Főoldal » Fórumok » Babák & Mamák fórumok » Bérapa kerestetik! fórum

Bérapa kerestetik! (beszélgetős fórum)


1 2 3 4 5 6
163. S.donor
márc. 11. 09:42

Sziasztok!


Szívesen segítek olyan nőknek akik babára vágynak, szexmentes segítek. Társszülőség kizárva.



Írj privátban.

162. DanielK
jan. 22. 01:14

Donornak jelentkeznék.

45 éves, sportos, káros szenvedélyektől mentes, kétdiplomás mérnök vagyok.


Fizikai paramétereim: 180 cm magas, 83 kiló, szálkásan sportos alkat, barna hajú és szemű, Budapesten élek.


Egyedül nevelem saját kislányomat, de nyújtottam már korábban ilyen segítséget többször is, és ennek eredményeként három másik hölgynek is született összesen négy gyermeke, akikkel nem tartom a kapcsolatot. (6 további hölgy is teherbe esett, akiknél sajnos nem maradt meg a magzat, és nem is akartak újra próbálkozni.)


Bár már nem számítok fiatalnak, kifejezetten sok és jó minőségű anyaggal rendelkezem, ezért ajánlom fel gyermeknemzésre. Gyakori mintaadást is tudok vállalni.


titkosdonor@gmail.com

161. S.donor (válaszként erre: 160. - Lapajka2)
jan. 5. 11:42

Te nagyon hülye vagy az tudod??

Nem hülye kioktatást keres a nő ha nem szexmentes segítséget, és abszolút nem csökken esélye dolognak, ha otthoni fecskendővel termékenyül meg nő! Látszik hogy okoskodás az van de hogy miről írsz nem tudod. Lehet neked egyszerűen hangzik hogy jól bedugja mikor közel van, de ahhoz nőnek saját magának meg kell erőszakolni testét lelkét, hogy meg valósuljon. Tényleg látszik fogalmad nincs miről írsz, gondol egy punci vadász vagy aki kiakarja használni helyzetet egy pottya szexért, na jó pici behatolás ürítésért.

Hidd el amit nő két teljesen jól működik, tudom elég sok sikeres talalkozóm volt már, úgy hogy kérlek ne írogass ide hülyeséget.

160. Lapajka2 (válaszként erre: 159. - Szabi2422)
jan. 2. 13:24