Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Mennyi felülést kell csinálni ahhoz, hogy sok édesség mellett is csökkenjen a has? fórum

Mennyi felülést kell csinálni ahhoz, hogy sok édesség mellett is csökkenjen a has? (tudásbázis kérdés)


1 2 3
31. 5e48d37001 (válaszként erre: 21. - Vikianya)
2010. máj. 15. 09:42

A zsíréget torna során a pulzust ,általában karmunkával felvisszük 130-140.es tartományba egy időre ott tajuk intenzív mozgással,majd egy lassúbb mozgással csökkentjük,és ismét felvisszük.

Ez a lassú és gyorsabb váltakozik.A tornának min. 40 percesnek kell lennie.

Ilyen zsírégető tornák pl:

Norbi Duci tréning 4 más néven Aerobzóna

Czanik Balázs CapI.

Ha ezeket beszerzed és hetente min 3x megcsiálod,közben délután már csak fehérje alapú kajcsikat eszel akkor tutti leszel:-)

Délelőtt csokizhatsz is egy keveset:-)

2010. máj. 15. 07:12

Szerintem felét kell annak enni, amit az előző napon elfogysztottál.

A felülés legyen annyi ami még nem megerőltető, de ez ne csak 3 napig tartson.

Sok zöldség mellett lehet csokoládét is fogyasztani.

A boldogsághormonok nem a csokoládéban vannak, hanem a körülötted lévő emberekben, csak mosolyogj rájuk és böségesen megkapod.

29. Vikianya (válaszként erre: 27. - Goldilocks)
2010. máj. 15. 06:25
a zsírleszívás nekem túl erőszakos. És milyen lehet a testtekercselés?
2010. máj. 14. 22:04
Aki tuti le akar fogyni az menjen el 2-3 hónapig szobalánynak valamelyi szállodába és a fogyás garantált lesz.
2010. máj. 14. 22:02
A köldök körül nagyon nehéz vagy lehetetlen ledolgozni a zsírt.Ezért ajánlatos a zsírleszívás és állítólag utána a mellre rekíódik a zsír ha hízik az illető,azaz ritkán vagy egyáltalán nem tud hasra visszahízni.A férfiaknál is a mell növekedése figyelhető meg zsírleszívás után(tv-ben volt erről szó)
26. fe9e12ede0 (válaszként erre: 24. - Vaczila)
2010. máj. 14. 21:41

Ez teljesen így van, csak hozzátenném, hogy azért a a hormonok is jócskán beleszólnak. Hasi elhízásért a kortizol okolható, stressz csökkentésével lehet megszabadulni tőle. Túlhajszolt sport szintén megemeli a kortizolt, lefogy az arcod, minden, de a pocak legutoljára.

Valamint a kaja CH aránya is beleszól. Mikor lefogytam 75 kg-ra, akkor a szíjra az utoljára untángyártott lyuk jelezte a derékbőségemet.

Majd tömegeléskor visszaszedtem pár kilót, két lyukkal szélesebbre kellett venni. Visszamentem 84 kg-ig, majd jött a tavasz, leraktam a súlyzúkat, előkerült a bringa, meg a futócipő. Persze szigorúan csökkentettem a CH bevitelt, (paleo étrend), majd láss csodát, a 75 kg-kor kibökött lyuk épp jó rajtam, jelenleg 80 kg-al.

Nyilván az alacsonyabb inzulintermelés által csökkenő inzulinrezisztencia segít megszabadulni a csípőn lévő disznózsírtól.

25. Vikianya (válaszként erre: 24. - Vaczila)
2010. máj. 14. 20:14
én azt se bánnám :)
2010. máj. 14. 20:04
Nem lehet csak a hasat csökkenteni. Mindig az egész test fogy. És először általában nem a kritikus részeken látható a fogyás, hanem fordított sorrendben. Ha a hasadra rakódik le először, akkor onnan fog lemenni utóljára.
23. Vikianya (válaszként erre: 9. - Melissam)
2010. máj. 14. 13:16
és azt szerinted honnan lehet tudni, hogy egy főételben mennyi a kalória? Pl. ha nem én csinálom, akkor nem tudom pont mi kerül bele
22. Vikianya (válaszként erre: 7. - Homokóra)
2010. máj. 14. 13:14
ez jópofa :DD
21. Vikianya (válaszként erre: 6. - 882c3ecc1f)
2010. máj. 14. 13:14
és milyen a zsírégető torna?
20. Vikianya (válaszként erre: 4. - 57aa4ea1e8)
2010. máj. 14. 13:13
mert kell a boldogsághormon :)
2010. máj. 14. 13:04
Aranyos a kérdés. Tetszik :-)))
18. zsugabubus007 (válaszként erre: 14. - Homokóra)
2010. máj. 14. 12:54
szaladok is!
17. zsugabubus007 (válaszként erre: 15. - CsillagTM)
2010. máj. 14. 12:54
Szerintem kezdjétek el korán reggel, hátha végeztek vele....és ha igen még a rekordok könyvében benne is lehettek! :-))))
16. 5e48d37001 (válaszként erre: 1. - Vikianya)
2010. máj. 14. 12:52
Helyileg nem lehet fogyni,vagy mindenhonnan fogyunk vagy sehonnan.Hasizomerősítővel lehet változtatni a has szerkezetén,kinézetén,feszességén,de a terjedelmén azt nem.Csakis úgy lehet eredményt elérni,ha csökkentjük a bevitelt mellette.
15. CsillagTM (válaszként erre: 9. - Melissam)
2010. máj. 14. 12:48
2000 kalória?! én egy kalkulátorral kiszámoltam, asszem a 96 kilós páromnak jött ki 1900, mint napi szükséges mennyiség...nekem meg 1400 körül.
14. homokóra (válaszként erre: 12. - Zsugabubus007)
2010. máj. 14. 12:30
Páros izzadás:) fóliával betekert hassal:)
2010. máj. 14. 12:29
Akkor egész nap csak felülnöm kéne:)
12. zsugabubus007 (válaszként erre: 10. - Mung_daal)
2010. máj. 14. 12:29

"bár hasra van annál jobb gyakorlat is"


mit ajánlasz?

2010. máj. 14. 12:28
Napi 500 felülés, vagy hasprés látványos izomépítő - tapasztalatom.:)
2010. máj. 14. 12:27
A felüléstől -és bármilyen hasizomgyakorlattól- nem fog csökkenni a poci, legfeljebb a zsír alatt lesz izmos (ahogy nakedbike is mondta). Diétával és sok-sok kardióval, kitartással lehet csökkenteni a hasat, utána jöhet a felülés (bár hasra van annál jobb gyakorlat is).
2010. máj. 14. 12:27

EZ így elég bizonytalan kérdés :))

Mennyi édesség?

Szerintem számold össze, hogy egy nap kb mennyi kalóriát eszel. Utána nézd meg, hogy ez mennyivel több, mint a napi kb 2000. Ezt is pontosíthatod, mert nem mindenkinek ugyanannyi a szükséglete, de kb ennyi. Ha sokkal több, akkor a szervezeted raktározni fog, tehát tornáznod kell, hogy elégesd a kalóriákat.

A felülés elsősorban a hasizmodat formálja, tehát ettől biztos szebb lesz. De ne csak hasizmot csinálj azért. Nézd meg, hogy egy edzés kb mennyi kalóriát éget el és ez elég-e ahhoz, hogy elégesd, amennyivel többet eszel.

vmi ilyesmit kellene tenned szerintem.


de pl napi 100 felülés már biztos javít valamit.

8. zsugabubus007 (válaszként erre: 7. - Homokóra)
2010. máj. 14. 12:26
:)))
2010. máj. 14. 12:26
Mennyi édességet kell még ahhoz ennem, hogy NE tudjak felülni?:)
2010. máj. 14. 12:25
Szerintem mindenképpen csökkentsd a csoki mennyiséget!:)És NE CSAK felüléseket csinálj,mert az nem zsírégető torna,hanem izomépítő!:)
2010. máj. 14. 12:24
nakedbikének teljesen igaza van!
2010. máj. 14. 12:22

Többet, mint amennyi az édesség.

De ha fogyózni akarsz, minek eszel sok édességet???

2010. máj. 14. 12:21
Zsírégető mozgást kell hozzá végezni, nem felülést. Attól ha erősödik is a hasizom, felette lesz a zsírréteg. Természetesen, ha túlsúly van, ez akkor érvényes.
2010. máj. 14. 12:21
Vagy lehet egyáltalán?
1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook