Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Frontin szedése miatt, legyen még lelkiismeret furdalásom? fórum

Frontin szedése miatt, legyen még lelkiismeret furdalásom? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4
ma 09:09

Ez így működik ő is 8at szedett egy nap..aztan evente 100at majd gyomormosas..

Jól gondold meg mit csinalsz.

ma 09:08

Anyukám 18 évig szedte.2évbe tellet mire leszokott róla.Elég ha annyit írok 10évvel idősebb a szervezete vagy részletezzem,hogy milyen kàrokat okozott az a sok méreg?Tönkre tette az egészségét,hiaba állt le vele 18év utan..

Ja és h miert állt le?Mert mar csak a mellekhatasok jottek ki.

Ugyhogy igen,ha tönkre akarod tenni az életed mindenkepp szedd tovabb.

tegnap 07:19
Megèrtettem! Mindenkinek szèp napot!
115. Cyberpunk (válaszként erre: 91. - Epervirág2)
tegnapelőtt 22:18

Szia!


A lényeget nem érted. Nem szedésről vagy nem, nem erről van szó, hanem arról, hogy segíteni szeretnének neked, vagy bárkinek.


Sajnos bizonyos esetekben az élet nagyon nehezen viselhető el. Mindenkinek megvannak a saját problémájuk, és mindenkinek más fajsúllyal. Az orvos dönti el, hogy mit javasol.


Egyébként meg szép estét kívánok!

tegnapelőtt 18:35

Nem arról volt szó, hogy ne mutogassunk másik fórumokra, meg találgassunk, hogy ki, kicsoda?

Ez az anonim verzió nekem nagyon szimpatikus és emberi.

Az teljesen életszerű, hogy - ha még ismeretlenül is - de nem mindenki akar minden témában "névvel" megnyilvánulni. És már ezen megy a vita itt is. Kár.

113. Lávli (válaszként erre: 112. - Rabankari)
tegnapelőtt 18:34

Tényleg sajnálom.

Én a képességet és a hozzáállást egy kalap alá veszem, számomra nem jó orvos az, aki nem emberséges.

Mióta a másik oldalon állok, 4 éve már, azóta is csak egy olyanhoz volt "szerencsém", akire azt mondtam, hogy soha többet ne lássam.

Én nem véletlenül mondtam eddig sem, a fórum elején sem, hogy bízni kell az orvosokban, hinni a tudasukban, hisz láttam, tudom, hogy mi mindent tudnak és tesznek, sokszor emberfeletti erővel.

Tudom, a beteg ember türelmetlen, meg vannak, akik keltik a hangulatot is, várótermekben, Facebookon, fórumokon.

Nem szabad hagyni magunkat eltántorítani :)

Az első a gyógyulás, és az orvos nélkül elég nehéz .

112. rabankari (válaszként erre: 111. - Lávli)
tegnapelőtt 18:25
Én soha nem dolgoztam ott, a másik oldalon álltam. Rengeteg rossz élményem van és nagyon minimális sikersztori.Sokszor a hozzáállással volt a gond nem a képességgel.
111. Lávli
tegnapelőtt 18:17

Igazad van, abban mindenképpen, hogy nincs olyan szakma/hivatás a világon, ahol ne lennének kiválóak és gyengébb képességűek is. Így ez az orvosokra is értendő.

30 évig az egészségügyben és a szociális szférában dolgoztam, sok orvossal együtt. Hála Istennek kevés rossz tapasztalatom van, a nem kis idő alatt :)

110. rabankari (válaszként erre: 3. - Lávli)
tegnapelőtt 18:12
Orvos és orvos között nagyon nagy különbségek vannak, nem mindenki tartja a beteg érdekét szem előtt. Ez egyaránt igaz háziorvosra és szakorvosra is. A tanulás évei csak egy dolog, semmi köze ahhoz, hogy a beteg gyógyulásának kimenetele pozitív vagy negatív lesz.
109. valeriaria66 (válaszként erre: 108. - Fórumnyitó (anonim))
tegnapelőtt 12:10

Igen , kizárólag orvosi utasításra lehet szedni.

Nekem a Frontinnal sem volt bajom,csak csodálkoztam hogy műtét után ezzel nyitottak.

Viszont a minap olvastam egy erre szakosodott fórumon,hogy inkább szedje a gyógyszert egész életében ,mint azon stesszeljen mit szólnak mások.

Lehet diszkréten kezelni a dolgot.

Senki nem tudja meg.

Itt az életminőség javítása a cél.

Régebben én is ördögtől valónak tartottam ezeket a szereket ,de rájöttem van az a lelkiállapot mikor igenis szükség van rá.


Aki azt mondja ,hogy szedd össze magad és ez csak egy hiszti ,az konkrétan idióta!

108. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 106. - Valeriaria66)
tegnapelőtt 11:17
tudom,mert én is kaptam ,de ugy levitte a pulzusomat,hogy alig kaptam levegőt. azok is kapják akik infarktuson estek át,
107. Amaunet (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
tegnapelőtt 10:18

Ha orvosi felügyelet és irányítás mellett szeded, akkor nincs mitől tartanod.

A kívülállók "jótanácsaival", a neten olvasottakkal ne foglalkozz! Bízz az orvosodban!

106. valeriaria66 (válaszként erre: 102. - Fórumnyitó (anonim))
tegnapelőtt 10:15

Többek között,de szabályozza a szívműködést.

Könnyíti a szív munkáját.

De olvastam ,hogy egyes szorongásra ,stresszre is hatásos.De nyílván más gyógyszerekkel együtt!

Sőt az alkoholelvonásos tüneteket is csökkenti.

Szuper cucc ,de egészséges embernél lecsökkentheti a pulzusszámot nagyon.

Nekem pl.a thyroxin hormon miatt magas a pulzusszãmom és remegek emiatt.

105. Amaunet
tegnapelőtt 10:07

Volt egy időszak az életemben, mikor gyógyszeres segítséget vettem igénybe orvosi javaslatra.

Az orvos a Cipralex nevű gyógyszert javasolta, amely más mechanizmussal hat, mint a Frontin.

Ezt is kúraszerűen kellett szedni. Fokozatosan kezdeni és a kúra végén fokozatosan csökkenteni. Az agyi kapcsolatok "újraépítésében" segít a szerotoninszint karbantartásával.

A Frontint nem javasolta, révén az csak egy nyugtató hatású készítmény.


A kúra alatt jobban odafigyeltem magamra, a gondolataimra. Kerestem a lelki egyensúlyomat. Másként kezdtem látni a világot és magamat benne. Elfogadóbb lettem másokkal. Sokat segített ebben a meditáció.

De mindez nem a gyógyszer hatása volt, csak megpróbáltam utat keresni a lelki probléma megoldásához, ami a szorongást okozta.

Az emberek gyakran elfelejtenek MAGUKKAL foglalkozni, ami nem a fizikai testünk ápolásáról szól.

104. globus
tegnapelőtt 09:27

Szerintem itt két csatornán beszélgettek el egymás mellett.

Van egy normális Frontin szedés, orvos által előírt adagban, amivel semmi probléma. Valamint van a "bekapok egyet, amikor úgy érzem, akár naponta hatszor is" típus. Konkrétan ismerek embert, aki havonta 2 db százas dobozzal elcsipeget és le sem akar szokni róla. Mert iszik a férj, nincs pénz, munka, gonosz rokonok, kilátás, mások hülyesége stb...Na ez az ördögi kör, amire épphogy nem gyógyszer kellene.

Egyetlen esetben tudom elképzelni a korlátlan adagolást, végstádiumú gyógyíthatatlan betegségben.

103. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 100. - Valeriaria66)
tegnapelőtt 09:23
köszönöm
102. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 100. - Valeriaria66)
tegnapelőtt 09:21
béta blokkoló az vérnyomáscsökkentő nem?
101. tumbo (válaszként erre: 99. - Srcrss)
dec. 3. 19:08
a lányom KRESZ vizsga előtt nagyon izgult.mondom,ne aggódj,adok egy nyugtatót.ami persze nem volt,egy vitamint kapott.mondta,milyen jó volt.persze ez komoly betegségre nem megoldás.
100. valeriaria66 (válaszként erre: 99. - Srcrss)
dec. 3. 18:46

Én imádom a béta blokkolómat, azonnal csillapítja a szívem heves dobogását.

Fontos események előtt egy fél szem befigyel😉

Az orvosom is tud róla és nem ellenzi,mivel az életminőség javítása a cél.

Tehát fóruminditó ,ne legyen rossz érzésed!🙂

99. srcrss (válaszként erre: 98. - Valeriaria66)
dec. 3. 18:29
Én vizsgaidőszakban szedtem nyugibogyót, és nagyon jó volt, szerettem. 🙂 Van, akinek az segít, ha felhajt egy-két pohár bort. 🤣 Nem nagy ügy. Nem kell ennyire elzárkózni mindentől.
dec. 3. 18:19

Pajzsmirigy műtét után a főorvos Frontint írt fel a szívemre.

Na ,erre mit mondtok?

Szedtem szépen ,jól voltam és egy idő után kaptam a béta blokkolómat,mellőzve a Frontint.

A béta blokkoló már az életem része,nem tudnék meglenni nélküle.

Akkor én függő vagyok?(Pedig ez nem is antidepi.)

97. epervirág2 (válaszként erre: 94. - Srcrss)
dec. 3. 17:22
Nekem nem okozott
96. Panna.33 (válaszként erre: 94. - Srcrss)
dec. 3. 17:20

Nem is szólva az alkoholról és a nikitinról.

Na meg az internet...

95. tumbo (válaszként erre: 89. - Panna.33)
dec. 3. 17:19
ja,mikor kórházban voltam egyszer adtak gyomorvédőt a fájdalomcsillapítók miatt.de az összes napra föl volt írva.minden gyógyszernek van mellékhatása.és így is van,mint az altatónál.majd hozzászoksz.könnyen mondja az,aki szombaton 9 óráig alszik.voltam a boltban fél nyolckor mondja pasas,már kész a rizibizi,a hús is nemsokára.csodálkozik a fiatal boltos,hát miért nem alszik.talán mert nem tud.
94. srcrss (válaszként erre: 88. - Epervirág2)
dec. 3. 17:19
A koffein is függőséget okoz.
93. Panna.33 (válaszként erre: 92. - Lávli)
dec. 3. 17:19
Az enyimé nem szőrös, így nem lesz fekete sem. 🤪
92. Lávli (válaszként erre: 89. - Panna.33)
dec. 3. 17:09

DE milyen lenne az élet hisztéria nélkül?


Jaj, múltkor olvastam egy betegtájékoztatón mint lehetséges mellékhatást: megfeketedő szőrös nyelv. 😳😊


Ne strapáld magad, nem fogja azt reagálni, hogy "igazad lehet, köszi, majd elgondolkodom azon, amiket írtál".

91. epervirág2 (válaszként erre: 90. - Bless the child)
dec. 3. 17:09
Ez van leirva.De engem már nem èrdekel.Szedje ha kell ennyi.
90. Bless the child (válaszként erre: 88. - Epervirág2)
dec. 3. 17:02

Lépj már tovább, légyszi. Ezzel curvara nem segítesz a fórumindítónak.

Az meg kizárt, hogy szóról-szóra ez az értelmetlen katyvasz van leírva a tájékóztatóban

89. Panna.33 (válaszként erre: 88. - Epervirág2)
dec. 3. 17:01

És?

Kockázat és mellékhatás minden hatóanyagot tartalmazó gyógyszer esetébn van, vagy lehet.

Az orvos azért orvos, azért tanult éveken keresztül, hogy felmerje egyes betegeknél, hogy az ő állapotára mit kell adni mérlegelve az esetlegesen előforduló kockázatokat és mellékhatásokat.

Ha antibiotikumot kapsz, lehet, hogy fosni fogsz, de nem visz el Tüdő Gyuszi bácsi. Ez ugyanaz. Lehet (!!!), hogy függőség alakul ki, de nem fogod felkötni magad az első fára a lét elviselhetetlensége miatt.

1 2 3 4

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2019, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook