Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal » Fórumok » Szépség & Egészség fórumok » Mit tudsz a toxina botulinica injekciorol--mellekhatasarol fórum

Mit tudsz a toxina botulinica injekciorol--mellekhatasarol (beszélgetős fórum)


15. iz_eniko (válaszként erre: 14. - LACKNER30)
2007. máj. 7. 23:25
Ezzel aztán tényleg SEMMIT nem segitettél azon,aki a kérdést feltette.Ő nagyon szenved és segitséget vár!!!
2007. máj. 6. 11:17
semmit
13. druida (válaszként erre: 9. - Baby61)
2007. ápr. 17. 02:28
A hatóanyag ugyanaz, de a segéd- kísérőanyagok miatt (ezeket nem kötelező feltüntetni külön-külön) más a hatásuk. De a hatásmechanizmus is ugyanaz. Csak az alkalmazás módja és helye más.
12. druida (válaszként erre: 8. - Baby61)
2007. ápr. 17. 02:26
Próbáld meg kipréselni a levét. A centrifuga szétválasztja azokat ez elemeket, amelyek jó ízt adnak neki. (Az alapállapotukban finom íze van a répának.) És erősebben oxidálódnak a B-vitaminok is úgy. (Ez okozza részben az ízváltozást is.) Jó, ha olyan répát szerzel be, amiben picit több a tiamin. Úgy gyorsabb a hatás, és kevesebb az esetleges kellemetlenség. Általában a "bébirépában" van több belőle. Tavasszal az olasz és a marokkói termesztésű ajánlott.
11. sello5
2007. ápr. 16. 18:33
tulajdonképp miez ?????
10. iz_eniko (válaszként erre: 3. - 'szti)
2007. márc. 23. 09:08
Ugyanaz,csak van belole A es B tipusau.Az A tipusut betegsegek gyogyitasara,a B tipusut pedig kozmetikai celokra hasznaljak.En igy tudom.
9. baby61 (válaszként erre: 7. - Druida)
2007. márc. 22. 19:49
Most talaltam meg, az injekcio hasznalati utasitasat,DYSPORT 500 (TOXINE BOTULIQUE TYPE A). EZT az injekciot ajanlotta a dr.
8. baby61 (válaszként erre: 6. - Druida)
2007. márc. 22. 19:34
A sargarepat megtisztitva,nyersen,frissen centrifugaztam,azonnal fogyasztottam.Jelenleg is iszom,2-3 decit naponta .
7. druida (válaszként erre: 3. - 'szti)
2007. márc. 22. 17:59
Én is úgy tudom, hogy ugyanaz. Szóval jó a tipp.
6. druida (válaszként erre: 4. - Baby61)
2007. márc. 22. 17:59

Hát... elég nagy választékot soroltam fel.


Milyen módon készült sárgarépalevet ittál?

Az idegcsillapítók nagy részének van olyen mellékhatása, amely képes felerősíteni az amúgy is meglévő testi jelenségeket. Főként az izmokkal kapcsolatosan.

Tv-t pedig teljesen felesleges nézni. Csak összeszed miatta az ember egy csomó nyavalyát. Tudom, nehéz róla leszokni, de én már fél éve teljesen "tiszta" vagyok... (Előtte is csak két vidám műsort néztem meg hetente.)

5. baby61 (válaszként erre: 3. - 'szti)
2007. márc. 22. 16:17
De ugyanaz,nem irsz hulyeseget.
4. baby61 (válaszként erre: 2. - Druida)
2007. márc. 22. 08:31
Kosz,a betegseg neverol ,sajnos csak ennyit tudok,rentgeteg orvosnal jartam,mig vegul decemberben egy dr allapitotta meg, ezt mondta nekem,nahyon sok idegcsillapiott, vitaminokat,sargarepalevet ittam meg semmi eredmeny,a szemem csak huzodik,annyira feszul az arcizmom,az eroltetestol,hogy mar faj,a tv-et is nehezemre esik neznem,gatol a munkamban.HA valamit meg tudsz javasolni,kerlek irj
2007. márc. 22. 06:07

ez nem ugyanaz, mint a botox injekció?

amit ránctalanításra alkalmaznak?

helyileg izombénító

(ha hülyeség, akkor bocs)

2007. márc. 22. 02:57

A betegség orvosi meghatározása kicsit pontosabb is lehetne. Az eredetete a hasnyálmirigy-lép-máj-vese anionos anyagok feldolgozási hibájából adódik.

A jelenségen lehet segíteni pszichoterápiával, masszázzsal (thai királyi, kombinált talp-láb-hát-váll, orteino, kartiras-lomi lomi kombinációval) energia-fókuszálással (reiki, Agykontroll, parafenomén segítsége), akupunktúrával, MORA-terápiával, számítógéppel vezérelt rezgésvisszacsatolással (most nem jut eszembe a pontos eljárás neve), Kenipp-kúrával, jógával (legalább 12 féle van belőle ami ebben az esetben hatékony) és NLP-vel.

Injekcióval viszont nem. Szerintem a felsoroltak elég széles választékot adnak. Kettő vagy három kombinációja közülük az okokat is segít meghatározni. Ha az ok megszűnik, akkor a jelenséggel is ez történik.

Az ajánlott injekció az idegingerület-gátlás elvén működik. Egy csomó más testi folyamatot sem fogsz utána érzékelni ha beadják neked. Például az orgazmuskészséget is blokkolja és degenaratív valamint daganatos megbetegedések kialakulását is elősegíti. Ezektől a mellékhatásoktól azután már nagyon nehéz megszabdaulni. Már csak az ár miatt is. Franciaországban és Brazíliában van két natúrklinika, ahol segítenek megszabadulni tőle. De elég durva módszerek vannak rá. A napi 3-szori beöntés még a finomabbak közé tartozik az eszköztárukból...

2007. márc. 21. 23:40
Az orvos ezt az injekciot ajanlotta,a betegsegem,hogy nagyon pislogok,hunyoritok,osszehuzodik a szem az arcureg akaratlanul,annyira lecsukodik akaratlanul a szemem hogy nem tudom par percig kinyitni,ez a folyamat egy nap tobbszor megismetlodik,a betegseg neve blefarospasm,ha tudsz valamit errol az injekciorol, vagy betegsegrol kerlek irjal,kosz

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2021, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Facebook