Főoldal » Fórumok » Diéta & Fitness fórumok » Helyettem senki más nem fog lefogyni! fórum

Helyettem senki más nem fog lefogyni! (beszélgetős fórum)


❮❮ ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... ❯❯
295. panini (válaszként erre: 273. - G_eszter)
2011. okt. 26. 08:05
gratulálok, ügyes vagy :)
294. 5e48d37001 (válaszként erre: 273. - G_eszter)
2011. okt. 26. 08:00

Nahát véletlenül privátba küldtem el,pedig ide akartam íni. Amatőr vagyok:-)

Ezt:

Nagyon ügyes vagy,gratulálok!

..hát igen irigy emberek megjegyzéséről én is tudnák regényt írn.

De csak egyet emelnék ki,"barátnő" az utcán megkérdezte,te jó ég mi történt veled,úgy össze vagy esve!Jelzem ez a barátnő 3XL-es méret.Vagy volt a másik,aki állandóan kondi terembe járt bérlete volt futott,lenézte ,hogy otthon tornázok,meg kinevetett,hogy Rékára meg Norbira.

Na a helyzet úgy állt,hogy mégis én lettem 48kg nulla forint befektetéssel és nem ő.

Ez még csak a töredéke amit kaptam az irigy nőktől.

293. g_eszter (válaszként erre: 287. - LauraJones)
2011. okt. 26. 07:55

Köszönöm. Ezt szeretném hosszútávon csinálni. De még mindig tanulás fázis van. De már határozottan jobb, mint mondjuk fél éve.


Azt nem mondtam, hogy közben kalóriákat számoltam/számolok (mostanság legtöbbször csak nagyjából), hogy 1200-1500 között egyek kb. Persze volt néha zabálós napom, amikor volt az 1800-1900 is :S

292. LauraJones (válaszként erre: 290. - G_eszter)
2011. okt. 26. 07:54
:)
2011. okt. 26. 07:54

Naponta ingadozik a súlyunk, attól is függően, hogy mikor mész wc-re :) Ez gondolom senkinek nem újdonság. :D

Ezért nem is ideális hetente többször mérlegre állni, mert egyik nap ezt méred, másik nap azt, és mellette Te megtettél mindent. De a mérleg mégis többet mutat mondjuk, mint előző nap. Épp csak mondjuk, nem voltál reggel wc-n... :)

A jó fogyás az, ha heti fél-1 kilót fogyunk. Az napi 10 deka max.

Ennyit igazán nem lehet észre sem venni.

290. g_eszter (válaszként erre: 284. - Cee1358d4a)
2011. okt. 26. 07:52