Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Online bankkártyás fizetés napok óta nem működik, mit lehet tenni? fórum

Online bankkártyás fizetés napok óta nem működik, mit lehet tenni? (tudásbázis kérdés)


1 2
31. Oneday (válaszként erre: 30. - A97b9a4e4e)
2020. dec. 15. 19:05
Azért köszi :)
30. a97b9a4e4e (válaszként erre: 28. - Oneday)
2020. dec. 15. 18:57
Akkor mar targytalan amit irtam.
29. a97b9a4e4e (válaszként erre: 27. - Oneday)
2020. dec. 15. 18:56
Az Otp weboldalan biztos irnak rola. En Takarekos vagyok, aztan ott olvastam hogy videohivassal is ellehet intezni, vagy telefonos ugyfelszolgalaton keresztul. Szerintem az Otp-nel se ragaszkodnak a szemelyes megjeleneshez, plane ebben a virusos idoszakban ami most van.
28. Oneday
2020. dec. 15. 18:55
Köszönöm amúgy, rákeresten most a neten, le van írva a teendő.
27. Oneday (válaszként erre: 26. - A97b9a4e4e)
2020. dec. 15. 18:51
Na igen, én sem. Én ilyen anti bankos vagyok. 2002 óta van bankszamlam, azóta 2018-ban voltam utoljára bankban, muszáj volt havi utalási megbízást beállítanom. Sem netbankom, sem értesítő SMS - em nincs, nem is ragaszkodom mondjuk hozzá :) de gondolom, akkor ez nem automatikus, tehát be kell majd bennem a bankba vagy valahogy intézni hogy tudjam majd fizetni kártyával online, hogy jöjjön SMS. Szerintem a telefonszamom sincs meg nekik.
26. a97b9a4e4e (válaszként erre: 24. - Oneday)
2020. dec. 15. 18:44
Be kell menni, vagy online is ellehet egyes bankoknal intezni. Videohivas. Vagy felhivod az ugyfelszolgalatot telefon. Mondjuk most olvastam a bankom weboldalan hogy majd egy ATM-nel is ellehet intezni kesobb. Mondjuk azt nem ertem teljesen hogy. Hogy potyogod be a telefonszamodat. :D
25. Channa* (válaszként erre: 16. - Fórumnyitó (anonim))
2020. dec. 15. 18:40

Ha a kártyaszolgáltatónál lenne gond, akkor azt írták volna ki a honlapra;)


De konkrétan a saját rendszerük hibájáról beszéltek.

24. Oneday
2020. dec. 15. 18:39
De lenne egy kérdésem. Én ritkán járok bankba, azaz soha. Úgy emlékszem, januártól már csak úgy lehet bankkártyával online fizetni, ha a bank küld egy SMS - t, gondolom ilyen kettős védelem. Ehhez viszont be kell menni a bankba és kérni ezt?
23. Oneday (válaszként erre: 22. - A97b9a4e4e)
2020. dec. 15. 18:37
Emiatt pont megnéztem, van-e frissítés, volt is, úgyhogy frissítettem, de ugyanaz. Nem működik így sem.
22. a97b9a4e4e (válaszként erre: 20. - Oneday)
2020. dec. 15. 18:13
Akkor ott magaval az alkalmazassal lehet gond. Nem frissitetted az utobbi idoben? Neha megmakacsoljak magukat ha az ember frissiti oket.
21. Oneday (válaszként erre: 20. - Oneday)
2020. dec. 15. 18:11
Ja és OTP.
20. Oneday
2020. dec. 15. 18:10
Én a Simple pay alkalmazásban nem tudok napok óta fizetni :( átirányít az adott oldalról az alkalmazásba, de az csak gondolkodik, utána pedig fehér a képernyő, nem jelenik meg a kártyám, ami el van mentve és amire nyomva ki tudnám fizetni. Írtam is nekik. Valaki tapasztalta ezt mostanában? Viszont ha az online felületen, ahol vásárolok beírom a kártya adatokat, akkor tudok fizetni, így gondolom, nem a bankkal van a gond. A simple pay nem lát hibát maguknál :(
19. Guruljka (válaszként erre: 16. - Fórumnyitó (anonim))
2020. dec. 14. 18:37
Nem tudom, én K&H-s vagyok, de nem tapasztaltam problémát. Csak a jelzésből láttam, hogy elvileg lehetett volna.
18. Guruljka (válaszként erre: 17. - Fórumnyitó (anonim))
2020. dec. 14. 18:36

Ha 1-2 Ft esetleg a késedelmi költség, észre sem veszed.

Én a szolgáltatók honlapján szoktam fizetni, az vásárlásnak minősül, tehát ingyenes. Ráadásul azonnal ott is van.

2020. dec. 14. 15:23

Csak az a gond ezzel, hogyha utalással egyenlítem ki a szolgáltatók felé a számláimat az nekem költség.

Ha várok a szolgáltatói számlák kiegyenlítésével az megint nekem késedelmi költség.

2020. dec. 14. 15:21

Arra gondoltam a kérdésben, hogy talán a Mastercard és Visa rendszereiben is van hiba és az így érinthet más bankokat is.

De eddigi konkrét válaszok szerint más banknál nincs ilyen incidens.

A K&H-nál volt a link szerint.

15. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 14. - Alessandro)
2020. dec. 14. 14:55
Ezzel nincs semmi baj. Az egyik legolcsóbb szolgáltatást nyújtja. Vannak itt más, teljes egészében külföldi tulajdonú bankok is.
14. Alessandro (válaszként erre: 10. - Szeretekolvasni)
2020. dec. 14. 14:37
Ja, ha te mondod. Különben utánanéztem, 100%-ban orosz bank ez a hogyishívják. No comment...
13. Channa* (válaszként erre: 8. - Fórumnyitó (anonim))
2020. dec. 14. 13:53

Én értem, hogy te arra voltál kíváncsi, csak nem logikus, nem függ össze a többi bankkal, stb.


Amikor egy bank rendszerében van a hiba, akkor az a többi bankot nem érinti.


Egyébként ez az üzenet a bank honlapján van kint.

2020. dec. 14. 13:53

Valami nemzetközi szabályra való átállás van:


[link]


Én eddig még tudtam fizetni (K&H).

11. Otsike
2020. dec. 14. 13:45
Nincs máshol baj
10. szeretekolvasni (válaszként erre: 9. - Alessandro)
2020. dec. 14. 13:36
Ez nem névtelen bank. Te csak menj az otépébe...
9. Alessandro (válaszként erre: 1. - Fórumnyitó (anonim))
2020. dec. 14. 13:21
Nem áll fenn. Ilyen névtelen bankokba én nem is tenném a pénzem.
8. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 7. - Channa*)
2020. dec. 14. 13:03

Köszönöm! Ezt ismerem.


Arra lettem volna kíváncsi, hogy más bankoknál is fennáll-e ez a hiba?

2020. dec. 14. 12:49

Tisztelt Ügyfeleink!


Technikai hiba miatt egyes esetekben előfordulhat, hogy a Sberbank bankkártyával történő Internetes fizetés nem működik megfelelően és a tranzakciót nem sikerül végrehajtani. A probléma elhárításán partnereink bevonásával nagy erőkkel dolgozunk. A hiba elhárításáig türelmüket kérjük.


Üdvözlettel:

Sberbank

6. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 5. - Df1e1c376c)
2020. dec. 14. 12:48
Köszönöm szépen! Ez nagy segítség volt.
5. df1e1c376c (válaszként erre: 3. - Fórumnyitó (anonim))
2020. dec. 14. 12:37

Miért állna fent?

Minden banknak saját rendszere van.

2020. dec. 14. 12:36
Hát akkor sajnos több ötletem nincs. Honlapjukon nincs kinn tájékoztató erről?
3. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 2. - Asgardi)
2020. dec. 14. 12:29

Természetesen az ügyfélszolgálattal kezdtem.:)

Automata bemondja, hogy dolgoznak a hiba elhárításán.


Arra lettem volna kíváncsi, hogy más bankoknál is fennáll-e ez a hiba?

2020. dec. 14. 12:23

Szia!


Én K&H-s vagyok, nekem ma működött.

Szerintem csörörj rá az ügyfélszolgálatra! :)

1 2

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook