Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Mennyit és mennyi idő alatt sikerült fogyni elliptikus trénerrel? fórum

Mennyit és mennyi idő alatt sikerült fogyni elliptikus trénerrel? (beszélgetős fórum)


18. Krisz42 (válaszként erre: 17. - Babomano)
2014. febr. 18. 14:20
Szia!Csak azèrt írok,h nehogy elkeseredj.Én régen jártam konditerembe,jó kis gépek voltak,csak bemelegítésként használtam,simán ment magasabb fokozatokon.Aztán most év végén párom vett egyet,nagyon jó-minőségre is-,de...Az egyes szinten is alìg bírok 10percet,mert sokkal nehezebb "taposni",utána pedig enyhe izomlázam van,nem pedig zsírégető kardiozàs lett belőle.Persze gondolom egy idő után megerősödsz annyira,hogy könnyebb lesz,de ne hagyd abba,bár ilyenkor inkább az étkezésen múlik az eredmény,mert a fogyàshoz zsírt kell égetni,a mozgásnál viszont izmot fogsz epiteni.Sok sikert!:)
2014. febr. 18. 11:52
Ja most latom, lehet nem is megy mar ez. Forum :(
2014. febr. 18. 11:51

Sziasztok, orulok hogy ratalaltam erre a forumra:)

Par napja sikerult vennem egy jo kis elliptikus masinat.

85 kg vagyok, 10-15 kg tol sztnek megszabadulni!!!

Nagyon keveset birtam a gepen lenni!!! Max 14 perc es nagyon izzadtam!! Kerlek biztassatok, hogy lesz ez jobb is.

Koszi :)

2013. jan. 24. 11:48

Sziasztok!

Örömmel találtam rá erre a fórumra. :) Én kb 3 hete kezdtem újra elliptikusozni,akkor 75 kg voltam...heti 3-szor 60 percet mozgok hajnalban (ekkor van időm és enegriám) mellette 2 kézilabda edzésem is van. Szóval heti 5-6 szor mozgok intenzíven,a csokit,chipset,kekszeket,pékárut lecsökkentettem,de azért eszek mindent ha úgy van,mértékkel,de délután már nem. Igyekszem sok zöldséget és gyümölcsöt enni,de ha megkívánom ebéd után a sütit akkor megeszem,de akkor utána csak keveset eszek,éppen annyit hogy ne legyek éhes és valami "lightosat".

10-12 kgtól szeretnék megszabdulni. Remélem mire beköszönt a jó idő,már a célban leszek.

Ja,és régebben Én is minden reggel mértem magam,de most váltottam és havi 1-szer nézem csak meg hogy mi újság. Január 1-jén 75 kgt mutatott a mérleg :( (63 kg a versenysúlyom,és a mostani célom)jövőhét pénteken ismét 1.-je úgyhogy alig várom ráálljak,remélem nem fogok csalódni,és lement 2-3 kg?!

14. 3fd432567f (válaszként erre: 12. - Edu1980)
2013. jan. 15. 22:09
Szia, köszönöm :) Nálam 8-as a maximum fokozat, és az a helyzet, hogy nem telt túl sok időbe ide eljutnom, mert én 9 évig táncoltam, így szerencsére nagyon jó állóképességem van (csak a háj sok rajtam:)), 1,5 hónap volt talán, mire 3:55-ről levittem 3 percre 8-ason a km-időmet. Én mikor megvettem, sem használtam másik fokozatokat szinte, mert azokban nem éreztem semmiféle megerőltetést.
13. imola_virag (válaszként erre: 11. - TiffanyMary)
2013. jan. 15. 20:18

Hát én nagyon szívesen elmondom, de lehet, lesznek olyanok, akiknek nem fog tetszeni és megköveznek érte :)) bár nincs benne semmi extra.


Valahogy kombináltam az összes fogyókúrás jótanácsot és megfogadtam azt, ami tetszett és nem azt, ami nem.


Szóval. Mindenekelőtt nem volt olyan ennivaló amit "tilos" volt egyek, bármit ettem, kivéve, hogy a mennyiséget lecsökkentettem, ha kellett, elég drasztikusan. Pl volt, hogy pizzát ettem, de: csak egy szeletet, semmiképpen nem délután 4 után. Igyekeztem mindenből jóval kevesebbet enni, illetve sok zöld teát ittam - amennyit csak tudtam, ez kb naponta 2-3 csuporral jelentett, plusz fél liter, liter víz. Nagyon sok gyümölcsöt ettem, illetve akkor, amikor nassolni támadt kedvem, akkor egy zsírszegény joghurtot vagy gyümölcsöt ettem. igyekeztem a pékárut is kiiktatni az étrendemből, bár nem teljesen (úgy kb 2 nap alatt 1-2 szeletet, csak ha tényleg kellett).


Na és most jön az, ami miatt megkövez(het)tek. Én naponta mértem magam, volt, hogy kétszer, háromszor is. Tudom, hogy ezt a legtöbb fogyókúrás kézikönyv tiltja, de én kíváncsi voltam, hogy változik pillanatról pillanatra és mikor mennyit fogyok. Pl. ha reggel 69,5 kg-t mértem, egész nap csak gyümölcsöt ettem, és este 69,0-t mutatott a mérleg, az nagyon tudott motiválni, annyira, hogy este egy csupor teával beértem vacsorára, és másnap reggel, újra a mérlegre állva már 68,6 volt. Tudom, hogy ezért megdobáltok, mert ez csak pillanatnyi különbség, de ez segített, hoyg másnap reggel, látva a 68,6-ot ismét az elliptikus biciklire szálljak fel, hogy megtartsam ezt a szintet. Olyan is volt, hogy reggel 67-et mutatott a mérleg, pl, reggelire egy szelet kenyeret ettem egy csupor tejjel, délben pedig egy kevés pestós tésztát, ezek után 67,8 lett a mért érték.


Szóval engem ez motivált, és ez volt az, ami segített végigvinni, csak úgy tudom, hogy "nem szabad" csak hetente egyszer méretkezni.


Ja, és heti 1 kg fogyás volt kitűzve mindig, semmi több, mindig az volt a cél, hogy egy hét alatt ennyi fogyjon, se több, se kevesebb.


Most megyek pihenni, mert fáradt vagoyk, holnap még benézek:) Kellemes estét és kitartást mindenkinek!

12. edu1980 (válaszként erre: 7. - 3fd432567f)
2013. jan. 15. 18:15
Gratulálok a fogyáshoz! Épp az ilyen megerősítés végett indítottam a topicot. Mennyi idő alatt értél a max ellenálláson 5 km-ig? Nálam 15-ös a max ellenállás, de baromi nehéz rajta pár percnél tovább. Egyenlőre. Még annak ellenére is, hogy elég jó izomzatom van.
11. TiffanyMary (válaszként erre: 3. - Imola_virag)
2013. jan. 15. 18:13

szia


mi ez a saját módszeres diéta?

tedd közzé, légyszi.

10. edu1980 (válaszként erre: 6. - Imola_virag)
2013. jan. 15. 18:12

Szerintem nem reális a 300 kcal 5 perc alatt. Több angol oldalon azt olvastam korábban, hogy 60 perc közepes intenzitású elliptikus tréner kb. 300-400 kcal. Gondolom izmoktól is függ.

A gépem egy 50 perces közepes intenzitású kardio edzésre kb. 150 kcal-t mér. Meg vagyok róla győződve, hogy alulértékeli. De a gépet használtan vettem, s be kellett volna állítatni az elektronikáját (szerintem ezért nem jó a számláló).

Én nem a km-t figyelem, hanem a fokozatot. Egy kardio edzés nálam így néz ki: 5 perc bemelegítés 3-on + 40 perc 7-en + 5 perc ismét 3-on. Intervallumot is csinálok mellette (ritkán).

9. imola_virag (válaszként erre: 8. - Ancsi7811)
2013. jan. 15. 17:08
A másfél órát mikor tekerted, este vagy inkább reggel? Egy darabban húztál le olyan sokat vagy inkább felosztottad több részre?
2013. jan. 15. 17:03
Én kb. 3 éve használom, az utóbbi időben nem túl intenzíven. De én csak ezzel 10 kg-ot fogytam, úgy, hogy semmit nem változtattam az étkezési szokásaimon, de heti 6-szor 90 percet hajtottam magam rajta. Aztán rájöttem, kell egy kis diéta is, és kell a változatosság...nekem! De attól függetlenül nagyon szeretem, így télen. Jó időben inkább a futás, bicaj, kirándulás.
2013. jan. 15. 16:54
Nekem 90 napos+elliptikus tréner 90 nap alatt 15 kiló mínuszt eredményezett. Én naponta legalább fél-egy órát tekertem, kivéve, mikor "hajtani" akartam magam, ez azt jelentette, hogy elértem addig, hogy 5 km-t tekertem le max. ellenálláson 15 perc alatt.
6. imola_virag (válaszként erre: 5. - Edu1980)
2013. jan. 15. 16:52

Nekem is ez volt az első, ami feltűnt, hogy nem csinálja ki a térdem, mint a szobabicikli :D


Nekem kb 5 perc tekerés után, majdnem a legerősebbre feltekerve 300 kcal-t ír ki, amit nem tudom, mennyire tartsak reálisnak, mert szerintem túloz (kb 20-22 km/h-val szoktam tekerni). Neked mennyit ír ki és kb mennyit szoktál vele edzeni?

2013. jan. 15. 16:46

Igen, diétázok mellett. Szerintem csak formál, ha nem diétázunk mellette. Viszont napi 1200 kcal + elliptikus tréner (amin 300-400 kcal-t égetek) kellene hosszú távon eredményezzen valami fogyást.

Kardio edzést és intervallumot is csinálok rajta (ez utóbbi nagyon kemény).

imola_virág: Neked is sok sikert! Nekem is 10-8 kg-t kellene fogynom. Eddig diétával 12 kg ment le, s még kellene legalább 8 kg. Rég terveztem az elliptikus tréner megvételét, hamarabb meg is kellett volna vennem. Kiderült, hogy ezt a mozgásformát (bármilyen nehéz fokozaton is), de élvezem, plussz nem csinálja ki a térdeim. Remélem hosszú távon és majd kismamaként is fogom tudni használni.

4. imola_virag (válaszként erre: 2. - Ekka)
2013. jan. 15. 16:37
Nem értek ezzel egyet. Szerintem nagyon jót tesz a tréner is, én igazán keveset mozogtam rajta (napi 30 percet kb), és messze felülmúlta a várakozásaimat.
2013. jan. 15. 16:36

Szia,


Én is elliptikus trénerezek + saját találmányű diétával keverem. Maga a tréner szerintem nem kimondottan fogyaszt, de nekem is ez a tapasztalatom vele, amit leírtál: jobb a közérzetem tőle, és főleg formál. Nagyon szeretem :) Tavaly nyáron vette a párom, de szeptemberben letörtem az egyik műanyagpedálrészt, és csak most, januárban jutottam odáig, hogy visszaragasszam... két hete folyamatosan használom, így diétával kb heti 1 kg megy le (a nyáron majdnem 10 kg-t sikerült ledobni ezzel a "saját" módszerrel + trénerrel). Sok sikert neked!

2. Ekka
2013. jan. 15. 16:35

A diéta az első, ha nem diétázol becsülettel, nem fogsz fogyni.

Az elliptikus tréner átmozgat, de én nem fűznék nagy reményeket hozzá.

Mozgásnak jó, de semmi több.

Nekem ez a személyes véleményem.:)

2013. jan. 15. 16:11

Sziasztok!

Mennyit és mennyi idő alatt sikerült fogyni elliptikus trénerrel és diétával? Milyen ellenálláson használjátok és hány percig? Kardio vagy intervallum edzést csináltok?

Kíváncsi vagyok azok tapasztalatára, akik diéta mellett elliptikus trénerrel mozognak és fogynak/fogytak.

Vettem egy ilyen gépet (Hammer), kb. 2 hete használom: kicsit fogytam (különösen cm-ben), formálódtam, jobb a közérzetem.

Várom a tapasztalatokat!

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook