Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Chevrolet Lasetti problémám van, tudna egy autószerelő segíteni? fórum

Chevrolet Lasetti problémám van, tudna egy autószerelő segíteni? (tudásbázis kérdés)

1 2 3 4
2012. nov. 7. 18:48
Ja, igen, s még valamit észrevettem, egy ideje nagyon nehezen tudom felnyomni már 60-tól a gázt 90-ig.
37. c8ec504c40 (válaszként erre: 36. - Békanya)
2012. nov. 7. 18:47

Úgy tudom, 2005-ös. Igen, szokott rángani is, de az még nem zavaró, mint ahogy a sárga kigyulladás sem, mert sokaknál olvastam is, hogy az típushiba ennél a kocsinál.


Ami az életveszélyes, hogy menet közben hirtelen kigyulladnak pirosan az olaj, az aksi jelzők, nem fog a fék, nem fordul a kormány! Lehet, hogy rángat előtte, de nem minden rángás után csinálja meg és nem is minden nap! Kb. 2 hónapja csinálta először, aztán volt, hogy egy hét is eltelt, mikor újra, akkor vittük szerelőhöz először. Hibát nem mutattak ki. Hazavittük, nemsokára megint megcsinálta a kocsi ezt a hirtelen blokkot (ez a legjobb szó rá, leblokkol). Mindig sikerül félregurulva megállnom (nagy nehezen), s aztán simán újra elindult, csak én úgy gondolom, nem mindig lesz ilyen szerencsém, s nem csak magamra, de másokra is veszélyes vagyok így.

Szóval visszavittük a szerelőhöz, aki arra gondolt ezúttal, hogy a tanknál be kell építeni valamit, ami 8000 ft volt, hogy érzékelje a benzint. Megtettük. Tegnapelőttig nem is volt semmi... de most megint előjött a dolog :(((

A szerelő azt is mondta, ha továbbra is megcsinálja - mivel a gép, amit rákötnek, semmit sem mutat ki, csak azt tudná csinálni, hogy ő használja egy hétig a kocsit, hogy lássa, hogy mi van... hát erre még nem vittük el, nem tudom, volna-e értelme?


Kb. mibe kerül egy ilyen teljes átvizsgálás???????

36. Békanya (válaszként erre: 34. - C8ec504c40)
2012. nov. 7. 17:14
"dadog" a motor vagy maga az egész autó elkezd rángatni? a megtorpanás mit jelent? mész egy x sebességgel és visszavesz hirtelen? Azért kérdezem, mert ha dadog csak a motor akkor ott lehet azzal van a gond hogy a levegőcső ami a motorba megy, vagy megvan törve vagy elkoszolódott, magyarul nem kap elég levegőt a motor hogy a hengerekben a benzinnel tömörítse és begyújtsa :D Annyi autó megfordult már nálunk hogy nő létemre lassan én is szakmái vizsgázhatok belőle.. de ha az egész autó megtorpan akkor lehet más gond is... Az a baj hogy nagyon sok autónak az üzemanyag rendszere a gyenge pont, pl opel és ford escort, a régi dízelek... és sokszor csak találgatni lehet konkrétan mi okozza a dolgot.. ha pedig nem azzal van gond akkor valami villamossági gond lesz, amúgy pár ezer forintért egy szaki átvizsgálja az autót, amit az esetetekben lehet érdemes lenne, így ki lehetne zárni pl a computert és egyéb elektronikai dolgot, hogy hibás legyen. Utána lehet kutakodni a többi részen... hány éves az autó?
35. töprengő (válaszként erre: 33. - C8ec504c40)
2012. nov. 7. 14:36
Ez azért komolyabb dolog mint egy nyavalyás varrógép.
2012. nov. 7. 14:00

Felmentem a lasetti klubba, de nem tudok regisztrálni, mert mindig hibásnak adja ki a legvégén a kódot. Megőrülök!

Olvasgatom őket, mindannyiójuknak van a sárga hibajelzés és rángatás (ezt még nem is írtam, nekem is), ill. a torpanás. De hogy ez pontosan mit takar, nem tudom megkérdezni, mert nem enged be a rendszer! :((((((((((((((

33. c8ec504c40 (válaszként erre: 32. - Töprengő)
2012. nov. 7. 13:59
Igen, így van! Nem kívánom neki,hogy megtörténjen vele, mert nem játék, de mégis kellene, mert másképp nem tudja, hogy milyen (vagy nem akarja elhinni).
32. töprengő (válaszként erre: 31. - C8ec504c40)
2012. nov. 7. 13:44

A férjednél nem csinálta?

Úgy jártál mint gyakran a varrodába szoktak, ha valami kehe van a géppel. Mikor a műszerész odamegy, annál minden jól működik.

31. c8ec504c40 (válaszként erre: 25. - Békanya)
2012. nov. 7. 13:19

Ez a "Sell" nem tesconál van mondjuk.


Igen, ahogy írod, amikor 90-el mentem és kiadta ezt a hibát, hogy se fék, se kormány nem működött, az a szerencsém volt, hogy éppen nem akart senki kikanyarodni a községből, ahova én meg bekanyarodtam jó nagy ívben a hiba miatt, majd hagytam, hogy a kocsi kihúzódjon a padka mellé, amíg meg nem állt. Igen, ez így életveszélyes, nem csak magamra, de másokra nézve is, így nem használhatom.

S tudjátok mi a furcsa? A férjemmel cseréltünk a minap kocsit, nála nem jött elő a probléma! Legelőször, mikor mondtam neki, el sem hitte, talán még másodjára sem, azt mondta, hogy biztos az én vezetési hibám. Őszintén, annak jobban örülnék, de nem az, mert mondom, szabályos 90 km/óránál is hipp-hopp megcsinálta már. Egyébként meg, a legtöbbször, mikor bemegyek a körforgalomba. S van ott egy szakasz, még előtte, amikoris villogni kezd ez a sárga gomb (ami egyébként folyamatosan világít más Lacettikban is! - 2 ismerőst is tudok, akinek ez a sárga világítós "cső" a problémája, vagyis a hibajelzője, csak a szervízkönyvében más és mást ír le).

30. c8ec504c40 (válaszként erre: 22. - Regin_a)
2012. nov. 7. 13:13
Köszi, én is így érzem, hogy nem mehetek így az autóval.
29. c8ec504c40 (válaszként erre: 21. - Regin_a)
2012. nov. 7. 13:11
Köszi, már én is azon vagyok, hogy máshova viszem, amint gyűjtök rá pénzt. Nem rossz ez a szerelő, de szerintem is értenie kéne mindenhez, legalább valami sejtése kéne legyen a dologról...
28. c8ec504c40 (válaszként erre: 20. - 7796ae808e)
2012. nov. 7. 13:09
Vajon mi a csodát ért torpanás alatt??? Lehet, hogy pont azt, amilyen problémával én küzdök?
27. c8ec504c40 (válaszként erre: 19. - 7796ae808e)
2012. nov. 7. 13:07
Én is keresgéltem már hasonló fórumokat (csak nagy része nekem kínai volt), ennek is utánanézek, köszi szépen!
26. c8ec504c40 (válaszként erre: 18. - 7796ae808e)
2012. nov. 7. 13:06
Az lesz, amint lesz rá pénzem, csak gondoltam megkérdezem itt is, hátha járt valaki hasonlóan.
25. Békanya (válaszként erre: 13. - C8ec504c40)
2012. nov. 7. 12:47
Nagy valószínűséggel, ahogy a többiek is írják az üzemanyag rendszerrel lesz valami gond! Én is azt tudom mondani menj el egy másik szerelőhöz mert ez így életveszély. Nincs rásegítés persze a kormánynál, mert leáll a motor és nem műkszik a szervó. ilyenkor kenyérszervó marad, kapaszkodj bele a kormányba! Sajnos a benzin ma már olyan hogy lehet hogy olcsóbb de akkor meg van a kockázata hogy sz@r is. Volt olyan ismerősöm akinek belefagyott az üzemanyaga a tankba, és annó akkor még tesco kút volt :D Ha a közelünkbe laknál mondanám hogy hozd el megnézi párom, de javaslom minnél előbb keressetek egy másik szerelőt. Tapasztalat: a márkaszervíz nem mindig a te javadat akarja, vagyis a javadat, de nem úgy :) Mint írtam nem mutat a műszerük semmit mert szakaszos gond lesz, ilyenkor nem mutat semmi hibát, a technika is hibázhat.. ha ezt így hagyjátok, később nagy eséllyel rosszabb lesz...
24. töprengő (válaszként erre: 15. - C8ec504c40)
2012. nov. 7. 09:04

Igen.. A teso már selles..

Az oroszlányhoz megy.. adzsip...

23. töprengő (válaszként erre: 12. - 7796ae808e)
2012. nov. 7. 09:00
Azt nem mondta a " műszerfalon ", mert a motornak is van, látott e valamit ami másképp világít. Füst, nem húzott úgy. Ilyenre panaszkodott. Igaz van légnyomásmérő, de akkor se megy oda tankolni...
22. Regin_a (válaszként erre: 21. - Regin_a)
2012. nov. 7. 08:42

Visszautalva az EGR szelepre


Utánaolvastam, lehet hogy ő a ludas mégis

Bekoszolódás, beragadás esetén annyira elrontja a levegő/benzin keverési arányát, hogy leállhat az autó

Nos, ilyenkor persze nincs szervó rásegités

Ugyanakkor!! Motorleállás esetén is kellene fék"szervó" tartaléknak lenni, pár fékezésig.


Ismétlem, ha a szerelő ilyen hibával kienged a forgalomba, baleset esetén "bűnténnyel gyanusitható"


Mintha én villanyász, egy életveszélyes helyzetben nem javitanám ki, vagy nem kérnék kollegátol segítséget a megoldásban és áramütés lenne a vége

21. Regin_a (válaszként erre: 1. - C8ec504c40)
2012. nov. 7. 08:31

A szerelő nem tudja mi baja "


Többet ahhoz a szerelőhöz ne menj!


Ez életveszélyes! Gondolj bele, azt mondod a szerelőnek hogy elment a fék és a kormányszervó-rásegités- és ő elengedett a forgalomba hogyhát nem tudja

Vazze, ott van a nagy szervizkönyv a polcon, ha hülye hozzá , hivja oda a főnökét


Vidd el egy másik szervizbe, illetve inkább valami profi sofőrrel vitesd el, aki kivédi az ilyen hibát ha előadódik odamenet


Alant ajánlották a Lacetti-klub oldalát

Ott is előadhatod a gondodat


Az EGR szelep az a károsanyag CO kibocsátásért felel, attol a kormány és fékrásegités nem megy el

2012. nov. 7. 08:05

Ez a jó cím.


[link]

2012. nov. 7. 08:01

Itt találtam egy Chevro fórumot, itt írnak a sárga lámpás problémáról. Valami szelep beragadt, és leszabályozza az elektronika az injektort.


[link]

18. 7796ae808e (válaszként erre: 11. - C8ec504c40)
2012. nov. 7. 07:54
Motorháztető alá benéznek egyáltalán? Mondjuk a nívó pálca olajszintet? Mert ha még azt sem, akkkor vidd másik szerelőhöz, hátha ő tud mondani valamit.
17. 7796ae808e (válaszként erre: 8. - Zsazsanéni)
2012. nov. 7. 07:51
Tesco és Auchan benzint nem szabad a kocsikba tankolni, mert tönkre vágja a motort. Nehezen indul reggel az olcsó pancstól!
16. c8ec504c40 (válaszként erre: 12. - 7796ae808e)
2012. nov. 7. 07:46
Nálam sárga valami.
15. c8ec504c40 (válaszként erre: 9. - Töprengő)
2012. nov. 7. 07:46
Én a Shellnél szoktam tankolni, az volt, ami nektek sem volt jó? Most, hogy így mondjátok, eszembe jutott, hogy este, miután tankoltam és reggel elindultam, hátul láttam, hogy füstölög, nem sokáig, de még meg is jegyeztem magamban, hogy mi van, kigyulladt a kocsim?
14. c8ec504c40 (válaszként erre: 7. - T_marcsi)
2012. nov. 7. 07:44

Megnéztük már:) nálunk kipufogóhibát ír le. Ez okozná??? Azért írom, hogy nálunk, mert anyóséknak is ilyen autója van, náluk meg lamda szonda hibáját, az ismerősünknél meg egészen mást :(


Egyébként jó kis autó, sajnálnék megválni tőle, de ez így életveszélyes. Igen, én is úgy vagyok vele, hogy most busszal járok.

13. c8ec504c40 (válaszként erre: 6. - Békanya)
2012. nov. 7. 07:41

A sárga hibajelző lámpa szokott kivillani és jelezni (de ez más Chevrokon is kivillan, ahogy hallom), eddig nekünk sem okozott semmi gondot, csak kivillant.

Ami ijedtségre ad okot (sőt, nekem már rettegésre), hogy hirtelen fogja magát, nehézzé válik a kormányozás, a fékezés (már csak óvatos félrehúzódásra van ilyenkor lehetőség), s a kijelzőn pirosan mutatja az akkumulátort, ill. szintén pirosan az olajos kannát. Eddig szerencsém volt, mert félre tudtam állni, de mi van, ha akár 80-al megyek (mert olyan is volt már, hogy akkor állt le!) és nekimegyek az előttem levőnek, mert nem tudok félreállni?? Vagy akármi. Lassan már minden héten visszük a szerelőhöz, ráköti a számítógépes műszerét, de semmi. A múltkor kocsit cseréltem a férjemmel, nála nem volt semmi. Már azt hittem, vezetési hibám, de nem. Szóval el vagyok keseredve, mert sok minden kiesik így..

12. 7796ae808e (válaszként erre: 9. - Töprengő)
2012. nov. 7. 07:38
Azt le tudnád írni, hogy milyen ábra világít?
11. c8ec504c40 (válaszként erre: 5. - 7796ae808e)
2012. nov. 7. 07:30

Igen, benzines. S volt már kötelezőn.

Megy a kocsim, s miután ezeket megcsinálja, újra lehet indítani rögtön, csak hát megcsinálja. Nem minden nap, de úgy veszem észre, bármikor előfordulhat, s a szerelők számítógépe nem mutat ki semmit.

10. c8ec504c40 (válaszként erre: 2. - Sopianae)
2012. nov. 7. 07:27
Egyébként mit mondtak utólag, mi volt az oka??
2012. nov. 7. 07:07

Benzin? Az lehet.. Motorozik a férjem, és Ő se megy az egyik kúthoz.. Jobban füstölt, vagy mit tapasztalt. :((

( én ebbe nem szólok bele Ő tudja )

1 2 3 4

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook