Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Cikkek » Diéta & Fitness témák » Hogyan égess el könnyen 100 kalóriát? cikk

Hogyan égess el könnyen 100 kalóriát?


Januárban nagyon sokan határozzák el, hogy kisebb-nagyobb súlyfeleslegüktől megszabadulnak. Az egyik legjobb módszer erre, ha több energiát használunk el, mint amennyit az étkezésekkel beviszünk. Persze nem minden mozgás egyenértékű, de nem kell túlspirázni: gyakorlatilag minden mozgás HASZNOS, ez a lényeg.
Hogyan égess el könnyen 100 kalóriát?

Az alábbi mozgásnemek egy átlagos, 65 kilós emberre vonatkozó kalóriafelhasználást mutatják, CSAK TÁJÉKOZTATÓ, ÖTLETADÓ JELLEGGEL:


Mindennapi tevékenységekkel:

Időtöltés a gyerekkel (mozgással): 24 perc

Takarítás: 26 perc

Főzés: 34 perc

Ételek előkészítése: 40 perc

Padló felmosása: 20 perc

Babakocsis séta: 35 perc

Bútortologatás: 14 perc

Vásárlás: 38 perc

Sepregetés: 23 perc

Kutyasétáltatás: 26 perc


Kerti munka:

Hólapátolás: 15 perc

Fűnyírás: 20 perc

Festés: 18 perc

Gereblyézés: 23 perc

Kocsimosás: 20 perc

Gyomlálás: 18 perc


Sportok:

Kosárlabda, lövészet karika: 20 perc

Bowling: 30 perc

Tánc: 20 perc

Darts: 35 perc

Golfozás: 15 perc

Korcsolyázás: 18 perc

Frizbizés: 30 perc

Foci: 13 perc

Síelés: 10 perc

Teniszezés: 15 perc

Biciklizés: 23 perc

Elliptikus tréneren tekerés: 8 perc

Ugráló kötelezés: 9 perc

Súlyemelés: 15 perc

Pilates: 24 perc

Evezés gépen: 13 perc

Séta: 20 perc

Gyaloglás lépcsőn fel: 11 perc

Futás lépcsőn fel: 6 perc

Futás sík terepen: 9 perc

Úszás: 15 perc

Vízi aerobik: 23 perc

Jóga: 20 perc

Zumba: 11 perc


Ha a fogalmaidnak köze van a mozgáshoz, érdemes megkeresni azt az elfoglaltságot, ami örömet is okoz és átmozgatja a tested. Válaszd rendszeresen a lépcsőt a lift helyett, menj el a barátaiddal bowlingozni, teniszezni, keress hasznos elfoglaltságot a kertben, vagy sétálj nagyot a parkban! Nem kell rögtön január 2-án beiratkozni az edzőterembe, lehet, hogy épp elég, ha zenét kapcsolsz és ropod a táncot a nappalidban, de azt rendszeresen.

A lényeg az, hogy élvezd, amit csinálsz, többször is illeszd be a hétköznapokba és akkor az eredemény sem marad el.




Írta: boldogzokni, 2016. január 8. 09:08
Fórumozz a témáról: Hogyan égess el könnyen 100 kalóriát? fórum (eddig 36 hozzászólás)

Ha ez a cikk tetszett, az alábbiakat is ajánljuk figyelmedbe:


Minden jog fenntartva © 2005-2018, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | Facebook