Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » RTF- bűnügyi igazgatási-pénzügynyomozói szakirány. Tud erről valaki információt adni? fórum

RTF- bűnügyi igazgatási-pénzügynyomozói szakirány. Tud erről valaki információt adni? (tudásbázis kérdés)

14. BigJoe (válaszként erre: 13. - Hungrock)
2010. aug. 2. 17:11

Üdv!

Tudna valaki segíteni, hogy a bűnügyi igazgatási-pénzügynyomozói szakirány szakra milyen túljelentkezés szokott lenni, mert a felvételi ponthatár 2010-ben 236 pont volt?

13. hungrock (válaszként erre: 10. - Kisstoth)
2009. dec. 6. 11:32
Másodéves hallgató vagyok az RTF-en, pénzügy nyomozói szak-levelező. nincs-e valakinek 3. félévi pszicho tesztje, ( kriminálpsz. , agresszió, terrorizmus, kihallgatás stb. )
2009. dec. 6. 11:30
Másodéves hallgató vagyok az RTF-en, pénzügy nyomozói szak-levelező. nincs-e valakinek 3. félévi pszicho tesztje, ( kriminálpsz., agresszió, terrorizmus, kihallgatás stb.)
2009. dec. 1. 16:08
Bocs , mégsem vagyok mérvadó, én munka mellett másoddiplomán végeztem.
2009. nov. 30. 21:29
Én igazgatásrendészetre jártam, ha van kérédsed szólj. M
2009. jan. 14. 14:50

Ha bent vagy,nem nehezebb mint a másik két hirhedt szakirány (jog,orvosi) csak bejutni nem egyszerű.A fizikai állapotfelmérés olyan brutál durva,hogy egy átlag fiatal nem ngyon tudja megcsinálni.

Ez az ami ott az igazi"szűrő".A többi ha már bent vagy mondom olyan mint egy államigazgatási vagy jog.

8. cel
2009. jan. 14. 13:49

RTF-en történik a képzés, ha sikerül bejutni.

Első szűrő: fizikai állapot felmérés, ha ott nem felel meg a jelentkező, be sem hívják a következő szűrőre, ami közismereti és pszichológia teszt. Ha itt is alkalmasnak bizonyul a jelölt, csak akkor van esélye a bejutásra. Az elmúlt évben, ha nem tévedek 396 pont volt a felvételi határ.

7. csókica (válaszként erre: 5. - E642ac5487)
2009. jan. 14. 13:27
Szerintem más szakot is nézzél meg,mert az RTF-en,mindig tuljelentkezés van,pláne a bűgyügyi szakon,mert oda civilek is jelentkezhetnek.
2009. jan. 14. 13:25