Főoldal » Fórumok » Hobbi & Otthon fórumok » Nem voltam túl jó tanuló középsuliba, de azóta nagyon szeretnék diplomát. Van esélyem? fórum

Nem voltam túl jó tanuló középsuliba, de azóta nagyon szeretnék diplomát. Van esélyem? (beszélgetős fórum)


2018. okt. 27. 11:48
Akkor remélem sikerül jó érettségit tennem és ha fel vesznek akkor nem valók kudarcot. Köszönöm a válaszokat 😊
29. Channa* (válaszként erre: 26. - Guruljka)
2018. okt. 27. 08:30

Van ilyen! Ezen kár agyalnod:)


Én meg azt gondolom mindig, hogy milyen jó vagyok, aztán ha szóba kerül valami, akkor a bátyám és a férjem is lenyom a töri tudásával. Bár az évszámokat én tudom jobban:DDDDD

28. ildi91
2018. okt. 27. 08:10
Meg érettségi elnök is szoktam lenni. A törit meg tanulni is kell/lene. Sajna időt nem tudunk adni.
27. ildi91
2018. okt. 27. 08:07
Javítok én. Ez a dolgom. Töritanár vagyok.
26. Guruljka (válaszként erre: 25. - Channa*)
2018. okt. 26. 21:49

Jól néznék ki, ha nem régen érettségiztem volna.

Az én töritudásomon csak javítani lehetne, de reménytelen. Még mindig ott ülnék.

25. Channa* (válaszként erre: 24. - Guruljka)
2018. okt. 26. 21:33
Nem mindenből, csak amiből lehetséges a javítás.
24. Guruljka (válaszként erre: 23. - Apeeng)
2018. okt. 26. 21:30
De nem mindenből...???
23. apeeng
2018. okt. 26. 21:25

Az egyik fiam észbekapott, és újból jelentkezett a pénzügy szakra..


5 évnél régebbi az érettségije, akármilyen jó is, nem fogadták el, újra kell érettségiznie.

oroszból viszont van érvényes papírja.

22. Channa* (válaszként erre: 21. - Guruljka)
2018. okt. 26. 20:53

Az érettségid a régi. Szerintem náluk már máshogy működik.

Az unokahúgom egyszerűen nem jut be az egyetemre, pedig szinte kitűnő volt...

21. Guruljka (válaszként erre: 19. - Channa*)
2018. okt. 26. 20:03
És 2014-ben felvételiztem. Az nem volt még olyan régen.
20. Guruljka (válaszként erre: 19. - Channa*)
2018. okt. 26. 20:02