Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Pajzsmirigy alulműködés fórum

Pajzsmirigy alulműködés (beszélgetős fórum)


2019. júl. 8. 08:15
Sziasztok!2 hónapja szedem az L-thyroxin gyógyszert de még mindig törnek rám éhség rohamok van hogy óránként! Mikor lesz jobb a helyzet? Napi/felet kell szednem az egészet nem bírja a szívem... :(
2015. júl. 31. 19:24

Csipkerózsika!


3 évig szedtem fogamzásgátlót, nekem is ott indult a súlygyrapodás. 100%-ig biztos vagyok benne, hogy az lehet a bűnös.

9. Csipkerózsika (válaszként erre: 1. - Mango94)
2015. júl. 31. 15:19

Én (fogamzásgátlótól) sokat felszedtem, de nem gondoltam rá, évek múlva egy természetgyógyász mondta, hogy nézessem meg. Kivizsgáltattam: igaza volt.

Jódtablettával, tibeti jógával egy hónap alatt normál értékre lement minden, nem is írtak fel semmit. De nem fogytam.

8. Mango94 (válaszként erre: 7. - Nyuff)
2015. júl. 30. 22:39
Én is azt tettem. Inkább rászánom azt a pénzt, de legyek alaposan megvizsgálva. Az Árk-ád Egészségközpontjának edokrinológiájára kértem időpontot. Bízom benne, hogy jó orvost választottam.
2015. júl. 29. 11:00

Szia!


Nekem 8 éve van már hashimotóm ( autoimmun pajzsmirigy alulműködés) ergó gyulladásban van folyamatosan, és sorvad.

Most vagyok 29 hetes terhes. Előtte nem híztam, a gyógyszertől nem is fogytam. Amit én megfigyeltem, az az, hogy a tsh szintje befolyásolja a súlyt. Pl. két hónapja visszavették a gyógyszerem, mert már túl sok volt... jöttek is fel a kilók, most visszaemelték stagnál a súlyom.


Mindenképp kell egy jó orvos, plusz én magánlaborba nézetem havonta a hormonokat és úgy konzultálok a dokival..hogy még véletlen se menjen fel illetve le...

6. Mango94 (válaszként erre: 3. - 408020f45e)
2015. júl. 28. 15:37
Nem attól várom a fogyást, félre értettél. Akátmit csinálok 2-3 kg-ot moccan csak a súlyom, de felfele fut sajnos.
5. Mango94 (válaszként erre: 2. - Kangaroo Island)
2015. júl. 28. 15:36

- elmúlt két évben 20 kg-ot híztam alattomosan

-a hajam rettenetesen megritkult

-fáradékony vagyok, puffadok, 3-4 naponta van székletem, néha az is kínok kínján

- pár hónapja voltam munka miatt orvosnál, azt mondta nézessem meg, szerinte gond van vele, tapintásra is, meg vérben valami alacsony volt, azt mondta, az arra utal

2015. júl. 28. 13:46
Uzsoki kórházban Dr. Takács Eszter
3. 408020f45e (válaszként erre: 1. - Mango94)
2015. júl. 28. 13:18

Maga a gyógyszer, amit amit az alul működésre kapsz nem fogyasztó hatású. Azt a hormont pótolja, amit a pajzsmirigy elégtelen működése miatt nem termel.

De az tény, hogy az alul működés miatt lehet hízni.

Szóval önmagában a gyógyszertől ne várj fogyást.

Ha beállítják az adagod, utána neked kell tenned a fogyásért! :)

Háziorvos ad beutalót az endokrinológiára, de előtte oda is időpontot kell kérni. Ott elküld az orvos teljes laborvizsgálatra, esetleg nyaki ultrahangra és ír fel gyógyszert.

Természetesen ha magán úton mész, gyorsabb.

2015. júl. 28. 13:13

miből gondolod, hogy pajzsmirigy alulműködésed van? egyébként dr. Tűű László az egyik legjobb, bár biztos van akinek nem jött be.

Én 3 hónap alatt fogytam 8kg-t, de mellette IR-em is van, mindkettőre szedtem gyógyszert és napi 180g CH-t vihettem csak be

2015. júl. 28. 12:41
Tapasztalatok is érdekelnének, ki hogy fedezte fel, sikerült-e a gyógyszer szedésének megkezdése után visszafogyni stb....

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2020, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook