Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Gyógyszer mellett terhesség? fórum

Gyógyszer mellett terhesség? (beszélgetős fórum)


14. Sibetti (válaszként erre: 13. - Sibetti)
2011. febr. 8. 08:24
Ja, és azt is mondta, ne aggódjak. Ilyen előfordul!
13. Sibetti (válaszként erre: 11. - Lulucita)
2011. febr. 8. 08:24
Én tegnap reggel megcsináltam a tesztet, negatív lett. Felhívtam a doktornőmet, aki mondta, hogy hétvége felé még egy tesztet, csináljak, biztos ami biztos. Aztán ha az is negatív, akkor menjek majd el hozzá, csinál egy uh-t!
2011. febr. 7. 10:17
Ha gyógyszer mellett estél teherbe,attól még nem lesz semmi baja a babának.Ettől nem kell tartanod.Az embrió vérkeringése még nincs öszeköttetésben az anya vérkeringésével.
11. Lulucita (válaszként erre: 1. - Sibetti)
2011. febr. 4. 17:14
Szia! Én is hasonló helyzetben vagyok. Én cerazettet szedek és amellet nincs menstruációm, viszont jó pár tabletta kimaradt. És a furcsa érzések.
10. kutykurutty3 (válaszként erre: 9. - Sibetti)
2011. febr. 4. 15:15
Hát akkor csináld meg most a tesztet! Fölösleges várnod, ha már meg kellett volna jönnie, a legvalószínűbb, hogy kimutatja már.
9. Sibetti (válaszként erre: 8. - Pancsika37)
2011. febr. 4. 11:16

Igen, szokott! Most is azt hittem, hogy a mensi jele.

Hát remélem, megjön. Igazából szeptembertől terveztük a babaprojektet. Ha most jön,hát most jön. Csak végig aggódnám a kilenc hónapot, meg még után ki tudja meddig, hogy nincs-e baja attól, hogy gyógyszer mellett fogant.

Ha meg más, akkor inkább most derüljön ki, hogy szeptemberig rendbe jöjjek!

8. Pancsika37 (válaszként erre: 2. - Sibetti)
2011. febr. 4. 10:52

Lehet hogy ma vagy holnap már megjön. Lehet hogy stressz miatt késik, vagy kimarad. Nekem volt már olyan hogy meg sem jött egy hónapban én is azt hittem terhes vagyok, csináltam tesztet és semmi. Aztán következő hónpban megjött rendesen.

De persze az is lehet hogy tényleg baba. Én a helyedben várnék még pár napot és ha nem jön meg tesztet csinálnék. Majd ezután mindenképp doki! ha baba azért, ha nem akkor azért.

Menstruáció előtt szokott fájni a derekad és a hasad?

2011. febr. 4. 09:26
Ha fáj a hasad,az még nem a terhesség jele.Ott más lehet az ok.Ha tovább tart,menj el az orvoshoz.Lehet ciszta vagy bármi.
6. Sibetti (válaszként erre: 4. - Demeeri)
2011. febr. 4. 09:15
Igen! Yasminelle-t!
2011. febr. 4. 09:12
Mindenképpen menj el dokihoz, én már esten gyogyszer mellett teherbe, 8 hetesen vettem észre.
2011. febr. 4. 09:11
Milyen gyógyszert szedsz?Fogamzásgátlót?
3. Szuzi78 (válaszként erre: 2. - Sibetti)
2011. febr. 4. 08:56
Szerintem, ha nem változik semmi, menj dokihoz. Mármint nőgyógyászhoz. Lehet más probléma is. :*
2011. febr. 4. 08:53

Sziasztok!

Tegnap kellett volna megjönnie, de nem jött. Azóta fájdogál a hasam, meg a derekam, de egyébként semmi! Gyógyszert szedek már régóta, és előző hónapban is rendesen beszedtem! Mitől lehet ez? Járt már valaki így?

2011. febr. 4. 08:52
Gyógyszer mellett terhesség?

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook