Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Internetes rendelés, termék sehol, webhely megszűnt. Mit tehetek? fórum

Internetes rendelés, termék sehol, webhely megszűnt. Mit tehetek? (beszélgetős fórum)


1 2
júl. 31. 15:36

Sziasztok!


Nekem 07.10-én sikerült utalnom a Titán számlájára két háztartási gép árát.

Pedig előtte megnéztem a NAV nyilvántartást, de akkor még nem volt ott róluk negatív adat.

Most mindenesetre van ötletem az átutalt összeg visszaszerzésére. Ezt el is indítottam.

Ha sikerül, jelentkezem, hogy más is kihasználhassa ezt a lehetőséget.

júl. 24. 23:30

Sziasztok,csatlakozom a sorba :(

6.án rendeltem 2 nap múlva küldték emailt hogy kisszállítva,de ugye semmi nem jött.Telefonra, emailre nem volt semmi reakciójuk. Már próbálok intézkedni.

júl. 23. 21:49
Sziasztok! Sajnos én is befutottam a csőbe! Feljelentést tettem a BRFK! Telefont rendeltem Titán Colculting Kft től ,utaltam is az összeget,de a telefont nem kaptam meg! Ma voltam kihallgatáson .
43. Csilla11 (válaszként erre: 41. - MONA891220)
júl. 23. 17:51
Szia. AZ ország számos pontján tettek már feljelentést, a 34-es kommentben irány adó, ezt a brfk tette közzé a Facebook oldalán, Én péntek este tettem feljelentést a bajai rfk-on, majd utána a brfk-nak is küldtem e-mail-t a Facebook post alapján, ma voltam a rendőrségen tanúvallomást tenni sértettként és pont ma ért le a brfk megkeresése is. Nagy erőkkel folyik a nyomozás, ami még fontos, ha kihallgatásra kerül a sor, polgári igényt kell bejelenteni. Így ha bíróságra kerül az ügy, a bíró az ítéletben tudja foganatosítani a kár igényt.
42. Norcsibell (válaszként erre: 41. - MONA891220)
júl. 23. 11:53

Szia!

A 34. kommentben leírtak szerint tettem feljelentést emailben majd telefonáltam a megadott számon. Visszaigazolták, foglalkoznak az üggyel.

júl. 23. 11:21

Sziasztok!

sajnos én is rendeltem ezen a weboldalon egy gáztűzhelyt július 14-én,a pénz el lett utalva,a webhely megszűnt,emailra nm válaszolnak! megyek feljelentést tenni!!!! Valaki tudna abban segíteni,hogy ki és hol tette a feljelentést?Ha kell írok elérhetőséget! Eközben beszéltem a rendőrséggel és kérték ha tudok neveket és hogy helyileg hol történt feljelentés egyszerűsítene dolgokat! Köszönöm

júl. 23. 10:07

Sziasztok!

Sajnos én is beállok a sorba...

Feljelentést fogok tenni ahogy ti is. Köszi az indítványozást!

Mielőtt rendeltem után néztem a cégnek és rendben találtam, de azért bankkártyával soha nem merek ilyen "kis" cégeknél fizetni. Mondjuk gyanús lehetett volna, hogy csak utalást fogadnak el.

Viszont ami jó hír --> egyszer engem gyanúsítottak internetes csalásért és elég sokáig csücsültem kihallgatáson, (nem én voltam az elkövető :D ) szóval a rendőrség foglalkozik vele. :) ;) (Amennyiben ez vígasztal... :( )

júl. 22. 14:12
Ma bent voltam a rendőrségen és megtettem a feljelentést.Mindenki tegye meg a feljelentést,hátha sikerül elkapni őket.
júl. 21. 07:49

Tegnap a fb.-on én is feljelentést tettem.A pénzünknek biztosan búcsút mondhatunk,hiszen volt elég idejük,hogy eltüntessék.

Aki még nem tett feljelentést,az tegye meg minél előbb.

Csak egy emailt kell küldeni.

37. Ahmad
júl. 20. 21:58

Köszönjük szépen @Csilla11, holnap én is feljelentem őket erre a bü.re hivatkozva...

Megnyugodtam hogy nem vagyok egyedül, hanem egy a sok naiv jószándékú ember közül :)

júl. 20. 10:20
Sziasztok. Ma én is megteszem a feljelentést. Nekem se jött meg a megrendelt áru...
35. Luki 2 (válaszként erre: 34. - Csilla11)
júl. 19. 20:55
Köszi hogy megosztottad, én fel is jelentettem őket a rendőrségen !! Remélem egyszer visszakapjuk a pénzünket !
júl. 19. 17:20

FIGYELEM!!! 📌❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

A Budapesti Rendőr-főkapitányság Bűnügyi Főosztály Bűnüldözési Osztály 01000/3202/2020.bü. számon eljárást folytat a Büntető Törvénykönyvről szóló 2012. évi C. törvény 373. § (1) bekezdésébe ütköző és a (4) bekezdés b) pontja szerint minősülő, üzletszerűen elkövetett nagyobb kárt okozó csalás bűntettének gyanúja miatt ismeretlen tettes ellen.

Kérjük azok jelentkezését, akik a www.titanuzlet.com weboldalon vásárolva csalás áldozatává váltak és még nem hallgatta meg őket a rendőrség.

Kérjük, hogy ezen személyek bejelentéseiket– lehetőség szerint - a Budapesti Rendőr-főkapitányság Bűnügyi Főosztály bufo.brfk@budapest.police.hu központi e-mail címére küldjék el, vagy a 06 1 443 5000-es telefonszámon a 31-524-es melléken keresztül jelezhetik, hogy csalás áldozataivá váltak. A bejelentésben az alábbiakat szerepeltessék: Mikor, hol, milyen terméket, milyen értékben vásároltak? Amennyiben utalással történt a vételár kiegyenlítése, úgy kérjük írják le melyik számlaszámról, milyen néven, mely számlaszámra utalták el az adott összeget. Írják le telefonos elérhetőségüket, valamint idézhető címüket. Ha rendelkezésükre áll a webshoppal folytatott levelezés vagy bármilyen dokumentum (pl. banki átutalási bizonylat), azt levelükhöz mellékeljék.

Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy a sértettek meghallgatása - a BRFK Bűnügyi Főosztály Bűnüldözési Osztálya koordinálásával - a lakóhelyük szerint illetékes rendőrhatóságnál fog megtörténni.

A nyomozáshoz nyújtott segítő közreműködésüket előre is köszönjük!

júl. 19. 05:46
32. Csilla11 (válaszként erre: 30. - Veritka)
júl. 19. 05:45
Mind a kettő jó megoldás. Az ügyfélkapu az egyszerűbb. Sajnos volt olyan aki bement a rendőrségre és alküldték, hogy jöjjön máskor, ügyfélkapun nincs ilyen.
31. Csilla11 (válaszként erre: 28. - Garabonciás)
júl. 19. 05:43
Bankszámlát nyitotottak, az elutalt pénzeket felvették, ill szervert bérelt stb. Több nyom is van amin elindult a nyomozás.
30. Veritka (válaszként erre: 26. - Csilla11)
júl. 18. 23:00

Ezt hogyan lehet elkövetni? Ügyfélkapu, területileg illetékes rendőrkapitányság?

Köszi!

júl. 18. 22:51
Kerestem egy külső hangszórót,az 1000 éves laptopomhoz. A Hangszórja már nem éppen full. A "guggli" az első helyen hozta ki Őket. Nagyon megörültem, máshol 12490.- -nél kezdődik az ára, + pktg. gondoltam pktg.-el együtt veszem meg ennyiért.Ami számomra a gusztustalan, mindenről küldtek visszaigazoló E-malt. Felvették a rendelésem, kifizettem a rendelést, Júl. 10.-én kaptam az E-mailt, hogy Kiszállítva. Tehát nem csak az áru árát fizettették ki velem, hanem elvileg a DPD. költségét is. Vagyis ha Július 06.-a óta NAV eljárás alatt állnak, hogy vehették fel a rendelésemet Júl. 08.-án, és még tizedikén a fizetés után reagáltak, persze csak rendelésszám, csomag nyomon követés nélkül, hogy kiszállítva. Szerintetek minek van itt értelme? Rendőrség? Fogyasztóvédelem? Tisztában vagyok vele, hogy lehúztam a WC. 12500.- Ft-ot de ezért csak meg kell fizetnie valakinek!Vagy nem? Én megkérdezhetem a DPD-t, hogy mikor vettek át utoljára csomagot ettől a cégtől, vagy egyáltalán felvettek csomagot tőlük? Szerintem erre apellálnak kisebb összegekért nem fogják őket feljelenteni. Azt gondolom, én ebből elvi kérdést csinálok, tegyen mindenki így! Kitől kaptok egy fillért is? Mert én senkitől minden fillérért keményen megdolgozom! Akkor kihez fordulhatok, hogy a bűnös elnyerje méltó büntetését?
28. Garabonciás (válaszként erre: 26. - Csilla11)
júl. 18. 22:01
De ha hamis adatokat használtak, akkor honnan tudják hogy ki követte el? Nem lehet hogy csak ezzel védekezik a cégtulaj aztán nagyon is sáros. Én is pont olvastam nemrég hogy az internetszolgáltatómnak a tulaja is belekeveredett vmi navos ügybe. Remélem őt lecsukják ezért a sz*r netért, folyton elmegy. :D
27. Csilla11 (válaszként erre: 1. - SUKI)
júl. 18. 21:34
Feljelentésen kívül semmit
júl. 18. 21:32
Sziasztok. Én is rendeltem a TITÁNtól.A telefonos érdeklődésük után semmi, honlap megszűnt, telefonszám nem elérhető..... feljelentést tettem ügyfélkapun keresztül a területileg illetékes rendőrkapitányságon, ők küldik tovább a Teve utcába, ahol már kiemelt ügyként kezelik, több károsultat már ki is hallgattak a feljelentést tevők közül. A cég adatokat hiába nézegeti bárki is már a bejegyzett tulajdonos is feljelentést tett, mert a csaláshoz az ő ill cége adatait használták. Javaslom mindenki tegyen feljelentést, ha lehet ügyfélkapun úgy sokkal egyszerűbb és nem mondják, hogy gyere máskor. Mivel a honlap nem üzemel, nincs értelme a 4 nap kivárásának sem.
júl. 18. 18:09

Sziasztok!

Én is ugyanígy jártam,sajnos csak tegnap eszméltem rá,hogy nem kapok semmit a pénzemért.Írni fogok a Fogyasztóvédelemnek hátha tudnak tenni valamit,hogy legalább mást ne tudjanak csőbehúzni.És kiteszem a Face-re.

24. Zita5
júl. 18. 16:09
Én is megjártam, megteszem a feljelentést.
23. Luki 2
júl. 18. 15:28
Luki2: sajnos július12- én is utaltam, a Titán Consulting Kft-nek , rendesen küldték a dokumentumokat, és ott meg is állt a dolog! Mivel sok mindent olvastam róluk, gondoltam ez gáz! Se telefon, se email nem jött tőlük, így tegnap elmentem a rendőrségre, és megtettem a feljelentèst! Nektek is ezt javaslom!
júl. 18. 12:55

Üdv mindenkinek!

Beálltam a sorba sajnos.

Kinéztem egy terméket és megrendeltem. Rá 30 percre kB hívott egy nő hogy látja hogy van rendelésem de mikor akarok utalni? Mondtam neki h hétfőn bemegyek a bankba és utalok mert nincs netbankom. Furcsállottam hogy magánszámon hívott. De először az volt gyanús hogy más opció nem is volt csak az utalás. Ebből már levághattam volna. Szerdán érdeklődtem volna hogy mi a helyzet a termékkel mert se egy telefont, se egy e-mailt nem kaptam. Ideges lettem. Hívtam kB 28x. 4x kicsöngött,a többin foglalt volt. Csütörtökön ránéztem az adatlapra és akkor láttam hogy törölve az oldal.Plusz már akkor nem volt elérhető a szám. Azóta kutatok hogy hol kell jelenteni, mit kell tenni. Mert nem hogy a termék nem lett, de még át is b*tak.És soha nem utaltam senkinek előre. Most kivételt tettem és megszívtam...

21. gyöngy:) (válaszként erre: 11. - Unom)
júl. 17. 15:25

Szent ég! Tényleg!

De bénán csinálják, vagy csinálja 1 valaki:D

20. michelle.r (válaszként erre: 11. - Unom)
júl. 17. 15:21
Nahát, tényleg 😃😃😃Marcsika viszont már nem is tag.
19. michelle.r (válaszként erre: 9. - Szeplaki)
júl. 17. 15:19
Nem biztos. 2010-ben alapított cég, 27 milliós jegyzett tőkével. Ha a NAV-nak tartoznak, nyilván a tárhely szolgáltatónak is, ezért inaktiválták az oldalt. Ha rendezik a tartozást, még helyre állhat. Láttunk már ilyet.
18. Hajzerdei (válaszként erre: 17. - Amaunet)
júl. 17. 08:57
Annyit írt ki a telefonom, hogy Magántelefonszám, tehát nem mutatta a számot. Így visszahívni se tudtam.
17. Amaunet (válaszként erre: 15. - Hajzerdei)
júl. 17. 08:03
Azt honnan lehet tudni, hogy egy telefonszám magán vagy céges?
1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook