Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Segítsetek, kétségbe vagyok esve, lehetek terhes? fórum

Segítsetek, kétségbe vagyok esve, lehetek terhes? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6
27. youlcsi (válaszként erre: 25. - Globus)
2013. máj. 28. 08:15

"Vegye be a kihagyott tablettát, amint az eszébe jut, még akkor is, ha ez két tabletta egy időben történő bevételét jelenti. A következő tablettákat a szokásos időben vegye be. Alkalmazzon kiegészítő fogamzásgátló módszert a következő hét nap alatt, pl. óvszert. Ha a mulasztás előtti héten szexuális együttlétre került sor vagy elfelejtette a tablettamentes időszakot követően elkezdeni az újabb csomag szedését, tudomásul kell vennie, hogy a terhesség kockázata fennáll. Ebben az esetben forduljon orvosához.

- Egy filmtablettát hagyott ki a második héten

Vegye be a kihagyott tablettát, amint az eszébe jut, még akkor is, ha ez két tabletta egy időben történő bevételét jelenti. A következő tablettákat a szokásos időben vegye be. A terhesség elleni védelem nem csökkent, nem szükséges kiegészítő fogamzásgátló módszer alkalmazása.

- Egy filmtablettát hagyott ki a harmadik héten

A következő lehetőségek közül választhat:

- Vegye be az elfelejtett tablettát, amilyen hamar eszébe jut, még ha ez azt is jelenti, hogy egyszerre két tablettát kell bevennie. Szedje tovább a tablettákat a szokásos időben. A tablettamentes időszak helyett folytassa tovább a következő csomag szedésével"

26. globus (válaszként erre: 21. - Youlcsi)
2013. máj. 28. 08:13

Yadine:

- Ha 12 óránál rövidebb időt késett a készítmény bevételével, a terhesség elleni védelem még nem csökkent. Vegye be a filmtablettát, amint az eszébe jut, és a következő tablettát a megszokott időpontban vegye be.


Nem írja, hogy kettesével lehet szedni.

25. globus (válaszként erre: 14. - B8bf0f8c3a)
2013. máj. 28. 08:10

Kizárt dolog, hogy ez legyen benne. Azt írhatja, hogy minél előbb pótolja, de kettőt együtt nem valószínű.

Általában az a helyes eljárás, ha végképp kimaradt egy szem, hogy átmenetileg más módon IS védekeztek, a többi tablettát normál módon szeded tovább.

2013. máj. 28. 08:06

Egy tabletta kihagyása esetén nem történik semmi.

Ha még be is következne pont akkor egy peteérés és még meg is termékenyülne, nem tud beágyazódni és megmaradni.

Ha utána folytatod a tablettát a szokott módon, semmi baj nem lehet. Nem kell extra adagokat bevenni!

23. b554f11e20 (válaszként erre: 21. - Youlcsi)
2013. máj. 28. 08:03
Jó oké az van ráírva es lehet h nem ís okoz komoly problémat, de azért ne mondja nekem senki h annyira jól esik a szervezetnek a dupla f.gátló.
2013. máj. 28. 08:00
szerintem sem vagy terhes.
21. youlcsi (válaszként erre: 15. - Carpediem*)
2013. máj. 28. 07:59
de-de! a yadine ilyen. ha elfelejted, egyszerre is be lehet venni a kettőt. én is szedtem anno így... de aztán ezeket a kifelejtett szemeket inkább eltettem azzal, hogy jó lesz későbbre.
2013. máj. 28. 07:59
Szerintem sem leszel terhes. Nem tudom akarsz e még gyereket v egyáltalán van e, de ugye tudod ezzel h ,,2szemet veszek be meg 120órás tabletta" rendesen cseszegeted a hormonháztartásod :/
19. nikletty (válaszként erre: 18. - Nikletty)
2013. máj. 28. 07:58
úgy értem hogy tabit ha abba is hagynád most sem esnél olyan könnyen hirtelen teherbe mert a testednek kell idő mire megfeelően működik ált. 3hó hogy a terhességet be tudjon fogadni, persze van akinek azonnal, de rikta
2013. máj. 28. 07:57

én nem venném be ezt a 120-ast elég régóta szeded a gyógyszert hogy most a sorozatból egy kimaradt nem leszel terhes ripsz-ropsz

persze mindent hallottunk már, de részemről csoda kategória

gyógyszer után x idő kell mire helyre áll a rendszer és a többségnek sikerül a baba

17. youlcsi (válaszként erre: 1. - B8bf0f8c3a)
2013. máj. 28. 07:57
én tuti nem vennék be esemény utánit. amennyi esélye a terhességnek van, annyi az esemény utáni után is lesz szerintem :)
16. BB80
2013. máj. 28. 07:33
én ha elfelejtem vagy valami oknál fogva nem veszem be az esti időpontba, akkor reggel potolom...
15. Carpediem* (válaszként erre: 14. - B8bf0f8c3a)
2013. máj. 28. 07:28

de ne csináld, az nem azt jelenti, hogy legkésőbb a következővel együtt.

A fogamzásgátló, így is teljesen kikészíti a hormonjaidat, meg tök káros, és még meg is bombázod magad egy dupla adaggal???!!!

Mondjuk a te tested, úgyhogy te azt csinálsz magaddal amit jónak látsz, csak akkor sem szeretek ilyet olvasni.

Felelőtlenség de nagyon.

VIATOM VÉROXIGÉNSZINT MÉRŐ
14. b8bf0f8c3a (válaszként erre: 13. - Carpediem*)
2013. máj. 28. 07:26
A tájékoztatóban az van írva,hogy amint eszébe jut,vegye be,akkor is ha ez kettőt jelent egyszerre.
2013. máj. 28. 07:22

az gyönyörű, kettőt bevenni, áhhhh.

Kár, hogy a gyógyszereket bárki megveheti akinek felírják,Ez borzalom mennyi tudatlan ember van a világon. pfffff

2013. máj. 28. 07:21

Nem leszel terhes, kizárt.

Nyugi!

2013. máj. 28. 07:10

Köszönöm!

És az a szörnyű,hogy képtelen vagyok visszaemlékezni hogy mikor hagyhattam ki.

Tegnap este zavaromban bevettem a hiányzó szemet.

Vagyis kettőt együtt.

Lehet hogy az már fölösleges volt?

2013. máj. 28. 07:07

Szerintem sem vagy /lettél terhes, de mivel pont középidőben voltatok együtt az az egy szem is okozhatott galibát(ill. peteérést) nem nagy az eséy,de megvan azért.


Ha ennyire nem szeretnél babát, vedd be az eseményutánit, mihamarabb...


Rosszul nem leszel tőle, remélhetőleg, de megborítja a ciklusodat

9. gallipoli1 (válaszként erre: 1. - B8bf0f8c3a)
2013. máj. 28. 07:04
Szerintem sem vagy terhes, ne aggódj, nem lesz baj. Én 72 órás gyógyszert kaptam anno, ez a 120 nekem új. Csinál egy mensit és minden rendben lesz.
2013. máj. 28. 07:01

Nem bánom,csak ne legyek terhes.

Remélem nem leszek rosszul tőle,vagy ilyesmi,egyedül vagyok itthon.

7. BB80 (válaszként erre: 6. - B8bf0f8c3a)
2013. máj. 28. 06:52
ugy értem hogy nem elég hogy bombázzuk naponta hormonokkal magunkat , az még egy ló rugás.. és csinál egy menstruációt ..
6. b8bf0f8c3a (válaszként erre: 5. - BB80)
2013. máj. 28. 06:51

Nem igazán hallottam erről a gyógyszerről még,ezek szerint nem is használják sokan,ha alig lehet kapni...

De hogy érted azt,hogy kegyetlen?

5. BB80
2013. máj. 28. 06:48
egy szem gyógyszer nem a világ ... főleg ha régen szeded , de ez a 120 órás gyógyszer meg kegyetlen.. bizos nemvagy terhes..én is jártam már igy
4. b8bf0f8c3a (válaszként erre: 3. - 342402de6d)
2013. máj. 28. 06:43
Remélem igazad van :(
2013. máj. 28. 06:26
Nem vagy terhes,szerintem.
2013. máj. 28. 06:19
Senki? :(
2013. máj. 28. 05:58

Szóval tegnap este vettem észre,hogy a fogamzásgátlómban(Yadine),1-el több szem van,mint kellene.

Vagy az első,vagy a második héten kihagytam egy szemet,sajnos fogalmam sincs,mert rossz szokásommá vált hogy nem nézem a napokat mellette,csak sorba szedem.

A 3 év alatt még sosem fordult ilyen elő,és nem is emlékszem mikor hagyhattam ki :(

Május 14-én kezdtem el szedni,és most szombat-vasárnap este voltam együtt a férjemmel.Előtte jó ideig nem,mert messze dolgozott.

Az éjszaka közepén rohantunk a sürgősségire,írtak fel egy ElleOne nevű 120 órás tablettát,de az ügyeletes gyógyszertárban nem volt,még a szomszéd városban sem :(

Most megyek beszerezni,mihelyst nyitnak a patikák.

Ezek alapján mit gondoltok,lehetek terhes?

Kérlek titeket segítsetek,nagyon félek:(

1 2 3 4 5 6

További ajánlott fórumok:


Kvizlabirintus - Még nem járt le a kalandorok kora
Minden jog fenntartva © 2005-2022, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook