Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Pénztárosi munkatapasztalatokról szeretnék érdeklőni, tud valaki segíteni? fórum

Pénztárosi munkatapasztalatokról szeretnék érdeklőni, tud valaki segíteni? (tudásbázis kérdés)

28. Beus70 (válaszként erre: 27. - Forever Love)
2010. nov. 10. 22:17

Szia!

Azóta eltelt majdnem két év,mi van Veled?Ott vagy még?

Én 3 évig voltam pénztáros,engem nagyon kikészítettek idegileg,magas vérnyomásom lett,többször rosszul lettem,Én nagyon nehezen viseltem a vevőkkel való konfliktusokat,mert sajnos nagyon sik vevő direkt beleköt a pénztárosba,feljelentgettek a központba a vélt sérelmeik miatt,Én nem bírtam sem idegileg,sem egészségügyileg,végül 3 év után eljöttem..Soha többet nem lennék pénztáros,inkább takarítás,szalagmunka,bármi,már teljesen renbe jöttem lelkileg,és csak azt bánom,hogy nem előbb léptem,csak miután már annyira remegett a kezem,gyomrom,és kórházba is kerültem.Remélem Neked jobban sikerült ez a munka,ha még olvasod ezt a fórumot,kérlek írd meg mi lett Veled azóta,érdekelne!

2008. dec. 20. 08:41
Pont ahogy gondoltam. A legnagyobb ünnepi forgatagban kell beállni kasszázni.. Az első nap szörnyű volt, két roma férfi úgy gondolta kezdő pénztárosként nálam el lehet menni fizetés nélkül. A biztonsági őr fogta el őket a kijáratnál, miután látta, hogy rohanunk utánuk.. Kifizették szerencsére az osztályvezető jelenlétében. Kéregettem a személyiket a suhancoktól, változatosabbnál változatosabb indokokkal álltak elő, hogy akkor éppen miért nem tudják nekem azt bemutatni. Első 8 óra után már látom milyen dörzsöltek a vásárlók :)
26. antalirma (válaszként erre: 20. - Forever Love)
2008. dec. 9. 17:06
Rutinos pénztárosok is szoktak kérdezni a szomszéd kasszánál dolgozó kolleganőtöl,ha állsz egy pillanatig,és utánnanézel,még mindíg jobb mint ha tévesen fogadod el vagy félretájékoztatsz.Kedvesen elnézést lehet kérni a vevőtöl addig is és megkérdezni vagy megnézni.
2008. dec. 9. 16:50

Az első pár napban iszonyúan le leszel fáradva.... de aztán bele lehet jönni...

Ami nagyon fontos hogy ne hagyd hogy felhúzzanak , ,felidegesítsenek, mert ez a hibalehetőséget rejti magában....

A vevővel csak pár percig vagy kapcsolatban ,már ezért sem érdemes hogy te a vevő elmente után idegeskedj.

Az utalványokat nagyon alaposan számold át,a vevőt kérd meg hogy tépkedje ki , ne neked kelljen még azzal is sz@rakodni......

2008. dec. 9. 16:37

Nem kell úgy megijedni ettől a munkától, extra gyorsan bele lehet jönni, ami termékekhez kódszám tartozik, azt is gyorsan memorizálja az ember.


Amelyik pénztáros kedves, mosolygós, megkérdi milyen volt a napod, azt szeretik a vásárlók is! Perzse mellette gyorsnak is kell lenni, de legtöbbször többet pihen a pénztáros mint ténylegesen dolgozik, mert tovább tart a vevők szöszmötölése végett a fizetés vagy a kártyás fizetés, mint az, ahogy behúzgálod a termékeket. :D

2008. dec. 9. 16:34

Egyetem mellett voltam pénztáros nyáron. Képesség, nézzük csak mi is kell? Állóképesség (nekünk nem lehetett ülni), állandó mosoly és kedvesség, gyorsaság. Bár legtöbbször hiába gyors a pénztáros, mert a vevő extra lassan pakol vagy veszi elő a pénzt. :P

Semmi nehézség nincs a munkában. Vonalkódos pénztárnál dolgoztam, fél órán keresztül megmutatták, hogy mi hogy működik, megmutatták a bankkártyás fizetést, az étkezési utalványokat, stb. Fél óra még sok is volt az oktatásra. :D Az egyik legegyszerűbb munka a pénztárosi munka. Bár fárasztó, főleg dinnye szezonban vagy amikor a szalagra felpakonak annyi üdítőt, hogy meg se indul a szalag. :D

Amire oda kell figyelni: ha hiányod van nap végén a kasszából, azt a te fizetésed bánja. (Érdekes, hogy külföldön csak szólnak, hogy figyelj jobban oda.) Ha plusszod van, az nem a zsebedbe megy, csak ha ügyes vagy. :P

22. b9662b68b3 (válaszként erre: 20. - Forever Love)
2008. dec. 9. 12:28
Figyi a kezdeti tanulóidők elmúlnak.Nem szégyen ha nem tudsz valamit. Mindenki kezdi valahol.A lényeg hogy találd fel magad, és ne izgulj:)
2008. dec. 9. 12:16
csak=csap, újságban. Bocsi!
20. Forever Love (válaszként erre: 19. - B9662b68b3)
2008. dec. 9. 12:15

Igen, tudom végigböngésztem már párszor de igy kapásból nem jegyeztem meg az összeset. Azt akarom elkerülni, hogy a vevők elött kelljen keresgélem amikor tele a sor türelmetlenkedő vásárlókkal. Ilyenkor szidják legtöbben a pénztárost. Valamelyik nap az a mellettem lévő pénztáros megkérdezte a "tanulójától" mennyi 9x3. Egyikük sem tudta, erre a vásárló mondta meg...A mellette álló lány a fejére csak és alig hallhatóan mormolja:"-Úristen, kit fel nem vesznek ide dolgozni!"

Csak remélhetik, hogy nem szerepelnek másnap az újsában, vagy rosszabb esetben az igazgatónak címzett levélben...

19. b9662b68b3 (válaszként erre: 17. - Forever Love)
2008. dec. 9. 11:00
Az étkezési utalványok tipusai minden pénztárban fel van tüntetve,általában ki van ragasztva,melyik jó.onnan lehet tudni.
2008. dec. 9. 10:51
Köszönöm szépen mindenkinek! Kedvesek vagytok!
17. Forever Love (válaszként erre: 14. - B9662b68b3)
2008. dec. 9. 10:45

Igen tudom, hogy a hiányt tőlem vonják le minden esetben. Azért ez aggasztó, mert 7-8 óra után az ember más kicsit fárad, az agya nem olyan friss ilyenkor könnyen el lehet számolni a dolgokat, elég egy kis figyelmetlenség a hiányhoz..

Az étkezési utalványokkal lesz gondom szerintem, még nem tudom pontosan melyeket lehet illetve nem lehet elfogadni. Pont most vannak a kuponakciók is... A hamis bankjegyek kiszűrésének érdekében pedig még UV-vel is vizsgálnunk kell a bankjegyeket.

16. b9662b68b3 (válaszként erre: 15. - Forever Love)
2008. dec. 9. 10:37
Hát ez már a helyi bolt sajátossága.
15. Forever Love (válaszként erre: 6. - B9662b68b3)
2008. dec. 9. 10:36
Igen tényleg modernebbek a gépet, de van egy-kettő ami soha nem úgy működik ahogy kéne. Ráadásul most még azt is kitalálták, hogy jelentkezzünk ki az időnk csökkentése miatt. Viszont a ki és belépés szörnyű lassú, és mondani sem kell mindig akkor kerül elő néhány vásárló amikor kijelentkeztem :) Ezt nekünk is és a vásárlóknak is új helyzet, általában el is kell mondanunk, most kicsit várni kell a gép miatt.
2008. dec. 9. 10:35
Ja igen itt írták az egyik fontos dolgot, a hiányt. Ezt elfelejtettem, hogy hiába írja ki a gép a visszajárót,attól a pénz a te kezedbe van. Oda kell figyelni,mert ha hiány van, azt levonják.De a többlet sem jó, mert megkárosítottad a vevőt, de azt viszont nem kapod meg. Benyeli a cég
13. emagdi (válaszként erre: 12. - Forever Love)
2008. dec. 9. 10:33
amúgy szerintem a pénztáros érdeke is, hogy mosolyogjon, mert akkor hirtelen normálisak lesznek a vevők is:)))
12. Forever Love (válaszként erre: 8. - Emagdi)
2008. dec. 9. 10:30
Köszönöm! Hát igen, mi vagyunk a vevőkért. "A fogyasztó a király" :)
11. b9662b68b3 (válaszként erre: 9. - Forever Love)
2008. dec. 9. 10:29
Ez majdnem minden munkahelyen megvan:)
10. 223cf40dc0 (válaszként erre: 5. - Forever Love)
2008. dec. 9. 10:29

én csináltam egy évig :) a lényege, hogy gyorsan, pontosan és megbízhatóan dolgozz - nem szeretik, ha sokat "bratyizol" sem a kollégákkal, sem a vevőkkel, csak mint a gép ...., viszont, ha hiányt csinálsz azt tőled vonják le :((

szerencsére nálam ilyen gond nem történt, a végén belefáradtam az arcnélküli életbe és elhagytam őket :)

9. Forever Love (válaszként erre: 6. - B9662b68b3)
2008. dec. 9. 10:27

A munkakör legfőbb egászségkárosító kockázatai rovatba a következők kerültek:

Ülés, Állás, Járás, Fertőzésveszély, Fokozott pszichés megterhelés

2008. dec. 9. 10:27
én mint vevő mondom: legyél gyors, pontos, és mosolyogj :)
7. SDitti (válaszként erre: 5. - Forever Love)
2008. dec. 9. 10:24
Tapasztalatom szerint nem sokra. Arra kell figyelni, hogy koncentrálj. Már amikor kisujjadban lesz a dolog, akkor is figyelj arra, hogy mennyit kapsz és adsz vissza. Ne fusztráljon a nagy tömeg, csináld a saját tempódban.
6. b9662b68b3 (válaszként erre: 5. - Forever Love)
2008. dec. 9. 10:22

Először is sok vevőre:))Általában ezek az új p.gépek mind vonalkódosak, tehát nem kell vele annyit szívni, mint amin én tanultam, anno, amikor az árulat az árak alapján kellett beütni. Ezek a gépek előnyösek abból a szempontból hogy a végén még a visszajárót is kiírja. Tehát igazából ami fontos lehet a gyorsaság, az udvariasság, hogy ne vágd oda a vevőnek a cuccost,miután beütötted.

Nagy elvárások nincsenek, de ezeket a helyi bolt biztos elmondta

2008. dec. 9. 10:19
Nem rég pénztáros lettem az egyik helyi hipermarketben. A betanulási időszakot követően bedobnak a mély vízbe. Mire számíthatok? Mire kell figyelni egy ilyen munkánál? Készségek közül melyek jó ha megvannak? stb.. minden érdekelne
2008. dec. 9. 10:18
Én az vagyok, mire vagy kiváncsi?
2008. dec. 9. 10:18
Mint dolgozó?
2008. dec. 9. 10:17
Pénztárosi munkatapasztalatok
2008. dec. 9. 10:17
Pénzt

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook