Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Mik a jogaim? fórum

Mik a jogaim? (beszélgetős fórum)

1 2 3
38. diegóóó (válaszként erre: 37. - Miértne)
2012. máj. 17. 18:02
csak felkészít rá, hogy milyen kifogások merülhetnek fel :)
37. Miértne (válaszként erre: 35. - Diegóóó)
2012. máj. 17. 17:59

Sehogy....ha nincs a szalagmásolaton ilyen tétel, nem kaptam. Egyébre nincs ötletem...


Dee, de segítettél. :) Csak kezd olyan érzésem lenni, mintha Te lennél az üzlet tulajdonosa. :)

36. e57e061615 (válaszként erre: 31. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:53

Tök mindegy, mert ő meg mondhatja, hogy véletlenül két címke volt rajta, vagy egy másik ár rátűzve.


"Köszi, és ne haragudj, de segítséget kérnék most..."


Ezt most hogy értsem? Eddig nem segítettem?

35. diegóóó (válaszként erre: 32. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:52
És azt, hogy bizonyítod be, hogy nem kaptál vagy csak ott felejtetted, mert siettél?
34. e57e061615 (válaszként erre: 33. - Timycat)
2012. máj. 17. 17:50
Én is azt írtam. :)
33. timycat (válaszként erre: 29. - E57e061615)
2012. máj. 17. 17:48

3 nap az mindenre vonatkozik, még pénzvisszaadásra is, de szerintem jelen szituban a 3 napon túlfutott az ügy, már az én olvasatomban.

Csere egyébként akkor is lehet ha nem javítható a termék vagy nem vállalja a gyártó/forgalmazó a termék javítását. Csak ugye ennek a javításnak ellenérték nélkül kéne megtörténie, ha csak ellenérték fejében tenné, akkor jön a csere, ha ez sem akkor lépünk "magasabb szintre" Ha nem javítható, cserélhető, nem vállalja stbstb lehet kérni az ár leszállítását vagy elállni a szerződésől és visszakövetelni a vételárat. De ezen lehetőségeket jelen esetben kár feszegetni, mert nincs vásárlást tanúsító blokk, jótállási jegy, semmi a birtokunkban... ebből a helyzetből egy reális kiút az ellenérték nélküli javítás kieszközölése, a csere már "a kereskedő/gyártó nagyon rendi" esete. :S Amit írtam CSAK az eladó jószándékának kiváltására jó

32. Miértne (válaszként erre: 30. - E57e061615)
2012. máj. 17. 17:47
Ezt azért nem hiszem, főleg úgy, ha nem kaptam blokkot..
31. Miértne (válaszként erre: 29. - E57e061615)
2012. máj. 17. 17:46

Itt egy ár van, nincs polcon-nem polcon lévő ár. :) Köszi, és ne haragudj, de segítséget kérnék most...

3 nap a pénzvisszafizetésre vonatkozik, nem a cserére..főleg nem úgy, hogy hibás terméket kaptam.

2012. máj. 17. 17:45
Ha ki kell fizetned a javítást, utólag max. annyit érsz el a fogyasztóvédelemnél, hogy "visszapereled" az 500 forintodat.
29. e57e061615 (válaszként erre: 25. - Timycat)
2012. máj. 17. 17:39
Cserére csak akkor kötelezhető az eladó (ha van ugyanolyan darab), ha adott időn belöl viszi vissza. Szerintem ez ruhánál is 3 nap. Azután már csak a javítás/javítatás kötelessége.
28. e57e061615 (válaszként erre: 26. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:36

Az nem bizonyít semmit, mert tegyük fel, ki van rakva a polcra is egy ár, meg a ruhára is. A polcon lévő ár szerint olcsóbb. Ilyenkor te a polcon kirakottat fizeted.

A blokkon nincs a neved, de nálad van, és ezzel igazolod, hogy neked van jogod a panaszra.

27. Miértne (válaszként erre: 25. - Timycat)
2012. máj. 17. 17:32
Köszönöm a segítséget! Nem volt belőle több, ezért vették át cserére.
26. Miértne (válaszként erre: 24. - E57e061615)
2012. máj. 17. 17:30
Van ruhacimke, árral...a blokkon sincs rajta a nevem...
2012. máj. 17. 17:30

Max Nav-val és fogyvédőkkel fenyegetőzhetsz csak, ill. kérheted a Vásárlók könyvét. Abba belefirkantod, hogy korábban elismerték, hogy gyári hibás a termék, átvették és kicserélésben egyeztetek meg (bár nem is értem ott helyben ez miért nem történt meg), majd mikor visszamentél, tagadták a hibát és csak ellenérték fejében akarták azt kijavítani.

Kb ennyit, ennek egy példánya a tiéd (2. lap), 30 napon belül ha nem lépnek az ügyben -ez kis üzletnél egy "hivtalos" írásbeli választ jelent, értelme nem sok van, mert valószínű a válasz az lesz hogy a fogyasztó nem tudta számlával igazolni, hogy a terméket tőlünk vette- viszont ha nem válaszolnak akkor a vásálók könyve beírásoddal már fordulhatsz a fogyvédőkhöz... aminek a te ügyedre nézve kb ugyanaz lesz a vége, mintha válaszoltak volna, de rájuk nézve ez szabálysértés. Ez beijesztésnek jó, egyik üzlet sem szeret képbe kerülni a fogyvédőknél, így ezzel tudsz az kereskedőre hatni.


(az csak mellékzönge, hogy ha nincs vásárlók könyve, vagy nincs olyan helyen, ahol "akadálytalanul" elérhető -értsd nem kell elkérned mégis hozzáférsz, vagy nincs mellette toll már szabálysértés)

24. e57e061615 (válaszként erre: 22. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:28
Nem tudod bizonyítani, hogy mennyiért vetted, és azt sem, hogy a bemondott összeget te vetted meg. Nincs blokk, nincs jog.
23. Miértne (válaszként erre: 21. - E57e061615)
2012. máj. 17. 17:25
Alapban adnak számlát, gondolom, a boleroról is kaptam...
22. Miértne (válaszként erre: 20. - E57e061615)
2012. máj. 17. 17:25

Viszont, ha nincs ilyen tétel, akkor egyértelműen nem kaptam...

Kb. olyan napi max. 5-6 eladással számolnak, nem tizes-százas nagyságrenddel...

21. e57e061615 (válaszként erre: 13. - F303be5590)
2012. máj. 17. 17:24
Nem mindenki fossa össze magát a NAV-tól, úgyhogy hatásosabb észérveket felhozni.
20. e57e061615 (válaszként erre: 18. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:22
Ha a nevedre, céges nevére szóló számlát adtak volna, akkor vissza lehetne keresni, de így teljesen nonszensz ez a kérés.
19. e57e061615 (válaszként erre: 11. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:19

Akkor esetleg azzal érvelhetsz, hogy azon elismerték, hibás terméket bocsátottak forgalomba, a ruhát ezért vették át, és így a javítás költsége őket kell, hogy terhelje.

Különben blokk nélkül tényleg nem tudsz mit kezdeni, hiszen így azt sem tudod bizonyítani, hogy mikor vetted. Ha nagyon kötik az ebet a karóhoz, akkor nem marad más, kifizeted az 500-at, hogy ne vesszen el a 17000.

18. Miértne (válaszként erre: 17. - 25ecdafbed)
2012. máj. 17. 17:17
Igen, én is ezt kértem, hogy nézzenek ott utána. Köszi szépen! :) Neked is! :)
17. 25ecdafbed (válaszként erre: 1. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:16
Nézd! ha pénztári blokk akkor arról van másolat! a pénztárgép szalagán. de ezzel együtt sem mész sokra hiszen ez még nem igazolja a panaszodat! legközelebb nézd meg tüzetesebben! bár a fogyasztóvédelemnél tehetsz panaszt! Ők segítenek is! szép napot
16. Miértne (válaszként erre: 14. - Bcicus)
2012. máj. 17. 17:15
Kérdés, kinek mi a méregdrága...Nekem 17.000.- sok pénz..
15. Miértne (válaszként erre: 12. - Bcicus)
2012. máj. 17. 17:15
Rohantam, örültem, nem figyeltem...ennyi elég hozzá, hogy ne a blokkot figyeljem. :( Ez egy kis bolt, egy kedves eladóval, és kisboltos "pénztárgéppel".
14. Bcicus (válaszként erre: 9. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:12
Ez öreg hiba. A ruháknak én minidg minden részét végig nézem. A szerencséd, hoyg nem valami méregdrága ruha volt.
2012. máj. 17. 17:12

írd meg a NAV-nak

vagy említsd meg az üzletben, hogy megírod a NAV-nak


:D

12. Bcicus (válaszként erre: 7. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:12

Nem bántani akarlak, de hogy vehetted úgy meg, hogy nem kapsz blokkot?

De ha nem kaptál esetleg tényleg akkor sem tudsz mit csinálni.

Max rájuk küldöd a navot és ha mázlid van nekik sem adnak blokkot.

11. Miértne (válaszként erre: 10. - E57e061615)
2012. máj. 17. 17:11
az nincs, csak, hogy gyári hibás...
10. e57e061615 (válaszként erre: 8. - Miértne)
2012. máj. 17. 17:10
És hogy miért vette át?
9. Miértne (válaszként erre: 5. - Bcicus)
2012. máj. 17. 17:10
Nem...hátul volt, azt a részt nem figyeltem. Nincs rejtett helyen, bárcsak ott lett volna...
1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook