Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Melyik receptkönyvet érdemes megvennie egy kezdőnek, amely az összes alap ételt tartalmazza? fórum

Melyik receptkönyvet érdemes megvennie egy kezdőnek, amely az összes alap ételt tartalmazza? (tudásbázis kérdés)


1 2
2010. febr. 5. 12:24
én egy weboldalat tudnék javasolni: [link]
2010. febr. 5. 12:24
Én is kezdő vagyok, van itthon Horváth Ilonás szakácskönyv, de semmit nem tudok kezdeni vele mert tök régies ételek vannak benne, még zsírral főz nagyon elavult. Ha én éppen nem nokedlit és pörköltet akarok hanem valami egészségesebb reform kaját akkor máris nem ér semmit.
2010. febr. 5. 12:15
Horvath Ilona szakacskonyve
36. benvik
2010. febr. 5. 11:49
Kétbalkezesek szakácskönyve. Én megtanultam főzni belőle.
2010. febr. 5. 11:44
Az interneten is a keresőbe beirod, hogy kezdő háziasszonyok szakácskönyve és esetleg a gép kihoz rengeteg megoldást, ill. segitséget. Nekem tetszett a Horváth Ilona könyve, hiszen elég népszerű volt.
34. bambuc
2010. febr. 4. 20:32

Én Polcz Alaine : Főzzünk örömmel! című könyvére esküszöm. Nem csak hasznos, hanem szórakoztató olvasmány is, az ételekhez füzőtt történetek miatt. Ráadásul nagyon jó tippek vannak arra, hogyan lehet olcsón, finomat főzni, mit csinálj a maradékkal, hogyan vásárolj a piacon, miről ismerszik meg a friss hús,reformételek, saláták, kipróbált receptek vannak benne. Üzletben már nincs , megvehető a bookline-on.

Én sosem szerettem Horváth Ilona könyvét, de megkaptam az anyukámtól.

2010. febr. 3. 21:45
Nagyon jó Horváth Ilona szakácskönyve. Most is kapható, minden alapvető étel készítését érthetően írja le. Szerintem nagyon jól használható, a fiam is most próbálkozik a főzéssel, kölcsön adtam neki, és jól boldogul belőle. Csak ajánlani tudom.
32. Pné Veronika (válaszként erre: 31. - Mandulaszem)
2010. jan. 6. 15:15
Nincs mit, szívesen. :-)
31. mandulaszem (válaszként erre: 30. - Pné Veronika)
2010. jan. 5. 22:04
Köszönöm. Amint időm engedi, bele is vetem magam a naplódba:)