Főoldal » Fórumok » Egyéb témák » Lelopták éjszaka az OTP számlámról a pénzt fórum

Lelopták éjszaka az OTP számlámról a pénzt (beszélgetős fórum)


1 2 3
69. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 67. - Globus)
2021. dec. 8. 09:42
Nem adtak magyarázatot,de sokan járnak így ezt mondták. Nekem tényleg szerencsém volt,mert vissza tudták hívni arról a számlaszámról az összegeket amikkel lelopták a pénzt,így nem kellett semmit bizonyítanom,mert egyértelmű volt a lopás. Gondolom ezért is kaptam vissza 2 nap alatt a pénzt. Úton van az új kártya,minden kódot megváltoztattam rajta,de soha nem fogom interneten használni az biztos,csak boltban vásárláshoz,mert én már nem bízok senkibe......
68. 55Judit (válaszként erre: 65. - Fórumnyitó (anonim))
2021. dec. 8. 08:09

Ez nagyszerű! Ennek szívből örülök.

Viszont engem is érdekel mint Globust, milyen magyarázatot adott a bank, hogy fordulhatott elő ez veled? Mi történt annak érdekében, hogy ne legyen több ilyen?

67. globus (válaszként erre: 63. - Fórumnyitó (anonim))
2021. dec. 8. 07:43
Meg tudták magyarázni, hogy miként fordulhatott elő? Ezután biztonságosabb lesz a számla?
66. globus (válaszként erre: 61. - Bless the child)
2021. dec. 8. 07:42
Mobil appban jóvá kell hagyni, sőt az app sem nyílik magától, csak jelszóval, amit rajtam kívül nem tud senki...pénz utalásakor annak dacára, hogy belépéskor már azonosítottam magam, ezt újra meg kell tenni.
65. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 64. - 55Judit)
2021. dec. 8. 07:27
Most utalták vissza a pénzemet :)
64. 55Judit (válaszként erre: 63. - Fórumnyitó (anonim))
2021. dec. 6. 11:57

Örülök a szerencsédnek!

Én ma is vásároltam kártyával webáruházban.

Fiam azt mondja, ha az én telefonra adnak kódot amivel meg lehet erősíteni a fizetési szándékot, ráadásul a saját telekódomat is be kell írni, lehetetlen hogy más fizetni tudjon a kártyámmal.


Nem tudom nálad mi lehetett a hiba, hogy el tudták lopni a kártyádat. Az is furcsa, hogy nem fizettek vele sehol, csak csipkedtek a pénzből kicsi összegeket. Ez számomra érthetetlen.

2021. dec. 6. 11:45

Sikerült elintéznem ma az OTP fiókban mindent. Igaz több,mint egy óráig tartott,de vissza utalják a pénzem :)

A régi kártya bevonásra került,az újat 8 napon belül postázzák. Nagyon kedvesek voltak,mondták hogy jól cselekedtem amikor letiltottam,mert bizony akár az összes pénzemet is vehették volna! Az biztos,hogy soha többet nem használom interneten,csakis boltban vásárláshoz,ami semmilyen adatot sem kér!

62. 55Judit (válaszként erre: 61. - Bless the child)
2021. dec. 5. 13:19

Nekem sms-ben kódot küld a bank, amivel jóváhagyom a vásárlást. Állítólag ezt azért vezették be, hogy megakadályozzák a lopást.


Ha utalni akarok, akkor is kódot kapok a netbanki belépéshez.

2021. dec. 5. 13:09
Érdekes dolgokat írtok. Nekem minden kártyás netes vásárlást a mobil appomban jóvá kell hagynom.
60. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 53. - 55Judit)
2021. dec. 5. 13:04
Teljesen igazad van! Nekem is kéri mindig a telekódot is,amit ugye csak én tudok...És látod hogy jártam :(
59. Channa* (válaszként erre: 57. - 55Judit)
2021. dec. 5. 12:59
Neki nem kell látnia, ő máshogy szerzi meg...
58. Channa* (válaszként erre: 56. - Forrest2010)
2021. dec. 5. 12:58

Sajnos, semmi sem 100%.

Ez mindig attól függ, hogy hogyan jutnak a számládhoz.


Vannak olyan lekötések, sőt egyre több, amikor az ügyfél saját maga köti le és feltöri, ha szüksége van a pénzre, és ezt ugye mind netbankon tudja intézni, így ha valaki bejut a netbankba, akkor ehhez a betéthez is hozzáfér.


Én mindent el tudok képzelni, de azt nem tudom, hogy csinálják. Magamtól nem tudok kitalálni ilyen módszereket sem, mert nem ilyen irányú a fantáziám;)


Ha lesz ilyen történet, amit én vizsgálok ki, akkor majd szólok, bár azért bízok benne, hogy sok mindent meg tud akadályozni a bank biztonsági rendszere...

57. 55Judit (válaszként erre: 55. - Channa*)
2021. dec. 5. 12:38
Most az is kérdés, hogy mikor beírom a 3 számjegyű telekódot, az pont-pont-pont formában jelenik meg. Vajon a tolvaj képes-e látni a számokat?
56. forrest2010 (válaszként erre: 55. - Channa*)
2021. dec. 5. 12:36
Channa ha lekötöm a pénzt amit éppen spórolgatok valamire ? ahhoz nem piszkálhat hozzá/bele még 1 hacker se ?! ha véletlenül akármi is adódna ?! legalább a lekötött pénz biztonságba van ?!
55. Channa* (válaszként erre: 53. - 55Judit)
2021. dec. 5. 12:31

Nem a webshop irányít át, hanem a hacker, aki ezt a webshopot használja fel a csalásra.


Ha ennyi biztonsági kód van, akkor csak nem, de pl. nekem semmit nem kell beírnom a kártyaszámon, lejáraton és CVD kódon kívül. Pedig én nem mentem még otthon sem a kártya adataimat...


Múlt évben még volt olyan, hogy sms-ben kaptam kódot, de idén már nincs. Rá is fogok kérdezni, hogy ez miért van.

54. Channa* (válaszként erre: 52. - Globus)
2021. dec. 5. 12:27
Elvileg nem, de nem ismerek minden lopós trükköt;)
53. 55Judit (válaszként erre: 49. - Channa*)
2021. dec. 5. 12:08

Lélegzetvisszafolytva olvastam megdöbbentő soraidat.


Én gyakran vásárolok webshopokban. Mindig kártyás fizetést választok. Fizetés előtt azt írja ki, hogy most átirányítanak a

valamilyen bank felületére ami titkos, és biztonságban vannak az adataim.


Ha ilyen után tűnne el a pénzem, azt jelentené hogy a webshop szándékosan irányít csaló oldalra? A bank küld kódot a telefonomra, ami nélkül nem lehet fizetni. Sőt be kell írni telekódt is, amit csak én tudok.


Szerinted Ilyen kártyás fizetésnél is ellophatják az adatokat?

52. globus (válaszként erre: 49. - Channa*)
2021. dec. 5. 12:04
Remélem, a csoportos beszedésekkel nem fordulhat elő?
51. forrest2010 (válaszként erre: 50. - Fórumnyitó (anonim))
2021. dec. 5. 11:58
... hadd okuljunk !!!
50. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 49. - Channa*)
2021. dec. 5. 11:46

Köszönöm a válaszod! 3 éve van meg ez a számla,de még soha ilyennel nem találkoztam. E-on biztosan nem lehet,mert nem az E-on neve áll ott hanem azé aki utalgatta.......

Mindegy már,holnap reggel okosabb leszek :)

Megírom mi történhetett!!!

49. Channa* (válaszként erre: 44. - Fórumnyitó (anonim))
2021. dec. 5. 11:37

Köszi!


Igen, erre gondoltam, mármint arra, hogy használod a kártyádat, ahogy azt szoktuk, és ebben az esetben sajnos a neten keresztül simán ellopják az adataidat, amivel utána simán tudnak vásárolni.


A kártya letiltást jól tetted!

Ez a legjobb amit tehetsz és majd a bank kivizsgálja, hogy mi történt valójában.


Szerencsés vagy, hogy úgy néz ki ez egy "próba" volt, mert pici összegekkel próbálkoztak.


Több ismerősöm járt hasonlóan. Azt gondolták, hogy csak olyan helyen használták, ami biztonságos, de aztán, amikor a pénzük el kezdett fogyni, akkor kiderült, hogy még sem.

Sokszor megtévesztésig olyan helyre fizet az ember, ami úgy néz ki, mint a megszokott, illetve sokszor, akaratán kívül előfizet az ember egy olyan szolgáltatásra, ami eszébe sem jutott, azt sem tudta, hogy létezik.

Ilyen világot élünk.


És, hogy ne érezd ezt részemről szekálásnak, de én is simán belemegyek ilyen hibákba, annak ellenére, hogy nagyobb ismereteim vannak ennek kapcsán.


És pont az E-on volt az a cég, akinél a pénzem úszott volna, ha az emailt elhiszem, ami szerint 2-3 ezret kellene fizetnem a villanyszámlára, de csak is azért nem dőltem be, mert nincs a nevemen villanyóra.

Ha az én nevemen lenne, akkor tuti simán fizettem volna a csalónak (gondolom én), de így nem;)


Majd írd meg légy szíves, hogy mi történt!


A bank nagy részt kártalanítja az ügyfeleit, emiatt nincs miért izgulnod.

Bár, ha valaki túl gyakran eljátsza, hogy ő nem akart előfizetni, nem ő vásárolt, nem ő utalt, akkor egy idő után már nincs kártérítés, mert rájönnek, hogy az ügyfél is benne van a buliba vagy csak kis plusz bevételt akar szerezni;)

48. globus (válaszként erre: 39. - Channa*)
2021. dec. 5. 11:35
3 hete jártam így. Én magam állítottam alacsonyra a napi limitet, mert sosem csinálok több tízezres nagybevásárlást... elfelejtettem, és nem tudtam kártyával fizetni az elkészült alkalmi ruhákat. Hibaüzenet: nincs fedezet. Pedig volt 🙂
47. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 45. - Globus)
2021. dec. 5. 11:34
A legelső posztomban leírtam pontosan a nevet,rákerestünk a neten és rengetegen írták,hogy egy csaló banda. Tehát meg kell legyen a számlaszámuk ahova lenyúlták a pénzeket,de ehhez kell a bank. Remélem megoldódik,mert az összes pénzem erre a számlára jön,így nem szeretnék újat nyitni,max egy új kártyát kérek....Rejtély és felettébb bosszantó,fogalmam sincs hogyan tudták ezt véghezvinni....
46. globus (válaszként erre: 42. - Channa*)
2021. dec. 5. 11:30
Amikor még minden vásárláshoz kellett pin kód, Müllerben sosem kérte a terminál.
45. globus (válaszként erre: 44. - Fórumnyitó (anonim))
2021. dec. 5. 11:29
Kikhez került az összeg? Ha látszik, meg is oldódna a rejtély.
44. Fórumnyitó (anonim) (válaszként erre: 39. - Channa*)
2021. dec. 5. 11:19
Kedves Channa! Itthon aludtam (éjszaka általában ezt teszi egy ember ) a kártyám a pénztárcámban volt,a táskámban bent a szekrényben. A lakásom zárva van este 7 órától,egyedül élek 11 éves Kislányommal. Senki nem vihette el,vagy lophatta ki,vagy vásárolt vele! Mint írtam,éjjel 03.15.-egész 06.50. percig folyamatosan "utalt át kártyás tranzakciónként" 340 Ft-ot 10 alkalommal. Erről semmilyen SMS nem érkezett,én vette észre mikor beléptem az internetes fiókomba. Azonnal levettem a terminálból a megmaradt pénzemet,majd hívtam az OTP számát,de minden ügyintéző foglalt volt,így itthon letiltottam a kártyát! A számlatörténetben az látszik,hogy "kártyás" művelet-utalás időpontok és az akihez került az összeg! Soha nem adtam meg semmilyen információt sem telefonon,sem emailben! Az viszont igaz,hogy az E-on számláimat,biztosításomat,telefonszámlámat oinline szoktam utalni a kártyám regisztrált adataival. Nem hinném,hogy ezen szolgáltatók loptak volna meg. Sőt minden tranzakcióhoz kell a jóváhagyó SMS,de nekem egyetlen egy sem jött aznap éjjel! Holnap majd a bank kideríti és megteszi a kellő lépéseket....Ugye?
43. Channa* (válaszként erre: 40. - 55Judit)
2021. dec. 5. 11:18
Nem tudom melyik banknál vagy. Nálunk van ilyenre lehetőség, illetve ha pl. kétszer vásároltam már pin kód megadása nélkül, akkor harmadik alkalommal már be meg kell adnom a pin kódot, összegtől függetlenül, mert így ellenőrzi a bank, hogy valóban az vásárol, akié a kártya.
42. Channa* (válaszként erre: 41. - 55Judit)
2021. dec. 5. 11:17

Azt gondolom, hogy FI nem osztott meg információt velünk.


Ha pl. neten vásárolt a kártyájával, már simán el tudják lopni az adatait, ezért kell biztonságos oldalakt használni.


De, tényleg nem ismerek minden trükköt, az én fantáziám kevés ahhoz, hogy kitaláljak ilyeneket;)


Eddig csak olyat hallottam, ahol a kártyabirtokos használta a kártyáját netes vásárláshoz is.

41. 55Judit (válaszként erre: 40. - 55Judit)
2021. dec. 5. 11:04

Ezt írta tegnap:

"Ma délben megdöbbenve tapasztaltam amikor ránéztem az OTP egyenlegemre,hogy hajnal 3 órától valami Google Payment IE LTD folyamatosan 10 alkalommal 340 Ft-ot utalt át magának a számlámról! Sokkot kaptam,rohantam levenni az összes megmaradt pénzemet. A folyószámlámon csak a tranzakciók számai láthatóak,és az összegek,dátumok. Hogy lehetséges ez??? Mikor utaláshoz telefonra küldenek kódot,sőt a telefonom nem is jelzett..."

40. 55Judit (válaszként erre: 39. - Channa*)
2021. dec. 5. 11:03

Na ezt se tudtam hogy csak 3x vásárolhatok kártyával 1 nap. :)


Fi. azt írta, csak boltban fizetett a kártyával. Ez egy pillanat míg odatartjuk, lepittyen és kész. De tőle éjszaka lopták le a pénzt a számlájáról. Ezt szeretném megtudni hogy lehet, mert így a bizonytalanságomban én is félek.

1 2 3

További ajánlott fórumok:


Minden jog fenntartva © 2005-2024, www.hoxa.hu
Kapcsolat, impresszum | Felhasználói szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | Facebook