Paleolit táplálkozás (beszélgetés)
Köszönöm, köszönöm, köszönöm. :)
Még kezdő vagyok, és könnyen befolyásolható... :D
Hát ezen én is ledöbbentem :)
Én fogytam is, és gyógyultam is :)
Tegnap délután a paleos fórum átalakult ketogén fan fórummá :D
De itt vagyunk, és visszarendezzük a dolgokat ;)
:) ne haragudj ezen csak mosolyogni lehet.
Ez a mennyiség semmi :) én ennél sokkal-sokkal-sokkal többet ettem/eszek/enni fogok :)
Szerintem egyed! pláne most, hogy itt a szezon! van abban a gyümölcsben egy csomó hasznos dolog!!!!
Én 13 kilót fogytam így :) és ha megállt a fogyás, akkor az az étcsoki, sajt miatt volt...nálam. Ha tartom a hard paleot, amibe bőven belefér a gyümölcs! akkor simán megy a fogyás is :))) És ne napi szinten nézd az arányokat! nézd heti szinten! vagy akár havi szinten! ha olyan kedved van, és úgy kívánok tisztán gyümölcsös napok is bőven beleférnek! nekem van ilyen, nem kevés, amikor szezon van!
jól van, hát ahogy gondolod....
(én ennél sokkal többet fogyasztok.)
nálam sem az volt. :-)
jó, nem baj, csak meglepődtem nagyon....
én még azzal sem, hogy gyorsabban fog fogyni. :-)
én a több mint 10 kilót kb. 3 hónap alatt adtam és nem is volt célom a fogyókúra.
micsoda????
hogy gyümölcs nélkül nem ér semmit a paleo?
jézusom, mi történt itt tegnap délután óta???
ez sem igaz.
:-(
és akkor mi van?
én nem értem ezt a szénhidrát fóbiát... :-(
én rengeteg gyümölcsöt eszem, amióta paleózom, és úgy fogytam több mint 10 kilót.
De nálam nem is fogyás volt a fő cél. ÉN IS támogatom a gyümölcs evést!
Kicsit hülyén jött ki az a hsz :) De azzal egyetértek, hogy gyorsabban fog fogyni aki elhagyja. Én nem tenném. :)
Azért van olyan amikor muszáj--persze végső megoldás. De van amikor látni, hogy az a hatalmas bőr már nem tud visszahúzodni. És az esztétikán túl is gond lesz vele. Gátolja a mozgást, összeér gombásodik stb.
Én egyébként szaunába be nem mennék :) Hogy egy furcsa hasonlattal éljek, a hideg kiráz ha csak rágondolok, hogy én oda önként bemenjek :)