_ (válaszként erre: 13. - Katus3)
2010. szept. 14. 11:46
Vagy teszt, vagy nőgyógyász. gondolom azért ő is észrevenné ha lenne valami...nem?
13. katus3 (válaszként erre: 12. - Krimar_)
2010. szept. 14. 11:33
Nekem nincs semmi bajom tőle. Pár nap múlva csinálj egy tesztet,az a biztos.
12. krimar_ (válaszként erre: 11. - Katus3)
2010. szept. 14. 11:32
Én azt szedtem 5 hónapig, a 20as után....és minden bajom lett.....most kezdtem 2 napja szedni a 20ast ujra, és nagyon remélem elmúlnak a panaszaim....meg azt is h csak a gyógyszertől voltak....
11. katus3 (válaszként erre: 10. - Krimar_)
2010. szept. 14. 11:31
Most a Lindynette 30-at szedem,bízom benne hogy nem lesz gond.:-)
2010. szept. 14. 11:23
Valakinek Lindynettről nincs tapasztalata? Esetleg ez mellett esett teherbe?
9. katus3 (válaszként erre: 8. - Beata21bea)
2010. szept. 14. 10:56
Én is Tri-regolt szedtem, esküszöm,becsülettel bevettem minden nap. Most lesz jövő hónapban 6 éves a lányom.:-) Gyönyörű,egészséges.
2010. szept. 14. 10:36
nekem az idén 6 éves fiam jött TriRegol mellett... semmi baja!
2010. szept. 14. 08:28
Egyik ismerősöm nemrég lett terhes gyógyszerszedés mellett.Éppp gyógyszert váltott.A magzatnak semmi baja.
6. @IviBaba@ (válaszként erre: 1. - Krimar_)
2010. szept. 14. 07:47
nekem is mindig ez volt a félelmem...bár én semmiképp sem vetetném el.
5. MMea (válaszként erre: 1. - Krimar_)
2010. szept. 14. 07:41
Nekem egy barátnőm lett terhes gyógyszer mellett. Leugrottak 4 napra a Balcsira a gyógyszerét meg otthon hagyta, így 4 nap kimaradt és ennyi elég volt. Mikor hazamentek szedte tovább, majd pár hét múlva derült ki, hogy terhes. A dokik azt mondták neki, hogy biztosan nem lesz egészséges a baba, de már 9 éves a kisfia és makk egészséges.
2010. szept. 14. 06:56
A genetikus azt mondta a bogyó a fogantatás esélyét csökkenti minimálisra,magzatkárosító hatása nincs.Többen estek már teherbe gyógyszer mellett,úgymond benne van a pakliban....
3. krimar_ (válaszként erre: 2. - C1e9612cd3)
2010. szept. 14. 01:00

Köszi a véleményed. kicsit megnyugtattál.:)

Igazából azért érdekel, mert bár megbetegedtem, álandóan van valami bajom, vagy a hasam fáj, vagy a mellkasom, vagy hányingerem van....De gyógyszert váltottam, és mivel úgy éreztem vannak mellékhatásai, 2 napja már az az előttit szedem. Jojo, azt mondják csak a mellékhatások miatt érzem amit, de én azért szeretném tudni mennyi esélye lenne annak ami az eredeti kérdésem volt.De remélem ebben a hónapban már elmulnak a "tüneteim"...

2. c1e9612cd3 (válaszként erre: 1. - Krimar_)
2010. szept. 14. 00:46
unokatesóm még a '90-es évek elején járt így a gyógyszerrel. Ikrei lettek, de az 1ik, súlyos fejlődési rendellenességgel született. Viszont akkoriban, azért még nem ilyen light-osak voltak a fogitabik, mint a mostaniak. Sztem a mai gyogyók mellett már jóval kissebb az esélye annak, h baja lesz a babának, ha szedés mellett esik teherbe az anya. De ez csak az én véleményem. Nőgyógyász jobban tudna rá válaszolni, vagy genetikus.
2010. szept. 14. 00:40
Sziasztok, olvastam régebbi hozzászólásokat, hogy megjöhet e úgy, hogy már teherbe estél. Nos én arra lennék kíváncsi, mennyi az esélye annak, vagy fordult e elő valakivel már, hogy szedte a fogamzásgátlóját, megbetegedett, és később kiderült babát vár. Ha volt/van ilyen, akkor nem káros az a babának, h nem tudsz róla, és szeded tovább a gyógyszert?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook