Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Pénzügy, logisztika vagy külgazdasági szakirány? fórum

Pénzügy, logisztika vagy külgazdasági szakirány? (beszélgetős fórum)

2012. máj. 4. 20:01
Köszönöm. Esetleg még valaki? Véleményekre lennék még kiváncsi. :)
2012. máj. 3. 18:03
Logisztikát javaslom.
2012. máj. 3. 18:01
Köszönöm szépen! A gond már csak az, hogy 10-en valahány emberből eddig egyedül jelentkeztem külgazdaságira... szerintem nem fog indulni. :(
2012. máj. 3. 12:54
Írásod alapján egyértelműen a külker, szerintem azzal többre is mész, és ez is log. Pü nagyon száraz. Sok sikert! :)
2012. máj. 3. 09:08
Külgazdaság, ha külföldön akarsz dolgozni.
2012. máj. 2. 22:08

logisztikát.

egyrészt mert nekem az jön be,másrészt mert ez olyan sokrétű. sok helyen el tudsz vele helyezkedni, beszerző, gyártástervező, készletgazdálkodótól elkezdve fuvarszervező,csomagolási szakértő stb és ehhez kell a nyelv.

2012. máj. 2. 21:39

Gazdálkodási és menedzsment szakos hallgató vagyok, másodéves. Most kell, a következő 2 hétben szakirányt választani. A következők közül választanék: pénzügy, logisztika vagy külgazdasági.

Jövőre Ausztriában szeretnék egyetemre járni (Erasmus-szal, mivel közel van a határ, az ottani egyetem, folytatom itthon is egyéni tanrenddel), és a későbbiekben külföldön szeretnék dolgozni. Szeretem a nyelveket, felsőfokúm van németből, beszélek angolul és egy kicsit spanyolul is (amit a nyáron fejleszteni szeretnék). Úgy érzem, pénzügynél ez az egész elcsépelt lenne, ráadásul pénzüggyel nehezebben is helyezkednék el külföldön, nem? Egyébként pénzügyből is jó vagyok és sosem okozott gondot (eddig nagyon jó tanárunk volt belőle, akit nemrég sajnos kirúgtak, így ki tudja, kit kapunk jövőre).