Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Miért nehéz 48 évesen munkát találni. fórum

Miért nehéz 48 évesen munkát találni. (beszélgetős fórum)


1 2
43. 4c1a787e8f (válaszként erre: 41. - Hte23)
2011. máj. 15. 14:46
Én is azt gondolom, hogy minden ide vezethető vissza. Egy egyre szűkebb kör egyre nagyobb kapzsiságára...
42. 4c1a787e8f (válaszként erre: 27. - Mmacus)
2011. máj. 15. 14:45

Ausztriában a barátnőm 4 óra 5 perckor valamit még be akart fejezni újoncként.


Rögtön öt kollegája támadt rá, hogy hogy képzeli, mert itt a munkaidő 4-ig tart, és ha ő utána mer valamit csinálni, akkor az rájuk vet rossz fényt...


Hát arrafelé nem is úgy néznek ki a nők 60 éves korukra, mint itt...


Egyébként építészmérnök vagyok, anyám meg gazdasági vezető, úgyhogy tudom, mi a határidő.

A megoldás talán ott lenne, hogy annyi embert kellene foglalkoztatni, hogy mindenki intenzív, de azért emberi munkáva be tudja fejezni a munkáját. Netán arra is legyen megoldás, ha valaki lebetegszik..

Amelyik cég, vállalkozás, vállalkozó ezt nem bírja, az ne vállalkozzon... Ennyi.

41. hte23 (válaszként erre: 40. - 4c1a787e8f)
2011. máj. 15. 14:38
Az utolsó mondat....
2011. máj. 15. 14:37

Sziasztok!


Én 30 éves vagyok. Gyerekeimet egyetem alatt szültem, majd bele szakadtam. Mivel korán ismertük meg egymást a férjemmel, úgy gondoltuk, hogy meglesznek a gyerekek, a diploma (még dolgozgattam is mellette, ha volt valami, amiért -szakmailag- érdemes volt, így némi kis éles tapasztalat is van), utána meg jöhet az egyre több munka...

Van még a diplomámon kívül 5 OKJ-s szakmám, felsőfokú nyelvvizsgám, igaz nem angol. Büszke vagyok az egyetemi diplomámra, de nem vagyok beképzelt, és csak egy lehetőségnek tartom, ha úgy alakul, hajlandó vagyok wc-t pucolni is...


MÉGSINCS MELÓM.


Egy szó mint száz:



A Fórumindító nem kap melót, mert "öreg".


Esc nem kap, mert fiatal, mert szülni fog.


Én jó lennék, csak épp már szültem, gyerekeim vannak...