Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Te mikor kezdtél el antideprensszánst szedni? fórum

Te mikor kezdtél el antideprensszánst szedni? (beszélgetős fórum)


1 2 3
88. gyöngyike30 (válaszként erre: 72. - Dorka12345)
2013. jún. 26. 16:38
Szia voltál orvosnál?
87. dorka12345 (válaszként erre: 85. - Gyöngyike30)
2013. jún. 24. 22:52
Én úgy tudom az antidepresszans az első két hétben felerősíti a tüneteket,utána kezd hatni....,meg kellett volna várnod ezt az időt...
86. 5e0c262058 (válaszként erre: 85. - Gyöngyike30)
2013. jún. 24. 22:37
Reméljük, bár szerintem a legjobb az lenne, ha egy szakorvossal tudnál beszélgetni. Nekem anyu rengeteget segített, ő nem orvos, de jól ismer, és mikor elmondtam neki a dolgokat, ki tudtam beszélgetni magam. Szerintem kellene valaki, aki kibogozza a lelkedet, és segít visszanyerni önmagad.
2013. jún. 24. 21:58
1 hét után abba hagytam,mert nem volt jó hatással rám remélem jól döntöttem.
84. 5e0c262058 (válaszként erre: 83. - Gyöngyike30)
2013. jún. 23. 16:02

Erre így komplexen. Rosszul választok párt, már nem az első eset. Két éve nincs senkim, de így is sokkal jobban vagyok! :)


Ha jobban belegondolok, a nőkkel szemben iszonyat nagy az elvárás manapság, ami szinte teljesíthetetlen egy kis szorongás, depreszzió nélkül. Én kiiktattam most az elvárásokat, és jól érzem magam a bőrőmben! Gyerek, férj, karrier, szép külső, pénz... magasról teszek rá! Akikek megy, hajrá!

83. gyöngyike30 (válaszként erre: 82. - 5e0c262058)
2013. jún. 23. 13:51
iGEN,SOKAN MONDJÁK HOGY A FEJBEN DÖL EL MINDEN,ÉN IS SOKSZOR ELHATÁROZOM MINT MOST IS HOGY SEMMI BAJOM REMÉLEM IGY IS LESZ!EGYÉBKÉNT TE MIRE SZETED VOLNA AZ ANTIDEPIT?
82. 5e0c262058 (válaszként erre: 80. - Gyöngyike30)
2013. jún. 22. 13:23
Nekem komplexen segített, amiket leírtam. De a fejünkben dől el a legtöbb dolog.
81. 5e0c262058 (válaszként erre: 79. - Gyöngyike30)
2013. jún. 22. 13:22
Igen, jól látod. Amikor szóvá tettem neki, hogy nem bírom mellette, arra volt ez a válasz: "ha csinálnék neked egy gyereket, megnyugodnál". Nem tudom, hogy lehet ilyet egyáltalán kimondani. Nem is simán bunkó, lelketlen. Még most is van hogy, nagyot sóhajtok, és azt mondom magamban, "de jó, hogy nem vagy itt!"
80. gyöngyike30 (válaszként erre: 61. - 5e0c262058)
2013. jún. 22. 13:08
Szedtem multivitaminokat mint pl. szupradin,immun herbál,most szedem a magne b6-ot de nem hasznlt a leki bajokra
79. gyöngyike30 (válaszként erre: 77. - 5e0c262058)
2013. jún. 22. 13:05
Talán még annyiban szerencséd van,hogy nincs tőle gyermeked
78. gyöngyike30 (válaszként erre: 77. - 5e0c262058)
2013. jún. 22. 12:58
Akkor te is sok mindenen kersztül mentél,de jó hogy most már jobban vagy,különben én is vékony vagyok most 50kgde sokszor a gyomrom az idegtöl teljesen ki van.Nekem is azt kéne elhatározni hogy semmi bajom a tudatomban, pedig igy is van,de mégis rettenetes félelemérzet van bennem,sok mindent beképzelek ami nem jó!
77. 5e0c262058 (válaszként erre: 64. - Dorka12345)
2013. jún. 21. 23:50

Majd írd meg, hogy hatnak a gyógyszerek.


Nekem hullott a hajam, de rendesen, ment a hasam, gyomorgyulladásom lett, lefogytam, nem mertem utcára menni, szédültem, a szívem is rosszul volt, 150-es volt a pulzusom, súlyosan alulértékeltem magam. Nem mosolyogtam, nem tudtam nyugodtan aludni. Állandóan azt kerestem, milyen bajom lehet, és egyik jött a másik után....


Utána szakítottam a vőlegényemmel 8 év után, regenerálódtam, és két év alatt rendbe jöttem. Gyógyszer nélkül, persze nem azonnal. Volt egy pont, amikor azt mondtam, hogy egyszerűen elég. Én egészségesnek születtem, és az is vagyok. Nem vagyok hajlandó azzal foglalkozni, hogy mi lehet a betegségem. El kell hinnem, hogy semmi bajom, és a szervezetem követni fog. Így lett...


Hozzá kell tennem, a párkapcsolatom szörnyű volt. Azt hajtogatta, hogy nem vagyok elég csinos, hogy hullik a hajam, régen több volt, hogy majd biztos meg fogok hízni, ha terhes leszek, de vegyek példát a vékony kismamákról. Akkor 41 kg voltam. Ha találkoztunk, előtte két nappal hasmenésem lett, idegileg már előre kiborultam. Sosem dícsért, vagy kedveskedett, vagy mosolygott. Tönkre mentem mellette. A sex pedig egy elvárás volt, amit teljesítenem kellett, akkor is, ha lázas beteg voltam, akkor is, ha nőgyógy betegségem volt, amikor igényelte. Megjártam a poklot.


Azt hiszem, azért gyártottam a sok betegséget, hogy ne kelljen találkoznom vele.


Az elhatározás, hogy el kell hagynom akkor született meg bennem, amikor egy egész éjszakát nem tudtam átaludni mellette.


Nem azért írtam ezeket le, hogy sajnáltassam magam, én már köszönöm jól vagyok, azért írtam le, hátha valaki magára ismer, és tanul az én hülyeségemből...

76. gyöngyike30 (válaszként erre: 75. - Dorka12345)
2013. jún. 21. 12:11
inkább koncentrálási zavarom lett egy kicsit,meg le lassulás
75. dorka12345 (válaszként erre: 73. - Gyöngyike30)
2013. jún. 20. 17:16

Köszönöm:) en is drukkolok,h sikerüljön neked....Aki nem erTe át az ezt az érzést nem tudja,meg bele se tud gondolni milyen lehet.....


Nektek nincs memoria problematok? En sok mindent elfelejtek,remelem csak a stressz tol,paniktol van ez...

74. gyöngyike30 (válaszként erre: 62. - 099c0bed40)
2013. jún. 20. 12:42
semmit nem segitettek a gyógyszerek?Mire szeted?
73. gyöngyike30 (válaszként erre: 72. - Dorka12345)
2013. jún. 20. 12:19
Igen ez alegnehezebb az életben,én anyukámat is elveszitettem 1 éve,apu elötte 5 éve,de anyú halála óta minden megváltozott ezt nem lehet feldolgozni,pedig jó lenne.Nekem is volt azóta pánikrohamom és még sok minden tudom milyen rossz nem kivánom senkinek!Remélem hogy helyre jössz,jobbulást kivánok neked!
72. dorka12345 (válaszként erre: 70. - Gyöngyike30)
2013. jún. 20. 10:59
Igen,én is most megyek először pszichiáterhez,most azt érzem jo lesz hogy elmegyek:) itt ajánlotta eg nagyon kedves lány:)es most tudatosult bennem mitől jött ez ki rajtam...15 eve halt meg nagypapam,es nem tudom mai napig feldolgozni!! Ha ra gondolok mar sírok ...meg kis tini voltam pedig akkor.....csak nem tudom mi lesz velem ha megint meghal egy közeli hozzatartom...:(
71. dorka12345 (válaszként erre: 69. - *Piszke*)
2013. jún. 20. 10:56
Koszi:)
70. gyöngyike30 (válaszként erre: 64. - Dorka12345)
2013. jún. 20. 10:45
Igen ,én is húztam egy 1 évig a gyógyszer szedését,de már nem vártam tovább!Nekem sem ért semmit a vitaminok az erre sajnos édes kevés!Remélem most már jobb lesz
69. *Piszke* (válaszként erre: 64. - Dorka12345)
2013. jún. 20. 03:13
Mielőbbi gyógyulást kívánok.:) Áldás!
68. *Piszke* (válaszként erre: 48. - Melissza2012)
2013. jún. 20. 03:10
Melissza mi lenne, ha ti költöznétek anyósodéknál a legfelső szintre?:)
67. *Piszke* (válaszként erre: 65. - 9e5f7e5437)
2013. jún. 20. 03:06
Szia, mondjad!:)
66. *Piszke* (válaszként erre: 60. - Gyöngyike30)
2013. jún. 20. 03:04

Gyöngyike, szerintem pszihomókushoz kellene menned gyászfeldolgozás ügyben, társaság kellene és főleg a férjed segítsége.

A neten pár éve volt (keresztneve Magdi) egy hölgy, levelekben küldött gyászfeldolgozáshoz segítséget. Édesanyát elveszíteni tapasztalatból tudom, hogy kegyetlen rossz, de gondolj arra, hogy ő már jó helyen van és nem fáj semmije. Sikert, boldogságot és békességet a szívednek, Áldás!

2013. jún. 20. 02:56
18 éve ... Van itt valaki ?? gondjaim vannak ...
64. dorka12345 (válaszként erre: 1. - Gyöngyike30)
2013. jún. 20. 02:20

Szia!


En is szorongok,panikbeteg vagyok es hipochonder!!! Kb 8 éve,meg nem mentem orvoshoz.....jövő hétre van időpontok,es igenis fogok gyógyszert szedni,mert anélkül nem lehet....olvasom a sok negatív kommenteket,hogy minek az...hat igen,ok könnyen beszélnek,nem éltek át ezt amit mi!!!!A vitaminok losz@rt sem érnek...szedem őket:omega,magnézium b6,ginko biloba,c vitamin,neuroptim( b vitamin komplex pánik betegeknek) es szedtem gombát is!!!! Úgyhogy sajnos ezek semmit nem érnek:((( kitartás:)

63. 5e0c262058 (válaszként erre: 62. - 099c0bed40)
2013. jún. 20. 01:58

:) Én inkább sportolnék, ha ilyen gondom lenne, a vitamint nem hagynám abba. Bezzeg én nem tudok hízni, hiába eszem a B vitamint! Elférne rajtam még vagy 5 kg...


Most jobban vagy már?

2013. jún. 19. 23:58

Antidepresszánst majd 2 évig szedtem vagy nyolcfélét, semmi hatása nem volt egyiknek sem.

A C vitamin jó, még a D is oké ( bár napsütésben elég ha a nap ér), de a B vitamintól és főleg a Milgammától pár hónap alatt úgy felszaladt rám 10 kiló mint a pinty és olyan nagyon felszabadultságot meg mosolygósságot sem éreztem.

Lehet hogy az idegekre simító hatású, de a hájnak olyan mint olaj a tűzre, és aki kicsit is kerekebb vagy hízásra hajlamos,az bánjon vele nagyon csínján, nehogy úgy járjon mint én.

(még mielőtt bárki nekem esne hogy nem kell annyit zabálni, közlöm hogy semmivel sem ettem többet mint előtte mégis jöttek rám a kilók kéretlenül)

61. 5e0c262058 (válaszként erre: 60. - Gyöngyike30)
2013. jún. 19. 21:23
Milyen vitamint szedtél?
60. gyöngyike30 (válaszként erre: 57. - 5e0c262058)
2013. jún. 19. 12:50
Próbáltam vitaminokat is szedtem de egy darabig volt egy kicsit jó sajnos
59. grizus
2013. jún. 18. 22:20
Az antidepresszáns semmit sem ér, csak egy felesleges vegyszer a szervezetnek.
1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook