Chevrolet Lasetti problémám van, tudna egy autószerelő segíteni? (tudásbázis kérdés)
Pont úgy ahogy az ilyen ember internetet kap, kifizeti! Nem értem miért gondolod, hogy egy jogosítvány megszerzésével mindenki érteni fog az autó teljes mechanikai működéséhez!? Érdekes mi nem támadtuk le egyből, elmondta mit tapasztal és nem kezdtünk el ezen okoskodni. Én sem értenék az autókhoz azon kívül, hogy beindítsam, ha csak a jogsim lenne meg, mert lósz*rt sem tanítanak erről! Nekem mákom van mert van egy autószerelő párom és apámnak is hivatásos jogsija van, így ha akarom ha nem kaptam az infókat. De nem mindenki van így! Néha inkább gondolkodj el 10 másodpercig miért akarsz belekötni egy másik emberbe aki segítséget remélve teszi fel a fórum témát!
hagyd rá... Azt hiszi a neved alapján te is nő vagy pedig az övéből is vali jönne ki... Ismét isten egy ritka példányával van dolgunk aki azt hiszi, ezt mindenkinek tudnia kell, és itt rajta kívül nincs más férfi a fórumon... mondjuk nem tudom miért van akkor ő itt... :P
Ha van úrvezetői jogsid, akkor tudhatnád hogy szinte semmit nem oktatnak a fékrendszerek lelkéröl, de önmagárol a motorrol sem mélyebben
Teszem hozzá, hivatásoson is alig többet, csak ott gyakorlati műszaki is van
Egy a lényeges, ha jelzőlámpa kigyullad, tudja a vezető hogy továbbmehet vagy nem.
Te irtad hogy elárulod, hogy nehezebben működik a fékpedál
Áruld el akkor!
"Ugyanakkor!! Motorleállás esetén is kellene fék"szervó" tartaléknak lenni, pár fékezésig."
Muhhaha :D
Egyébként elárulom, ugyanúgy fog az a fék, csak a pedál "megy" nehezebben :D"
Ezt irtad és röhigcséltél mert azt állitottam hogy motorleállás esetén is van pár fékezésig szervo segités
A légtartályos szervót most ne emlitsük, csak a vákumosat, merst személyautókon ez van
A vákumtartályban, ami valóban nem tartály hanem egy membránnal kettőbeosztott "edény", aminek egyik felét szivja a motor és vákumot létesit ott
Ha nem szivja, akkor sem szökik el a vákum, ezért leállt motornál is van egy rövid ideig korábbi fékhatás
Egyszer próbáld ki
A pedál meg ugyanolyan könnyedén mozog, max a fékerő kifejtéséhez kell sokkal nagyobb erő,
mert az áttételezését ugy oldják meg , mintha vákum segités mindig lenne
Nem hülyeséget irtál, csak nem szeressem a fölösleges röhigcsélést, az estleges kijavitás helyett, ha hülyeséget írok.
Nem gúnyolódok, csak az eszem megáll, hogy valaki ennyi hozzáértéssel kaphat jogosítványt.
Elárulod, hogy a hozzászólásomban mi volt a hülyeség? :D
Adj egy emilcimet, beregellek
csak nem akarja engedni? Hova valósiak vagytok amúgy?
Nem, összeesküdött ellenem, mindig hibás a kód :(
... és főleg, ha nem akar segíteni, csak kiröhögni.
Csak nem sikerült regelned a Lacetti fórumba?
Nekem ne árulj el semmit!
Bizonyára van ismerősöd aki már MAJDNEM vezetett autót elromlott szervóval, vagy fékezett leállt motorral
A pedál egyáltalán nem megy nehezebben, jobban kell nyomni,ami ebben az esetben szokatlan és azért lehet baleset mert a vezető nem számit erre
Nos röviden, vegyél vissza az arcodbol, különösen ha hülyeséget beszélsz
A fék nem fogott, én tapasztaltam, nem is egyszer, nem te. S nem Józsibácsihoz vittem, hanem rendes autós centrumba, csak sajna nem mutattak ki hibát, vagyis sajna nem mutatta ki a műszer azt a hibát, ami a kocsimnak van, mert akkor már előbbre lennénk.
Na hát ez marha vicces volt! Azért írtam le mindent, hogy elmondjam, mi jelentkezik és ebből esetleg valaki rájön, hogy az ő kocsijával már történt ilyesmi. Miért kell gúnyolódnod? Persze, hozzászólhatsz, mint bárki más, de ez minden volt, csak nem segítség, én pedig segítséget kértem.
Az ércelődésedből kihagytad a kenyérszervót...
5 ezer :D példának írtam a mi esetünkben, arra írtam ,hogy időnként érdemes azokat a dolgokat átnézni ami kormolódik, piszkolódik az olajszármazéktól, stb... nekünk régi autónk van annál az koszolódik :)
"Ugyanakkor!! Motorleállás esetén is kellene fék"szervó" tartaléknak lenni, pár fékezésig."
Muhhaha :D
Egyébként elárulom, ugyanúgy fog az a fék, csak a pedál "megy" nehezebben :D
Jézus isten :D :D Menet közben leáll, ráadásul még kormányozni se lehet, és a fék se működik :D És ha még ez se lenne elég, az "akkumulátort" (magyarul a töltést) és az olajos kannát (:D :D) is pirosan mutatja. Talán azért, mert ha leáll a motor, akkor se olajnyomás, se töltés nincs. Nem rémlik autóiskolából? Valamint a szervó és a fékrásegítő is csak járó motornál működik :D Ja, de nem csodálkozok, közben eszembe jutott, hogy ez egy női fórum :))))
Egyébként bármi baja lehet, vidd el hivatalos márkaszervizbe, ne a Józsibácsihoz a másik utcába :D
Most az 5 alatt mit értsek, mert ennyire nem vagyok képben: 5 ezer, vagy 50 ezer?:)
Tehát ne kormoljam ki az autópályán? Hanem inkább a pillangószelepet tisztíttassam ki?
Ha szerencséd van igen, bár párom azt mondja, hogy bemész egy szerelőhöz egy 5-ért lehúzza neked a szelepet és a lámpa se fog világítani meg valszeg nem csinál majd ilyet. Szokták ezt csinálni :D De semmikép se huzasd meg az autót! Vagyis ahogy írták kormold ki, mert lehet rosszabb lesz. Amúgy ezt a szelepet más autókban EP szelepnek is hívják :D Érdemes ilyenekre odafigyelni időközönként, a mi seatunkban pl rendszeresen tisztítani kell a pillangószelepet, mert különben leáll a motor, ha nagyon gázos már.. annó egy kedves ismerős egyből computert akart cserélni ez miatt. Végülis az egyik kb 40 ezer a másik fél óra vesződés... :D
Köszi szépen, hálás vagyok a tanácsokért. Szóval valszeg tisztítanom kell??? Vajon mennyibe lesz? Bár minden pénzt megér, ha újra nyugodtan tudom használni és nem kell rettegnem a leblokkolástól.
gyakorlatilag leírták hogy kormold ki a motort :D lehet kapni főleg kutakon egy benzin adalékot asszem egy kupaknyi teli tankhoz már nem tudom... ez növeli a teljesítményét a benzinnek, jól odalépsz a gáznak, az autó majd pörög meg vonyít ( bocsi de én ahhoz tudnám viszonyítani ) és a koszolódások kimennek.. elvileg.. ettől nem fog jobb levegőt kapni, se jobb üzemanyagot, vagy ha koszos az üzemanyag, tisztábbat, szóval ez nem megoldás rá. az EGR szelep nem más mint egy hülye környezetvédelmi bigyó :D gyakorlatilag a rángatásért felel, illetve a teljesítmény csökkenés is betudható neki, de nem hiszem hogy ez annyira elkoszolódna hogy leáll a motor... mivel említetted, hogy kigyullad az olaj meg az aksi jele, az az mikor leáll a motor, mert pl lefullad. nem kap elég üzemanyagot és leáll. Mint írtam a levegő ami a motorba megy nem kóser ezért dadog, így lehet a szelep is de nem ez fogja a te problémádat okozni, és egy autópályás kormolástól az nem fog megtisztulni... Sőt... ugyanis az EGR szelep egy bizonyos mennyiségű kipufogógázt nyomat vissza a motorba (így lesz az a szép környezetvédelmi matrica) és amit kikormolsz visszajut ugyan oda... Nem kell eladni, lehet egy tisztítással megúszod, de ha eladod akkor más áron alul fogja megvenni tőled, mert viheti egybl szerelőhöz... Ezt most én mint nő írtam le hogy kicsit jobban értsd mit írnak oda kínaiul :D Mondom lassan csak vizsgáznom kéne :D
Azt olvastam még, hogy a benzin mellé valamit be kell tölteni, ami letisztítja a kormot és 3-asban meg kell huzatni az autópályán... nekem kissé kínai ez az autós szleng, de csak csak ez lehet az értelme? Meg valami ERG szelepeket emlegettek gyakran.
Utánaolvastam a fórumokon, a legtöbb Lacettinél megvan a sárga lámpa, a rángatás - ezek engem sem zavarnak nagyon. De ez a leblokkolás... a férjem azt mondja, adjam el a kocsit, ha nem merek beleülni. Még nem adom el, mert majd elviszem egy másik szerelőhöz is, ha lesz rá.
Szerelni nem, max kisebb dolgokat, ahova nekem könnyebb volt beérni azokat vissza raktam, én inkább autót bontottam eddig :D szombaton egy hete kórházba is kerültem mert sikerült szétvágatnom a tenyerem egy elflexelt féltengellyel :D Szerencsére a memóriám olyan ha egyszer látok valamit és még mellé magyaráznak akkor megmarad, de tény, hogy ahány féle autómárka, mindegyik másmilyen... :D
Hát én ezt a jelenséget így azonosítom be, Dadog :D Lehet hívják másképp is :D
Én meg már nagyon szeretném tudni, hogy mi a baja???
Vagy kérdezz rá a szerelődnél az EGR szelepre, pucolás, illetve elöször hatástalanitása, hogy akkor is csinálja-e
Beleolvasgattam a fórumukba
Lehet az ellenőrző kódot/betüket addig váltogatni amig olvashatót ad ki
Ne add fel!
A szerelőnek meg ha odaadod, km állással,sérüléseket leirva, papirral átvetetve és ugyanigy vissza
Gyorshajtás szabálysértés esetére!
Tán még szereltél is? Csípom akik nem félnek bizonyos férfi munkáktól..
Dadog, nem akkor mondják Kenguru benzin??
Csak eszembe jutott.
Jól leírtad, szinte én is értem pedig nincs autónk.
További ajánlott fórumok: