Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Mit csináljak, ha tesiórán egyszerűen nem merek megcsinálni valamit? fórum

Mit csináljak, ha tesiórán egyszerűen nem merek megcsinálni valamit? (tudásbázis kérdés)

1 2 3 4
91. emagdi (válaszként erre: 90. - Diegóóó)
2013. márc. 6. 21:35
igen, de azóta már gondolom volt következő óra :)
90. diegóóó (válaszként erre: 89. - Emagdi)
2013. márc. 6. 21:20
84. bejegyzésben írta, hogy nem volt idő a feladatra így egyenlőre megúszta. :)
89. emagdi
2013. márc. 6. 21:18

na mi lett végül???


(remélem túlélte a tesiórát a topiknyitó, mert nagyon eltűnt :(

88. Ági05 (válaszként erre: 82. - Emagdi)
2013. febr. 26. 15:27
Nagyon jól látod a dolgokat.Egyetértek.
87. b73e24f31f (válaszként erre: 71. - Bd5e718401)
2013. febr. 26. 15:03
A csecsemőkor meg az iskoláskor nem hasonlítható össze!!! Nem csecsemőkről van szó!!!!
86. a78c2ff918 (válaszként erre: 4. - Sacc01)
2013. febr. 26. 00:12
Zsebelj be egy 1-est?Mert akkor mi is van?Ismerek gyereket,király az agya,de tesiből 3-as,mivel pár 1-est begyűjtött.És akkor?Szerintem nem áll meg a világ...:)
85. emagdi (válaszként erre: 84. - Sacc01)
2013. febr. 25. 21:19
na, a végén még ötöst kapsz rá!! így legyen! hajrá!
84. sacc01
2013. febr. 25. 18:01

Nem jutott ennek az osztályzására idő..:)


óra előtt gyakoroltunk-a tanárnő lecseszett hogy hogy merészeltünk..-és segítséggel sikerült hátrafordulnom,talán jövő órán menni fog segítség nélkül is és akkor az már kettes..

83. d71ef05a8e (válaszként erre: 82. - Emagdi)
2013. febr. 25. 14:13

Erről is és minden készségtantárgyról haosnló a véleményem. Vagyis hogy legalább ezek ne legyenek stessz forrásai a gyerekek számára. ez nem azt jelenti, hogy vállvonással el kéne intézni őket, közel sem! Komolyan kell venni őket és törekedni a jó teljesítményre, de megalázásnak, ahogy matek órán sem, úgy itt sincs helye.

Aról nem is bezsélve, hogy a félelmeink, ha alaptalanok is, ettől nem fognak megszűnni.

82. emagdi (válaszként erre: 76. - Bd5e718401)
2013. febr. 25. 14:00

nem rugdosott senki, egyszerűen csak okos vagyok :)) haha:D


a "sportórák" (de inkább nevezzük testnevelés órának mert a sporthoz ezeknek általában köze nincs) számának emelése meg még semmit nem jelent, csak növelték a sok helyen értelmetlen, és gyerekeket feleslegesen stresszelő órák számát.


addig, amíg nem az a cél, hogy kicsit mozogjanak a gyerekek, lehetőleg olyat amit még élveznek is, hanem azt erőltetik, hogy különféle akrobata mutatványokat végezzenek, vagy mérik a teljesítményt (idő, táv stb) és az alapján osztályoznak, addig semmi értelme az egésznek.

akit érdekel a sport, az úgyis sportol iskolán kívül, és nyilván nem lehet az ő teljesítményét összehasonlítani azzal, aki nem sportol valami egyesületben napi sok órán át, hanem csak afféle "normál" iskolás.

81. Vikyci
2013. febr. 25. 10:22
Futás közben egyszer kibicsaklott a bokám, utána egész órán ültem a padkán, oda se jött, hogy mi a bajom. Amikor viszont az egyik "kedvence" esett el, őt ölbe kapva vitte a kocsihoz, és az orvoshoz.
80. Vikyci
2013. febr. 25. 10:20

Én egyszer leestem a szekrényről ugrás közben, hiába volt a túloldalán ott a matrac, mellé estem és el is ájultam, a tarkóm vágtam be.

Soha többet nem mertem szekrényugrást csinálni. Felugrottam rá térdelésbe és ennyi, szálltam is le. Persze szar volt, hogy kiröhögnek, de kibírtam, más is volt, aki félt valamitől, nem tudott mindenki mindent megcsinálni.

A mi tesitanárunk az általános suliban olyan volt, hogy voltak kedvencei, azok voltak a "tökéletesek", a többieket pedig nagy ívben leszarta. Egyszer az egyik lány leesett a kötélről, eltört a karja, a tanár meg közben kint bagózott.

79. sacc01
2013. febr. 25. 08:36
Ma fél 11től fél1ig lesz tesi,igyekszek nyugton lenni és csak röhögni az egészen,de az előbb begörcsölt a gyomrom,sejtem miért....
78. Ági05 (válaszként erre: 4. - Sacc01)
2013. febr. 24. 22:51

Tudom,könnyű mondani,ne foglalkozz vele! Utáltam szekrényt ugrani,nem is mertem,mindig térdre ugrottam,sosem guggolásba vagy át.Egy osztálytársam eltörte a lábát,akkorát és rosszul esett.Így több mint 20 év távlatából azt mondom,kár volt rajta stresszelnem.Semmit nem vesztettem.Megtaláltam azokat a mozgásformákat,amikben jól éreztem magam,pl. évekig kézilabdáztam.Persze ez a tesitanáromat nem érdekelte.

Túléled az egyest,a tanár üvöltését,aztán minden megy tovább.

2013. febr. 24. 22:48

Na igen, a tesi . Én gyűlöltem világ életemben a tesi órákat, 12 év és a maga tesi órái maga volt a pokol. Féltem a legtöbb dologtól,amit ott csináltunk.Pl a kezenállásnak neki sem mertem ugrani,a szekrényugrás dettó és sorolhatnám. Aztán jött az egyetem és 4 félévet tesizni is kellett,de mivel magamnak választhattam meg az aerobikot választottam és láss csodát ÉLVEZTEM !!! :))) Sőt, a 3.;4. félévben már bérletet is vettem aerobik órára és heti 3-szor mentem.Nagyon jó volt.Éreztem,hogy energikusabb és vidámabb vagyok :) . Ráadásul azóta is aerobikozom,tehát már 8 éve.

Szerintem a tesi órák úgy rosszak,ahogy van. Mint ahogyan azt előttem írták sokan a mozgás lenne a lényeg,nem pedig a stresszes gyerek nevelése.

Talán az lenne a legjobb,ha mindenki maga választaná meg,hogy mit mozogjon,mondjuk ennek a kivitelezése nehéz :( .

De a lényeg ,ne foglalkozz vele,hogy nem tudod,persze feszültséget okoz,de tedd túl magad rajta. Anyukádéknak pedig próbáld megmagyarázni,hogy ez Neked nem megy és kész.Attól,mert nem fogadják el nem leszel jobb,csak még rosszabbul fogod magad érezni .

Fel a fejjel! :) Hajrá!!! :))))

76. bd5e718401 (válaszként erre: 74. - Emagdi)
2013. febr. 24. 21:49

Akkor biztos mindig rugdaltak a szüleid, hogy jók legyenek a jegyeid. Ha át nem érezted, akkor csak hidd el, vannak diákok, akik azért néznek át még egyszer óra előtt a leckét, mert tutira ötöst akarnak írni, még akkor is ha nem kell a felvételi jegyhez sem, a továbbtanuláshoz meg amúgy sem számítana a tantárgy, és tulajdonképpen kézzelfogható haszna sem lesz a megszerzett tudásnak.

Szerencsére épp a tunyulás ellen mozdult az utóbbi években a trend, és a kötelező sportórák számát emelték.

75. sacc01
2013. febr. 24. 21:40
Írok holnap-csak tartanánk már ott...:D
74. emagdi (válaszként erre: 67. - Bd5e718401)
2013. febr. 24. 21:36

nem, nem éreztem semmi ilyet:)


figyi, aki sportban akarja magát kiteljesíteni, az menjen sportversenyekre, azok azért vannak pont, hogy ott méregethessék a tudásukat, meg bebizonyítsák hogy én vagyok a jobb.


de szerintem ezt nem az iskolában, a testnevelés órán kellene. ott annyi lenne a cél, hogy minden gyerek mozogjon legalább heti X órát, és az sem lenne baj, ha neadjisten megszerettetnék velük a mozgást és nem megutáltatnák.

73. bd5e718401 (válaszként erre: 72. - Sacc01)
2013. febr. 24. 21:27
Azért írd meg, hogy mi lett, és ha holnap is benned lesz a most megcsinálom, ne tántorodj el! :)
72. sacc01
2013. febr. 24. 21:23
Fú,hát,köszönöm:)))
71. bd5e718401 (válaszként erre: 68. - B73e24f31f)
2013. febr. 24. 21:22

Nem lehet minden gyereknél Ádámig és Éváig visszamenni.

Például ha mindig csak magához mérnék a gyereket, akkor már kisbabakorban nagyobb bajt okozna, ha nem ismernék fel, hogy a normálishoz képest elmaradott, csak annak tapsolnának, hogy magához képes fejlődött.

70. 91d4989ab9 (válaszként erre: 63. - Sacc01)
2013. febr. 24. 21:20

te hülye vagy, hidd el az életben a tesi egyes lesz a legkisebb gondod, nyugodj meg és rugaszkodj neki, ha nem megy akkor megkapod az egyest és nem lesz erre a gyakorlatra többet gondod, a szüleidnek ha nem tetszik menjenek be a tanárhoz vagy forgolódjanak ők a kötélen...


ne csinálj magadból idegroncsot egy kötélen átfordulás miatt, had röhögjenek, kakild le nem számít semmit sehol

69. alidamolnar (válaszként erre: 68. - B73e24f31f)
2013. febr. 24. 21:15
Megmondtad a frankót!!
68. b73e24f31f (válaszként erre: 66. - Bd5e718401)
2013. febr. 24. 21:13
Az a baj, hogy a gyerekeket egymáshoz hasonlítgatják, és nem a saját képességeikhez!
67. bd5e718401 (válaszként erre: 65. - Emagdi)
2013. febr. 24. 21:13
Többek közt azért találták ki az osztályzási rendszert, hogy motiválják a gyereket. Vagy Te soha nem éreztél olyat, hogy valami egész jól megy, de neked kell a jobb jegy?
66. bd5e718401 (válaszként erre: 57. - Mosolyka1111)
2013. febr. 24. 21:11

Pontosan, a jövő szempontjából nem számít. Akkor mi értelme hazudni?

A kilós gyerek is tud felülést csinálni, a 120 kilós is el tud dobni egy labdát. Olyan nem létezik, hogy valaki, ha testileg ép, és a tőle legjobban telhetően csinálja, akkor megbukjon testnevelésből.

Azért igazságtalan a semmiért felcsinálni azt, aki béna, mert ezzel azoknak az érdemét veszik semmibe, akik testnevelésből is jók más mellett. Meg vannak, aki nem tudnak másból ötösre teljesíteni, de testnevelésből jók. Nekik is kijárna a sikerélmény. Ehelyett azt látják, hogy abból a jó osztályzat egyenlő a nullával.

65. emagdi (válaszként erre: 55. - Bd5e718401)
2013. febr. 24. 21:08

már az baromság, hogy minek a testnevelést osztályozni.

oké, aki edzőnek készül, annak legyen valami külön tesióra, amit osztályoznak, de a "népnek" az lenne a lényeg, hogy valamit mozogjanak, és nem kellene belevinni a teljesítménykényszert. most nem mindegy, hogy egy átlagember mennyire messzire dob kislabdával, vagy hogy hány másodperc alatt futja a száz métert??

64. b73e24f31f (válaszként erre: 61. - Mosolyka1111)
2013. febr. 24. 21:08
Hát a kosárlabda...nekem akárhogy magyarázta, mintha kínaiul beszélt volna :) Csak annyit szűrtem le, hogy fussál neki oszt dobd kosárra! Aztán vagy olyan lett, ahogy ő akarta, vagy nem :).
63. sacc01 (válaszként erre: 59. - Mosolyka1111)
2013. febr. 24. 21:08
Szerencsés a lányod...az én szüleimben egy csepp megértés sincs...mit csináljak,törjem el a kezem és akkor 1 hónapig fel vagyok mentve....????
62. 91d4989ab9 (válaszként erre: 11. - Sacc01)
2013. febr. 24. 21:07

ha tavaly kiment tőle a vállad akkor menj vissza ahhoz a dokihoz és adjon felmentést ő erre a gyakorlatra,


elmondtad már a tesitanárnak miért félsz tőle?


mit mondott?

1 2 3 4

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook