Főoldal » Fórumok » Lélek & Szerelem fórumok » Miért nem tudom élvezni a jelent? Miért a rosszon gondolkodom ennyit? fórum

Miért nem tudom élvezni a jelent? Miért a rosszon gondolkodom ennyit? (beszélgetős fórum)


1 2 3 4
36. Channa* (válaszként erre: 29. - Katt2)
2020. nov. 8. 15:31
Sajnálom, hogy ennyit kellett gürizned. Igazán tolhattak volna valamit a szüleid a feneked alá, hogy könnyebb legyen az éledet.
35. katt2 (válaszként erre: 32. - Channa*)
2020. nov. 8. 15:31

Hát, nekem már semmit nem kell a seggem alá tolnod. Mindenem megvan, de azért te dolgozzál, mert különben miből lesz nyugdíjam?

Egyébként villamosmérnök vagyok.


És téged is megkérnélek, hogy mellőzd a személyeskedést.


Általában, az emberek többsége úgy intézi az elmúlás kérdését, hogy ha lehet nincstelen legyen... Nem vagy egyedül az elképzeléseddel.

34. Lávli* (válaszként erre: 31. - Andussz)
2020. nov. 8. 15:28

Ugyan, szóra sem érdemes

Csak ne vedd semmibe, ne legyints rá, mert a test és a lélek együtt ép.

33. Channa* (válaszként erre: 30. - Andussz)
2020. nov. 8. 15:26

Azt is a szüleidtől kaptad, mármint a szorgalmat, kitartást, stb., és ebben nincs semmi szégyellni való.

Ők azt adják neked, amit tudnak, mert ők a szüleid. Élj vele nyugodtan! Majd ha lesznek gyerekeid, akkor te is hasonlóan fogsz cselekedni.


Ez a lelki mizériát valahogy rázd le magadról. foglald el magad valamivel. Sport, hobby.


Egyszer az egyik nénikém azt mondta, hogy ne agyaljak azon, hogy én se fogok tovább élni, mint anyukám (40 évesen meghalt), mert be fog következni...

32. Channa* (válaszként erre: 26. - Birebora)
2020. nov. 8. 15:22

Hát de nem?


Nekem is fenekem alá toltak a szüleim, mindent amit tudtak, én meg a gyerekemé alá.